Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian Dew, Auto Duck, Purple Punch in 15L emmers buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Frisian Dew, Auto Duck, Purple Punch in 15L emmers buiten

    Korting op 420shop
    Hi guys,

    Zijn we weer. Ik tref het helemaal met het weer. Het loopt zoals vorig jaar, het was eind april, regen en best koud maar daar gedijen mijn vroegste spruiten steeds het beste bij. Alles wat zich later in de tijd in haar eerste dagen moest versterken, dat werd niks, viel om of belandde in borrelglas - het weer was te mooi en droog.

    Geen Auto Mazar meer, ik ben er klaar mee na jaren. Maar omdat ik wel een volbloed indica wilde 5 Purple Punch zaden. En nu voor het eerst een Frisian Dew na al die reclame over haar macht en kracht hier. Ik heb haar in 3-voud evenals Auto Duck maar nog geen idee hoe ik het ga verdelen... 5 plantjes is echt wel genoeg als het er geen 4 worden. Ik rook trouwens nog steeds van last-year oogst ... leuk, da's ook voor het eerst dat er geen coffeeshop aan te pas komt op het moment van kweekverslag-aanvang. Auto-duck vond ik erg aantrekkelijk in de beschrijving (klein, stealthy etc.) ... (volgens mij is die naam ook wel populair hier, dacht ik).

    Onder de plu maar plastic blijft er af nu (was ik vorig jaar radicaler mee). Die stokjes hebben verder geen betekenis (gehad).

    @Edit; vergeet ik helemaal te melden dat ik er 3 ging ontkiemen en dat slechts FD en AD uit het ei kwamen en dat PP nog steeds ligt te niksen tussen nat keukenpapier in de kast. Ik heb er nog maar een PP bijgelegd zojuist.... ja, dit zijn machtige tijden voor een start he.

    IMG_2896[1].jpg



    Last edited by vishaka; 2 weken geleden.

    #2
    Die Frisian Dew ben ik toch ook wel benieuwd naar, je hoort er zoveel goeds over.
    Hopelijk kiemen je PP ook nog. 🤞🤞


    Veel plezier met je kweek Vishaka!

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ik heb er een hard hoofd in die PP (de eerste vooral nu) but we see...
      Thanks Babz!

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Wil je het echt weten? Plant er maar eens 1 in de volle grond😄 zal je beste plant die je gekweekt hebt ooit zijn.

      En ook de oogst,doe maar eens wat research ik denk dat je van je stoel valt.

      Staff

    #3
    Dat worden flinke planten, veel toppen of scroggen met een scherm erboven, suc6 vishaka
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ben heel benieuwd...
      Thanks Cor!

    #4
    Nou dit heb ik nog nooit meegemaakt (alleen bij nutteloze winterkweken voor het raam) ... het stikte van de mini-vliegjes. Dus ik heb aaltjes, plakplaatjes en roofmijten (zoiets dacht ik) besteld.

    Maar omdat ik geen dagen kon wachten en ik toevallig een busje bio kaneel had dacht ik ... laat ik er vast wat KANEEL opgooien, ya never know ey...

    Nou, paar uur geleden gedaan en ik zie geen vliegje meer! En dan zal ik vast morgen die roofmijten etc. binnenkrijgen... dus ja, die gaan er dan ook maar overheen he.

    Note (niet vermeld in hoofdbericht) : dit jaar voor het eerst Bio Siliciumflash in alle potten gedaan (vorig jaar besteld voor mijn belachelijke winterkweek voor het raam).

    Dus zo staat het er nu bij (de nieuwe PP is uitgekomen, de eerste doet nix)

    IMG_2897[1].jpg


    En hier een primeur, mijn FREE SEED van dutch passion; Auto Melonade Runtz (nieuw '24) , alles wat ik niet wil bezit deze Melonade; zeeerrrr hoog THC gehalte, zeerrrr stinkende plant ... mah ja... kan 'm altijd nog wegdonderen. Min of meer met tegenzin ben ik 'm gaan ontkiemen mah goed.... pffft, wilde dat ding/verpakking niet in de koelkast hebben enso. Hij zit in de aarde en er is nog NET niet iets groens te zien... maar gaat komen.

    Deze zit dan ook in een 12-liter pot (geen 15), kan schelen.


    IMG_2899[1].jpg



    Last edited by vishaka; 1 week geleden.

    Comment


    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Met tegenzin,jij hebt een lekkere start en motivatie zeg dit jaar, 2023 heeft je toch wel hard erin gehakt he😜

      Planten stinken niet kerel, mensen die de deo niet hebben uitgevonden en de douche dat stinkt pas🤣zouw verboden moeten worden die zwijnen

      Staff

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      stafford, she's a lady oh oh oh oh she's a lady, no kerel

    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      stafford je hebt gelijk meid, die stinkende termen zijn onze dames niet waard. Ik was denkende vanuit het bekrompen massa-brein... al die (nieuwe) geuren die planten genereren zijn G'ddelijk!

      Corleone1933 zelfs geboren als zodanig
      Last edited by vishaka; 6 dagen geleden.

    #5
    Ik schuif aan, veel succes and have fun!

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Welkom Kratos, leuk dat je aanschuift!

    #6
    Het vliegende uitschot heeft de kaneelbergen overleefd en dankbaar ontving ik de roofmijten, aaltjes en gele plakplaten (het doet me niks meer, ik sla ze zelfs dood met een elektrische vliegenmepper). Ja dat krijg je als ze het medium van al je dames gaan bezetten. Nature is cruel.

    IMG_2901[1].jpg



    ​

    Comment

    Bezig...
    X