Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x amnesia Zkittlez AF, SFV x Purps,Platinum Mimosa Cookies AF,Blue forest berry.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x amnesia Zkittlez AF, SFV x Purps,Platinum Mimosa Cookies AF,Blue forest berry.

    Korting op 420shop


    Hallo, vroeger was ik veel actief hier.
    elk jaar eigenlijk las ik nog wat topics mee.

    Dus weer terug waar het allemaal begon,hoop dat de oude garde er ook nog is

    Ditmaal liggen de zaden in de kiem voor de 2023 outdoor grow.

    1x Amnesia Zkittlez af (fastbuds)
    1x mimosa cookies xl
    1x Red jack (rode phenotype jack herrer)
    1x San Fernando Valley x Purps(growerschoice)
    2 oude legendes als ouders,de echte kenner zal alleen maar lovend zijn over deze soort.


    1x Blue Forest Berry (growerschoice)
    (Blue berry x lion sativa)

    -De grond gaan we gewoon voor lightmix,lekker simpel.

    -de Afjes komen in airpods.

    -De san fernando Valleyx Purps gaat in een 50liter speciekuip.

    -De voeding, van plagron Alga / groei en Terra/ bloei.

    De kenner weet wel waarom de terra in de bloei fase beter is.

    -Voor de bloeifase booster plagron green sensation.


    Greetz Yuna
    Last edited by Yuna; 14 July 2023, 03:05.

    #2
    Een kleine update, de dames vinden het prima buiten en genieten van de zon.

    Vanaf dag 1 zijn ze gelijk buiten gebleven,dit ivm teveel verplaatsen ook stress kan geven, voorkomen wat je bij auto's juist wilt vermijden is beter dan genezen😉in de eerste weken kan je oogst al verpest zijn bij (autoflowers).

    -ph 6.0
    -ec / niet van toepassing (nog)
    -Supplement Pure Zym.



    -San FerNando Valley x Purps.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Amnesia x Zkittlez Af
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Helaas kan ik de titel niet aanpassen,1zaadje was destijds een achterblijver die niet wouw dus die is weg, zaadje 2 was kort erna helemaal weggevreten,dit was de Critical mass een autoflower waar ik echt fan van ben, de critical mass is een autoflower apart zoals je ze niet kent (formaat) de krachtige en stevige groei en wat ze draagt is fenomenaal.

        Goed er zijn 2 vervangers,dit worden dan ook toppers waaronder een zeer Geliminteerde italiaans Platinium lijn.

        -1 is vervangen door een Blue Forest berry.
        -Genetics (Blue berry x lion sativa)

        dit is tevens een niet auto.

        nummer 2 zit in de kiem dit is een zeer gelimiteerde soort en tevens een autoflower Xl

        - Platinum Mimosa Cookies Double XL
        -Genetics (platinum cookies x mimosa)

        De andere soortjes groeien als kool,ook niet gek met dit topweer 😁

        En het vooruitzicht ziet er goed uit.

        Keep growing

        Yuna

        ​​

        Comment


          #5
          Je kan aan Silas vragen om de titel aan te passen als je dat wenst heb ik ook al eens gevraagd😉

          Comment


          • Silas
            Silas commented
            Editing a comment
            Even een PM sturen.

          #6
          Bedankt 👍zal ik doen.

          Comment


            #7
            Inmiddels zijn we weer een weekje verder,de dames hebben aardig gas gegeven in de zon overgoten warme week.

            De amnesia Zkittlez is ook fors in de breedte en lengte toegenomen welke inmiddels ook in de bloei staan,haar zusje is de helft kleiner klein maar fijn zullen we maar zeggen,ik weet dat met af je altijd voor verrasingen staat,er is nog wel te veel te verbeteren in de autoflower wereld.

            De Amnesia Zkittlez dames krijgen enkel bloei voeding mee welke nu 0,9 is.

            De San fernando & Blue forest berry enkel groei.

            Foto 1: Amnesia Zkittlez (A.F).
            Foto 2: is de San Fernando Valley x Purps.
            Foto 3 : is de Blue Forest Berry .
            Foto 4: is de Platinum Mimosa Cookies (A.F)
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment


              #8
              Sow wat is foto1 klein in de bloei gegaan zeg … die van mij vond ik al klein .

