Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X Runtz Auto (Zamnesia) - Gelato x Zkittlez

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 X Runtz Auto (Zamnesia) - Gelato x Zkittlez

    Korting op 420shop
    Hey luitjes,

    Mijn buitenkweek:

    2 X Runtz Auto (Zamnesia) - Gelato x Zkittlez

    120 liter metselkuip.

    Mijn medium was maand geleden al klaar: oude potgrond, nieuwe potgrond, beetje eigen compost, tien liter cocos, kalk, bentoniet, beenmeel, bloedmeel, potassa, enkele tablets, beetje biomix etc, bacto etc.
    Dat heeft al even mogen gisten .

    Uit ervaring weet ik dat je auto's soms best goed kan laten opbrengen als je ze in een groot medium zet en dan wat langer tijd geeft om af te bloeien.

    Foto's komen.

    #2
    Ik heb maar 1 zaadje voorgegroeid.

    Stukje wortel afgebroken maar kijk, ze is toch na twee dagen opgekomen.
    Het lijkt me een sterke meid.

    En ze heeft nog 120 liter groeiruimte en zon van zonsopgang tot ondergang! XD

    grt
    Attached Files

    Comment


      #3
      Auto's produceren en groeien ind beter met meer volume, de mooiste auto planten krijg je met 25liter lst toepassen en ze doen niet onder meer voor fotos, mits de eerste weken perfect gaan.

      Ik heb 2jaar terug de normale runtz van zamnesia gehad buiten,deden het prima mooie bossige planten en harde nuggets.

      Comment


        #4
        Ik ben zeer benieuwd naar je profielfoto, is dit een of andere paganistische afbeelding misschien?

        Comment


          #5
          Yuna Tof! Ben heel beniewd wat de autoversie zal doen! Mijn oog viel meteen op Runtz, 'k vind het zo een interessante kruising =) .

          Kunichika Dat is de album cover van "Dub Wars", een dub album van de band Groundation . Zijn (uiteraard) rastafaris, maar het verwijst eigenlijk naar de legende van St. George en de draak. Dat terzijde, 'k vind het er gewoon cool uit zien .

          Nieuwe foto's! Met dit weer knalt hij uiteraard. Geen nieuws, goed nieuws .

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Hmm rastafaris zijn joden, die naar het echte zion zijn gegaan, ipv van die stink zionistische joden die een heel land hebben afgepakt. En zijn bewoners in ghettos gestopt hebben. Net als de Nazis deden met de joden. In wo2. Dis ze doen nu precies hetzelfde wat ze verafschuwde. Israël krijgt geen sancties opgelegd en word uitgesloten overal op de wereld. Erg vreemd he, die zouden voor de afgelopen 70jaar onderdrukking en landje pik ook berecht moeten worden in Den Haag, maar kom je aan de (zionistiche) joden dan krijgt iedereen smetvrees of word je nazi genoemd. maar dat terzijde, sorry moest het even kwijt.

            Aparte album hoes waar het verhaal van Sint Joris compleet word verneukt, of was Sint Joris toen in zijn pansekuele phase waar hij dacht met meerdere de "draak" te slayen😆😆🤣 nee geintje dacht meer aan paganistische ritueel!! Walk good man
            Last edited by Kunichika; 28 May 2023, 16:43.

          #6
          fotos dus
          Attached Files

          Comment


            #7
            Kunichika

            Voor mijn part neukte St Joris met de draak. I couldn't care less.

            Het is te zeggen, ik houd mijn topic het liefst over wietplanten als dat ok is .

            Comment


              #8
              Tensiometer toch maar ingestoken want moeilijk in te schatten met zo grote pot.


              Medium is blijkbaar nog helemaal verzadigd door de regenbuien van +10 dagen geleden. Ik hoef voorlopig dus niks te doen behalve af te wachten.
              Attached Files

              Comment


              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Eff afwachten met een 120L ja.
            Bezig...
            X