Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kratos | Outdoor 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kratos | Outdoor 2024

    Korting op 420shop
    Hi mede hobbyisten,

    Het is weer tijd om heilzame planten te kweken en hopelijk ook iets moois te mogen oogsten!

    Ik heb in de tussentijd al wat voorwerk gedaan door potten, potgrond, voeding en zaden te kopen. Ik twijfel nog om een groene tomatenkas van twee bij twee meter te kopen.

    Waarmee ik ga werken?
    • Zaden: Dutch Passion - 3x Auto Ultimate, 1x Auto Critical Orange Punch, 1x Auto Glueberry OG
    • Potten: 5x 25 liter potten van de action (groen om temperaturen rondom de wortels enigszins koel te houden)
    • Potgtond: Plagron Royal Mix
    • Voeding: Volledig Plagron - Alga Grow, Alga Bloom, Power Roots, Vita Race, Green Sensation, PK 13-14, Silic Rock, Ph- en Ph+
    • Ph meter
    • Tuindraad om LST toe te passen

    Ik zal pas in juni van start gaat omdat we dan de meeste zonuren tot aan augustus gaan krijgen. De keuze om groene potten te kopen komt omdat de welbekende zwarte varianten, enorm heet kunnen worden met volle zon erop. In de tussentijd heb ik ook bovenin de potten gaten geboord zodat er tuindraad gebruikt kan worden.

    Uit verhalen lees ik dat je autoflowers voornamelijk met rust moet laten door ze niet te laten stressen. Ook zie ik dat er juist hele mooie resultaten worden bereikt met LST. Ook wat betreft voeding ben ik een voorstander. Volgens Plagron hoef ik met de type potgrond niet perse rekening te houden met de Ph waarde tijdens het bewateren. Dit zou volgens hun zelfregulerend moeten zijn. Toch wil ik dit wel gaan doen om te zien of het wel degelijk wat kan uitmaken. Ik ben van mening dat als je ergens liefde in steekt, er ook liefde voor terugkrijgt. Uiteraard sta ik ook open voor tips. We zijn hier uiteindelijk ook om van elkaar te mogen leren toch?

    Een groene tomatenkas blijft nog over. Ik heb in het verleden dit wel eens gebruikt en merkte dat ze als kool groeiden. Dit zou dan ook alleen maar bedoeld zijn voor de beginfase. Grote kans dat ik er wel één ga kopen.

    Veel kweekplezier gewenst allemaal en tot snel!
    Last edited by Kratos; 1 dag geleden.

    #2
    Waarom pas in juni?
    je kan 2x autoflowers buiten kweken.
    ipv van 5 kun je 10 gedoogd kweken.

    Nu en in juni de 2e ronde.

    Staff

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Wij starten ook dit weekend.

    • Kratos
      Kratos commented
      Editing a comment
      Omdat ik een langere tijd in het buitenland verblijf.

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Op die toer ja,daar zul je waarschijnlijk beter zitten dan in dit schijtland😆
      In juni start ik ook met de 2e ronde weer
      Groet,staff

    #3
    De auto die ik aan vrienden geef is al 2 dagen boven de grond en gaat volgende week naar buiten. En in juni juli geef ik ze nog een surprise
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #4
      Ik ga zelf waarschijnlijk ook wat lst toepassen op m'n AFjes buiten, maar zoals je zegt, als we het nu met heel veel liefde doen zullen ze het ons vast wel vergeven. 😉


      Veel plezier met je kweek Kratos!

      Comment


      • Kratos
        Kratos commented
        Editing a comment
        Leuk om te lezen dat jij dit ook waarschijnlijk gaat toepassen. Geef me maar een seintje als je van start gaat, zal jouw topic dan ook gaan volgen

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Het worden er 2 in 7,5L potjes, is een balkon kweekje dus moet een beetje binnen de perken blijven.
        Ze zijn bij mij beide nu zo'n 2 daagjes boven de grond.
        Als ze eenmaal gegroeid zijn zal ik wat foto's plaatsen Kratos, of met een apart verslagje of onder het topic 'laat zien wat je kweekt zonder verslag'.
    Bezig...
    X