              Comment


                #9
                billyboybennie

                Ind,dat is altijd het risico wat je loopt met die autoflowers,deze zijn van fastbuds en heb in het verleden waar deze ook nog van zijn trouwens.

                Exact hetzelfde gehad,de ene plant werd een top exemplaar en de andere was 10x niks.

                Wijkt allemaal af erg,ben ook nog steeds geen auto fan was meer van voor de fun nog eens planten en we zien het wel. en jahoor terwijl de ander gaat als een raket.

                Een ervan heb ik al weg gegooid die wouw helemaal niet groeien.

                Foto 1 is 83cm en strekt nog door.

                We zullen het zien.

                De beste autos wat ik ooit heb gehad, waren de Critical mass die dingen worden verdomd groot en dragen flink,en alles ging gelijk op kwa formaat.

                Comment


                  #10
                  Mijn Royal dwarf heb ik 2 weken geleden gekiemd , die heeft nu al de ak ingehaald in grote terwijl de ak in de 4 de week bloei zit dus hoe beter de omstandigheden hoe beter en groter

                  Comment


                    #11
                    billyboybennie klopt dat kan inderdaad voorkomen, als je de juiste pheno te pakken hebt.

                    Je kan ook de pech hebben en een hebben die automatisch klein blijft,dat is altijd de gok met auto flowers,zoals ik ook al eerder aangaf.

                    Gr yuna

                    Comment


                      #12
                      Ik heb de ak te vroeg gekiemd dat is de reden dat ze zo klein is gebleven maar om die reden ook extra dikke toppen aanmaakt ,omdat ze kleiner is verbruikt ze minder energie ,maar klopt sommige soorten zijn klein omdat ze klein moeten blijven

                      Comment


                        #13
                        billyboybennie

                        Als je Nog eens autoflowers koopt, moet je opletten dat er double xl bijstaat.

                        Die worden een stuk groter en groeien langer door,dragen ook stuk meer👍 dan ben je meteen verlost van de mini plantjes zoals bij de normale afjes.

                        ps de amnesia zkittlez is hard de breedte in het schieten en hoogte nu,is alweer 7cm gegroeid
                        Gr yuna.

                        Comment


                          #14
                          Zo inmiddels hebben we weer een mooie week achter de rug,dus tijd voor een kleine update.

                          1.De amnesia zkittlez is precies geworden waar ik al vanuit ging,een autoflower zoals we gewend zijn.

                          2.De san fernando valley purps is zich flink het ontwikkelen, ik moet meteen hierbij vermelden dat het lang geleden is geweest dat ik een soort had die sterkt ruikt in de groei fase.

                          Deze gaat ook ergens deze week de eindkuip in van 50liter.

                          3.De mimosa cookies gaat erg hard,veel harder dan de amnees zkittlez ging. (Is nu 6dagen oud)

                          4.De blue forest berry is een rustige groeier,deze soort gaat pas echt wanneer de bloei intreedt de lucht in(genetica)

                          greetz Yuna.
                          Attached Files

                          Comment


                          #15
                          billyboybennie dat is ook de bedoeling 😉 heb helaas een zonder leven hier wonen, die dus de ganse dag uit het raam hangt bij het eerste beste geluidje wat die hoort,en van sochtends vroeg tot de nacht,druk ik het nog zacht uit.

                          Verschrikkelijk zoon mensen

                          dus bomen van 4meter + zoals vroeger zit er niet meer in,gaat hier niet meer helaas.

                          Maar we hebben nog wel even te gaan in de groei fase buiten.

                          Ps grootte zegt ook niet alles,ik zal eens voor je zoeken of ik nog een foto heb van de critical mass van 2jaar terug.

                          Gr yuna

                          Comment


                          • billyboybennie
                            billyboybennie commented
                            Editing a comment
                            Ik snap je punt maar ik hou persoonlijk meer van klein en volle planten maar als het jou goed uitkomt zon plantje dan is het perfect toch
                        Bezig...
                        X