Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ice Cream,Frisian Dew,Pineapple Kush

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ice Cream,Frisian Dew,Pineapple Kush

Korting op 420shop
    Jaja ik kon het toch niet laten 🤣👊
    2x Ice Cream Cake.
    2X Frisian Dew.
    2xPineapple Kush.

tot de volgende.
    Last edited by stafford; 4 weken geleden.

En geboortekaartjes!!

En rap!!
    de langste dag is nabij!!

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Haha weet ik,maar maakt niet uit kunnen nogal steeds groot en fors worden,vroeger was mijn ervaring wat later ging beter maja tegenwoordig zijn het Spaanse praktijken.
      Voor de zon hoeven we echt niet meer daar te zijn

Okeeeeeee....., gooi ik er zo ook nog een auto en een triploide in de cup.

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Had ik gratis erbij die f1 autos Milky ways
      Liggen in de koelkast haha zet ze wel erbij in de tent

Jut en juul, in de kleine potjes Pineaplle kush & Frisian Dew.

Waarom dan die grote textiel pot? Nou dit is een f1 auto flower milky way en autos die kiem je nooit maar dan ook nooit in een klein potje! Want dan is je hele oogst al verpest voor je begonnen bent,dus voor iedereen die niew is onthoud deze maar, en waarom is de pot niet vol? Omdat ook een autoflower wat strek na boven krijgt en dus lang en iel in het begin is,dit gedeelte laat je vrij om haar steel straks op te vullen met aarde zodat ze stevig diep alsnog staat.

Staff
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Hey Stafford,

ik ga jouw verslagje hier volgen. Ik heb ook een milky way f1 auto buiten staan. Morgen ongeveer start 3de week groei .
      Ik lees ook voor 90% dat je een autoflower best in hun eindpot stopt maar dan kun je toch moeilijk gaan beginnen voorgroeien achter het raam …?
      ik ben namelijk ook vlug een 2de ronde gestart (verslag volgt nog) maar ik zette ze na ontkieming 2-3weken in mijn kweektent vooraleer ze buiten gingen.
      nu zou ik ze na 1week al buiten zetten maar die eerste week hen achter vensterraam zetten en met 25l potten gaat dit echter moeilijk

PS: hier is de link van mijn verslagje hiervan https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e-in-kweektent
      Last edited by MrBleeksmile; 3 weken geleden.

Comment

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Zaailing die buiten opgroeid in de schaduw zetten? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, waarom zou je dat willen?
        Direct volle bak ambiance vanaf dag 1 is hier buiten het motto; hoeft ze niet wennen ook. Ze is immers niks anders gewend

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Highrider een zaailing die net uit is ken jij niet in 36graden zetten in de volle zon buiten.

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Echt wel.

de temperaturen voor komende week is alweer tussen 26 en 30 graden. kunnen zaailing daar tegen?

Comment

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        In de ochtend in de zon en daarna in dr schaduw zetten, 26 graden is niks mis mee. Continue in de volle zon met 30 graden wel

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Na het kiemen,tel daar 2 weken bij op dan kunnen ze veilig +8uur in de zon staan
        Dan hebben ze 3 tot 4 bladparen en zijn ze sterk genoeg ook met hogere tempraturen.

In die eerste twee weken gaat het zoals Minigrowcase al heeft geschreven.

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        34+ inmiddels

Effe iets wit en doorschijnend over de plant zetten, curver bakje bijv.

Comment

Nou Dat zogenaamde F1 Sprookjes superzaad van ze is een albino geworden, wit kopje witte blaadjes die doet de naam Milky Way letterlijk de eer aan,gelukkig was het een gratis zaadje van 15euro 🤣 wat een rommel.

Dus wat doe je dan 3x Sticky Orange Xxl erbij zetten 😁 meteen goed doen.

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Exact

• Zazaris
          Zazaris commented
          Editing a comment
          Ik heb er ook 1 staan(milky way F1). Ook gratis van Rqs.. vorige gratis F1 zaadje was Hyperion, heeft ook het minst opgebracht. Ook geen super wiet ofzo.. Als dit ook niks wordt dan is het de laatste keer dat ik ze zaai.. ik bestel idd ook bij zamnesia 9/10 keer. Voorheen ook rqs maar niet meer voor mij

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Zamnesia of dutch passion voor mij, volgende ronde word fastbuds is kijken of dat was word

-De stoffen 25l is Sticky orange Xxl auto
        -de grote kuip Frisian Dew.
        -schuin ernaast frisiand dew 2
        - de 2 achterste (boven) Pineapple kush.

de overige 2 sticky oranges xxl zijn ook uit, die gaan het weekend verhuizen.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Dat was wel in de volle grond of spicy kuip of niet?

