Zo, dit is wat er nu staat... de andere allerlaatste 2 zijn dood of ja.. ik probeer er nog 1 in een borrelglas te redden wat lijkt te lukken gezien de wortelaanmaak. Ja, jullie waren allemaal wijzer dan ik met doorknipte plastic flessen etc. ter bescherming. Ik werd te makkelijk omdat die 1e 2 ook zo goed gingen (zie foto).
De haast is verdwenen nu ik dat binnenlichtje heb leren kennen. Ik wacht nu gewoon op wat wortelaanmaak van dat borrelglasding... stuk voor stuk gewoon .. dan kunnen ze altijd nog de eerste dagen binnen sterk worden.
De big starter is echt bijna klaar ..NET voor de regenperiode zullen we zeggen.... nog een paar dagen wachten... ze heeft eigk alleen buiten gestaan de laatste tijd. Ik heb nog nooit een plant zo'n heerlijke (citrus-achtige) geur zien verspreiden... G'ddelijk! 11 Maart was haar geboorte...
IMG_3523[1].jpg
IMG_3522[1].jpg
Ik weet trouwens niet of het Broccolo of Beast is mah ja;
IMG_3524[1].jpg
De haast is verdwenen nu ik dat binnenlichtje heb leren kennen. Ik wacht nu gewoon op wat wortelaanmaak van dat borrelglasding... stuk voor stuk gewoon .. dan kunnen ze altijd nog de eerste dagen binnen sterk worden.
De big starter is echt bijna klaar ..NET voor de regenperiode zullen we zeggen.... nog een paar dagen wachten... ze heeft eigk alleen buiten gestaan de laatste tijd. Ik heb nog nooit een plant zo'n heerlijke (citrus-achtige) geur zien verspreiden... G'ddelijk! 11 Maart was haar geboorte...
IMG_3523[1].jpg
IMG_3522[1].jpg
Ik weet trouwens niet of het Broccolo of Beast is mah ja;
IMG_3524[1].jpg

Comment