Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers in de tuin - kweekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflowers in de tuin - kweekje

Korting op 420shop
    4 jaar geleden mn laatste kweek gedaan. Toen binnen onder lampen. Van die kweek had in na 4 jaar nog steeds 2 gratis zaadjes in de koelkast liggen. Potten er weer bij gepakt en dit jaar maar eens kijken of het zonder lampen ook een beetje wilt.

Heb eigenlijk niet gekeken wat voor strain het was en de verpakking is inmiddels kwijt. Het zijn in ieder geval autoflowers.

Ontkiemen ging top. Na 2 dagen een flinke wortel eraan zoals op de foto te zien. Heb ze toen nog een dagje moeten laten liggen omdat de growmix nog niet bezorgd was.

Plantjes staan in potten van 16L met dus Plagron Growmix, lekker makkelijk hoef ik de eerste 3 weken niet over voeding na te denken. Ze hebben op het moment van ong 11u tot 21u licht. Als het komend weekend echt 30+ wordt en strak blauw moet ik ze misschien rond einde middag even een uurtje in de schaduw zetten(?).

Ze zijn nu precies 7 dagen boven de grond en staan er prima bij!
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Leuk ik volg! Waarom niet meer binnen kweken?
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

• Baapieboy
      Baapieboy commented
      Editing a comment
      Ff een experiment, kijken of ik hier ook een beetje oogst vanaf haal. Daarnaast geen kosten voor stroom😜

Nice, goede start..ik volg je helemaal mee, benieuwd naar hoe ze groeien. Jij hebt haar dus wel meteen in pot gedaan

Comment

• Baapieboy
      Baapieboy commented
      Editing a comment
      Naar mijn weten is dat het best voor autoflowers

• Jonko66
      Jonko66 commented
      Editing a comment
      Dit heb ik ook altijd gedaan met autoflowers, direct in de eindpot. Heb er nooit problemen mee gehad

Dag 10 inmiddels.
    Het enige wat ik doe is om de dag water geven

IMG_1349.jpg

Comment

Ziet er goed uit. Afgelopen dagen ook last gehad van de wind?

Comment

• Baapieboy
        Baapieboy commented
        Editing a comment
        Heb wat satéprikkers tussen de bladeren gedaan zodat ze wat stabieler staan.

Dag 14 update
      Vannacht hebben de plantjes lekker morgen douchen. Ziet er allemaal nog prima uit al heeft 1 van de planten wat moeite met het aanmaken van nieuw blad, het lijkt erop dat de bladen niet symmetrisch groeien. Geen idee waarom, ga er verder ook niks aan doen.
      Attached Files

Comment

Dag 18:

Zien en nog mooi en gezond uit. De ene is wat misvormt maar dat gebeurd volgens mij wel vaker met autoflowers. Geef tot nu toe nog steeds enkel water. Vanaf dag 21 ga ik denk ik heel langzaam beginnen met wat Terra Grow.

Ik heb de planten nog even vergeleken met mijn laatste indoor grow en die waren op dit moment wel al een stuk groter, oogst zal naar verwachting dus niet ook wel een stukkie minder zijn.
        Attached Files

Comment

Dag 20:

Groeien lekker door, heb even van close up gemaakt van die schele plant. Toch wel bijzonder hoe die groeit. Volgens Google moet ik na 21 dagen beginnen met voeding als je Growmix gebruikt. Ben benieuwd wat jullie ervaring hiermee is.
          Attached Files

Comment

Je kan beginnen met een klein beetje 1/4 van de dosering. Maar ze zien er nog niet echt uit alsof ze iets tekort hebben vindt ik. Sowieso met auto flowers heel voorzichtig met de voeding zijn. Spreek uit ervaring

Comment

Ben ik weer.
              zitten inmiddels op 5.5 week. Plantjes zien er goed uit en groeien lekker door, beide nu zon 80cm hoog vanaf de aarde! Ze vertonen kleine tekens van overvoeding volgens mij (gele puntjes) dus ik doe rustig aan. Plant begint nu met bloeien dus ik geef nu 2ml terra bloom op 1.5L en die verdeel ik over beide planten. Daarna geef ik nog ong 0.5l per plant zonder voeding. Dan is de plant na 2 dagen droog en vervolgens doe ik een beurt alleen water. Om en om dus.
              Gister wat grote bladeren weg geknipt zodat de buds meer licht krijgen. Ook aan de onderkant wat kleine blaadjes en beginnende topjes weg geknipt.
              Attached Files

Comment

Leuk ik volg je kweek ook...heb zelf ook autoflowers staan buiten voor het eerst.
                Was altijd sceptisch over autoflowers ivm de potentie en smaak,...maar dat moet inmiddels opgelost zijn.

Wel jammer dat je niet meer weet welk soort het is...
                If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

Comment

Is al weer ff geleden maar zit nu in de laatste week bloei. Zijn mooie planten geworden. Ze begonnen sinds vorige week onderin wat gelig te worden dus ik ben nu sinds 3 dagen begonnen om calmag bij, ben benieuwd of het werkt.
                  vandaag ook begonnen met het geven van green sensation.
                  Attached Files

Comment

Daar komt wel een baapie van af zo te zien!
                    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

Ow netjes hoor! Ben benieuwd wat daar vanaf komt! Ziet er goed uit.

Comment

Hier wat betere foto’s.
                        3 soorten voeding tegelijk zorgt toch wel voor wat gele randjes op het blad. Ben voor nu van plan om calmag dagelijks te blijven geven en dan om en om plagron bloom en green sensation. Ik geef overigene van alles slechts 25% van de aanbevolen hoeveelheid. Geeft maar weer eens aan hoe voorzichtig je met voeding moet zijn…
                        Attached Files

Comment

• Edinho75
                          Edinho75 commented
                          Editing a comment
                          Is bij mij niet anders, heb er wel een aantal weggehaald overigens, maar wanneer is het punt dat je ze kunt oogsten en kan gaan drogen?

• stafford
                          stafford commented
                          Editing a comment
                          Laat die calmag maar heel snel achterwegen,totaal niet nodig buiten!

• Baapieboy
                          Baapieboy commented
                          Editing a comment
                          Thx voor de tip, ben nu wel benieuwd waarom calmag buiten niet nodig is. Ik kweek gewoon op de zelfde grond als wanneer ik binnen zou kweken.
                      Bezig...
                      X