Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ParadiseSeeds CBDrelief + CBDrelax

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heerlijke frisse citroen en sinaasappel geur komt eraf van deze 2 soorten. Om de paar dagen wat extra koeie/kippemest korrels en 1x4 dagen nog wat Plagron Terra Bloom met het kraanwater mee. Met zon naar buiten en met regen de schuur in. Lekker al bijna 5 weken op 12/12 nu.

20250724_132510 - kopie.jpg
    20250724_132334 - kopie.jpg 20250724_132521.jpg

De rode elstar boompjes hebben het ook naar hun zin.

20250724_132411 - kopie.jpg

Groetjezzzzzzzzz,

Ezzzzzzzzzz

"We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

Comment

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hey GrowCo! Ja dat roep ik al 2 jaar tegen manlief maar hij vertikt het hahaha. Ik heb hem je bericht laten lezen dus volgend jaar komt het vast goed. Ik wil volgend jaar overigens pruimenbomen er bij gaan zetten. Iemand nog goede ervaring met een bepaald ras?

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik wil niet stoken natuurlijk.
      Goed terug snoeien en uitdunnen nadat de appels rijp zijn dan loopt hij alweer uit voor hij in winterrust gaat
      Of n tuinman hem mooi laten vormen en manlief de rekening presenteren 😂

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Dat laatste sowieso 😂 Bedankt voor je tips!

5 weken bloei. Nu nog ff aandikken. Heb wel al in 2 toppen een stukje rot ontdekt. Ruim weggeknipt met m'n kruidenschaartje.

20250730_081800 - kopie.jpg

20250730_081901 - kopie.jpg

Ezzzzzzz

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Gaat lekker hier

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Goed dat je er bovenop zit zolang t bij 2 topjes blijft niks aan de hand

Ruim 6 weken bloei nu. Het ruikt hier verschriiiiiiiiiiiikkelijk lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

In totaal nu uit 6 van de 56 toppen stukjes rot ontdekt en ruim weggeknipt. De LV is erg hoog de afgelopen dagen. Op dagen met een bui staan ze in de schuur met de deur open, en anders gewoon buiten. De planten beginnen langzaam op te raken. De trichomen zijn (uiteraard) nog doorzichtig maar ik heb wel veel bruine haartjes. Ik ga proberen ze toch nog 2 weken in leven te houden voordat ik ze allemaal ga omhakken. Ze krijgen al een week enkel nog water.

20250804_102953 - kopie.jpg

Bruine haartjes ....

20250804_102338 - kopie.jpg 20250804_102302 - kopie.jpg 20250804_103030 - kopie.jpg 20250804_102236 - kopie.jpg

Gelukkig krijgen we nog wat zonnige dagen de komende week!

Pro tip: je kunt van meerdere foto's tegelijk (ctr+a) in 1 x alle metadata verwijderen

Houdoe!

Ezzzzzzzzz

Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dat kun je ook op je foon instellen.

Mooie planten! Ja die luchtvochtigheid is echt killing, je bent niet de enige die rot ontdekt heeft, heb hier ook enkele toppen moeten oogsten. Maar de weersverwachting ziet er hoopvol uit. Hopenlijk een droge zonnige Augustus.

Comment

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Thanks. Ja komende dagen is het weer beter. Ik ga ze met een mooi zonnetje afbloeien!

De buit is binnen. Ik had ze no een weekje kunnen laten staan maar vond het wel prima zo. Vorige week geoogst. Droogt als een tierelier met deze temperaturen. De toppen hebben 5 dagen in de schuur gehangen en 2 dagen binnen en waren toen al droog genoeg om te knippen. Nu lekker rijpen in de potten. Het bevalt me prima om zo rond 20 april te beginnen met m'n buitenkweek en dan half juni verduisteren. Zo blijf ik het voortaan doen.

Nu lekker vapen met mijn nieuwe Arizer Solo 3 V2 kleur sea of green Wat een super vape is dat zeg!

20250806_132501 - kopie.jpg
    20250819_090807 - kopie.jpg

20250819_090823 - kopie.jpg
    Bedankt voor uw aandacht en tot de volgende ronde
    Ezzzzzzzzzzzz

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Geniet van je opbrengst 👍🏻

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat is een hele goeie vape inderdaad, treetje hoger als de pax

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment