Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste autoflower voor buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Week 5.
    Attached Files

Comment

Waarom heb je er plastic zakken omheen gedaan?🤣

Comment

De grootste en de kleinste..gaat niet helemaal goed volgens mij. De bladeren verkleuren en gaan ook niet meer de hoogte in
      Attached Files

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Ik weet niet of de zakken die je gebruikt foodgrade zijn anders zou ik ze eraf halen plastic dampt giftig in warmte of in de zon 🤷🏻‍♂️

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Je grond is te nat midden in,dit zijn blokkades.
        En haal die domme zakken eraf en smijt ze aub in de kliko....

Ok check, zijn er af nu, nu gaat het de komende dagen best wel wat regenen (tja das de natuur) gewoon laten staan..??

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Als t kan onder n afdak. Als je potten goede drainage gaten hebben loopt t teveel aan water wel weg

En bijna weer een weekje verder
      Attached Files

Comment

welke soort is deze als ik vragen mag.
        Ik heb nog niet de ervaring als de meeste hier maar met witte zakken weg zien haar bladeren er al stukken beter uit.
        Volgens mij was dat net het slechtste wat je kon doen omdat jouw potgrond zijn zuurstof en beademing werd afgesneden.
        Enkel als de plant nog jong is en ze geven tijdens de nacht minder dan 12graden, kun/mag je uw pot en de stam inwikkelen met plastic folie (geen witte zak) omdat dit de warmte in uw pot houd...
        Voor mocht het je interesseren van ook een beginnende kweker... ik heb mij 3x wedding cake auto en 1x milky way f1 gezet buiten.
        ze gaan bijna week 6 in. gisteren heb ik hen met wat hulp ontbladerd. morgen komt er alweer een nieuw verslagje bij

Comment

• Edinho75
          Edinho75 commented
          Editing a comment
          Nice.. Afghan Skunk AF.
          Ik volg dan weer zoveel mogelijk de adviezen hier.
          Groeien doen ze nu niet echt meer..ik laat ze maar gewoon lekker uitrazen..geef ze om de 2 dagen wat water en verder ruiknik er elke dag aan hahaha.
          De gele bladeren heb ik wel verwijderd maar lees dan ook weer dat je dat niet mag doen..

Maar ontbladeren is om de topjes wat meer ruimte te geven?
          Hoe hoog zijn ze ?

De laatste 2weken hebben ze echt groeispurt gehouden. Ze waren : wc1=88cm / wc2=80cm / wc3=70cm en de milky way blijft hangen op 50cm
        Ze doen het anders wel voor af en toe gwn eens aan te ruiken

Comment

• Edinho75
          Edinho75 commented
          Editing a comment
          Hahaha ok dan blijven de dames bij mij echt achter (max 40cm hoog) maar heb ook genoeg dingen vanaf het begin niet zo goed gedaan als beginneling dus mooie leer momenten voor volgend jaar

Gewoon witte emmers regelen.
        30 liter.

Hier een voorbeeld, 20 liter voor auto 1,75.

20250711_102946.jpg
        Baas in eigen brein.

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          De uitlaat van je kweekhok mag je wel wat deftiger afwerken 👀
          😉

• Eclecticon
          Eclecticon commented
          Editing a comment
          Dat is de kelder van de buren! 🤪
          Begint bij mij de bloei, dan bij hem de broei.

Een week geleden begonnen ze knopjes aan te maken dus nu nog een week of 7 à 8 en dan kan je oogsten.

Dus op je handen gaan zitten en geduld hebben.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Edinho75
          Edinho75 commented
          Editing a comment
          okidoki, ga 3 weken op vakantie, waar moeten mijn verzorgers op letten, ik geef nu vaak om de dag water

En ik lees over ontbladeren of snoeien hoe en wanneer moet ik dat doen?

Comment

Laat ze gewoon doen wat je nu ook doet, ze bloeien en er komt wiet aan dus je hebt het goed gedaan

snoeien en ontbladeren zijn de meningen over verdeeld, aangezien dit je eerste keer is zou ik zeggen laat ze gewoon groeien. Wil je toch experimenteren, dan kan je dat met eentje doen en met de andere niet. Als het zover is om te oogsten kan je dan het verschil bekijken en voor jezelf beslissen wat je voortaan gaat doen.

Comment

Helaas heb ik mijn verzorger van de dames vanwege de sterke geur ontwikkeling, er nog maar 1tje laten staan 2 hebben een andere bestemming gekregen en 2 heb ik weg moeten doen. Deze heb ik nog laten staan. (De linker)
            Attached Files

Comment

Ah dat is jammer. Ziet er wel goed uit!

Comment

Ow jammer inderdaad, maar ik begrijp je wel. Hier ook vanalles in bloei en je ruikt het goed, mijn buren klagen niet snel maar toch wil ik ze ook niet lastig vallen. Ze zijn nu op vakantie dus het kwam goed uit net 2 planten geoogst. Heb er nog 9 staan we zullen zien hoe het afloopt. Je plant ziet er in elk geval heel goed uit. De laatste loodjes. Succes!

Comment

Bezig...
                X