Zaad mixje
Collapse
X
-
-
Geef geen voeding alleen water, ik denk dat het door de potgrond komt ,ik heb 2 weken geleden 1 x gesproeid met vita misschien dat het daardoor komtComment
-
Auto nl een week of wat in de bloei de auto ak er vlak achter die ook in bloei is gegaan en de kleine dwarf in de schaduw gezet die bezwijkt in de hitteComment
-
-
Begint al goed te bloeienComment
-
De kleine plant heb ik 2 weken eerder dan de grote geplant maar de kleine is al dik in bloei terwijl ik het idee heb dat de grote nog wel even wil groeien maar ook die is sinds een paar dagen in bloei gegaanComment
-
Van de dwarf wist ik nog niet of het een dame of kerel was maar ik zie nu okselhaartjes dus mag ze bij de rest staan zit allemaal 2 weken tussen om de na bij
Attached FilesComment
-
-
Begint al een echte boom te worden niet verwacht van een auto flowerYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Staat er lekker bij tot nu toe ik heb nog eens 2 dwarfjes ontkiemd die gaan morgen in lekkere verse grondComment
-
De kleine plant die al een tijdje in bloei is lust 1,5 liter water per dag
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Gaat goed zo. Toppen zijn altijd wat lichter van kleur niet druk om maken ze zien er klei goed uitGod was never on your side..Comment
-

Comment