Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kratos | Outdoor 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kratos | Outdoor 2026

Korting op 420shop
    Hi mede hobbyisten,

Het is alweer twee jaar geleden dat ik buiten heb gekweekt. Had toen gezworen om het nooit meer te doen i.v.m. factoren waar je geen invloed op hebt, weer, beestjes e.t.c.

Toch blijft het kriebelen en het lekkere weer naait me weer op om ermee aan de slag te gaan. Twee jaar geleden had ik 5x 45 liter potten van de action staan. 3x Auto Ultimate, 1x Auto Glueberry OG en 1x Auto Critical Orange Punch, zie topic. Had toen LST toegepast wat ik beter niet had kunnen doen. Autoflowers buiten moet je gewoon met rust laten.

Dit jaar gaan we het net iets anders doen
    • Potten: 5x 38 liter fabric pots
    • Potgrond: Plagron Batmix
    • Zaden: 2x Auto Glueberry OG van Dutch Passion en 3x Critical Impact van Vision Seeds (feminized fotoperiode)
    • Voeding: Plagron Alga Grow, Alga Bloom en Green Sensation
    Batmix is al al behoorlijk voor bemest. Mochten de planten om wat voor redenen dan ook om groei voeding vragen, heb ik daar een fles van staan. De jonkies gaan eerst in een flinke kuil met zaai en stekgrond zodat ze niet verbranden aan de Batmix. Ik ga niets afzuren omdat dit met Batmix en de voedingslijn niet hoeft. Verder ben ik benieuwd of fabric pots verschil gaan maken qua kluit en plant grootte t.o.v. kunststof potten.

Planning is dat ik op 1 juni van start ga. De Critical Impact ga ik niet verduisteren omdat dit helaas bij mij niet kan.

Hopelijk zijn er dit jaar ook weer actieve leden die een outdoor topic starten.

Last edited by Kratos; 15 uur geleden.

Uienwater tegen luizen en spint, petunia trekt spint aan, natte kranten en karton tegen slakken.

Comment

• Kratos
      Kratos commented
      Editing a comment
      Thanks voor de tip

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Calendula en tagetes mss ook, weinig beestjes in het algemeen daarrond, wel ni zeker.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Zelfs tomatenplanten plakken beestjes aan vast.

Mooie soortjes , subke ! 2 goeie breeders , de soortje heb k nog niet gezet ,benieuwd!
    Ganja always does the trick.

Comment

Bezig...
    X