• Kratos
          Kratos commented
          Editing a comment
          Wauwzers.. Super vet, ben nieuwsgierig! Hoop dat je een top seizoen mag draaien zonder gedoe. Laat het maar kanonnen worden!

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Minigrowcase volle grond,daar is frisian dew ook echt voor gemaakt,en dan echt voor het Nederlandse belgiesche klimaat buiten met regen alles erop en eraan.
          super Skunk x purple star hybride is het.

Kratos daar ben ik te laat voor begonnen,maar dat mag de pret niet drukken,zal zeker nog leuk worden

Persoonlijk kan ik niet klagen over die milky way f1. Heeft een mooie groeispurt gekregen.
        ik blijf deze wel volgen

Comment

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Volledig mee eens, promo zaden van dutch passion zijn super maar van RQS…

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Minigrowcase precies dat dus inderdaad ja

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Ik heb nog 2 F1’s liggen voor wie wilt😭

3dagen later,ze vinden dat warme weer wel heel erg lekker,en gaan als een raket.
        komende 2 dagen word het extreem met uitlopers na 39graden,erna gaat het af.
        (Vind ik niet erg)

Links stof (sticky orange xxl auto)
        de overige 2 zijn op hun eigen locatie inmiddels.

2x frisian dew
        2x Pineaplle kush
        3xsticky orange xxl auto

Water 6.0 /5.9 ph
        -plagron roots.
        2x per dag
        Attached Files

Comment

Foto,

1 Pineapple kush
        2 Frisian Dew
        3 Pineapple Kush
        4 Sticky Orange Xxl
        5 Frisian Dew (latere)

6 waar deze vandaag komt geen idee maar is een eiken processie rups? 😅
        Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Effe janken.

Goh, je grond ziet er erg droog uit ford.

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          @kelderkastje
          Die vooral ja,maar goed die beesten komen graag op warme potten af ,gelukkig doen ze verder niks kwaad,en zullen nooit aan je planten gaan echter blijf ik van ze af,een keer die haren van ze gehad nooit meer.

@Rreppellsteeltjam. 2x 50ml per dag afhankelijk van de zon geleidelijk naar de circel toe,steeds iets breeder met ietsje meer om de wortels te forceren en het process te versnellen.

• Kratos
          Kratos commented
          Editing a comment
          Dat ze maar zo groot mogelijk mogen worden, vooral de FD.

Ik wil jouw verslagje niet verpesten en hoor hier veel commentaren op rqs-zaden (ik ben niet zo ervaren als hun) maar kijk deze milky way doet het buiten aardig.
        Ben wel super benieuwd naar jouw pineapple kush omdat die ook op mijn lijstje staat voor volgend jaar (voor een vriend van me) dus veel succes makker
        Attached Files

Comment

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Niks mis met RQS of Zamnesia zaadjes. Maar andere kwekers maken volgens mij wel lekkerdere genetica. De Banana van Zammi is wel de beste banana die ik ooit had qua bananen geur.

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Pineapple kush kweek ik al zeker 10jaar altijd een favoriet geweest,en goed stabiel.

Lekker zoet tropisch en redelijk sterk niet overdreven,met een vleugje ananas dat je zeker echt opmerkt!

Hmm dit is een interessant weetje voor volgend jaar. Ik bestel bijna altijd vanuit zamnesia omdat ik ook andere zaken bestel en voor geen 20 bestsellingen te laten aankomen. Het zijn niet altijd zaden van hun bank dat ik neem, maar kan het zijn dat je betere zaden krijgt van de genetica jij wilt als bij de werkelijke zadenbank zelf besteld?

Comment

• Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Lijkt me niet. De breeder zelf zet zijn naam op het etiket en gaat deze niet riskeren door slechter zaad aan derde te verkopen.
          Waar je wel van uit kan gaan, is dat het zaad redelijk vers is als je bij de orginele breeder besteld.

Dat maakt toch niet zoveel uit aangezien ze vacuum in die rolletjes zitten?

Comment

• Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Grote kans dat de orginele commerciële breeder zijn zaden in de vriezer bewaard en/of vloeibare stikstof gebruikt. Op deze manier is zaad zo'n >10jaar lang houdbaar.
          In de koeling begint de kiemkracht na zo'n 5jaar af te nemen en op kamertemp is dit nog sneller.

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Temperatuur is wel een dingetje. Zamnesia is een erg grote speler, die hebben ook verschillende merken onder hun paraplu. Doen ze een beetje verkrampt om. Die wachten geen 5 jaar met hun zaad, als iets niet zo goed gaat wordt het freebie zaad.

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Daarom heeft sensi en barney ook niet altijd alles op voorraad; ze maken een voorraad aan die op moet zijn voor bijv die 5 jaar
      Bezig...
      X