Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

    Korting op 420shop
    Hallo medemens,

    Ik denk, ik geniet zo van al die verslagen, laat ik er zelf ook maar eentje maken.
    Woensdag zaadjes besteld (1 Powerplant, 5 Amnesia haze auto en 1 Powerplant gratis. allemaal van huismerk Wietzaadjes.nl)
    Zijn vandaag binnen gekomen en heb ze gelijk in de zaaigrond gezet.

    Tot nu toe heb ik de zaai en stekgrond van Pokon gebruikt met 2 Power Plant zaadjes en 2 Amnesia Haze zaadjes.
    Verpakking:
    20160528_143715.jpg
    Heb de zaadjes in 4 klein potjes gezaaid om te ontkiemen:
    20160528_150435.jpg

    Ik heb ze ongeveer een halve to een hele centimeter onder de grond zitten en heb over de 4 potjes een half glas water verdeeld.
    20160528_150717.jpg

    Verder wil in ze overpotten in Plagron growmix en dan gaan werken met de Plagron terra bloom en misschien later ook de green sensation maar dat moet ik nog even kijken want ik vind die flesjes tamelijk duur.
    ze staan nu gewoon in de tuin en daar zullen ze ook blijven staan, de auto's wil ik in 15l potjes overpotten en de PP wil ik in 30l potjes hebben.
    Ik heb bij de aldi voor een klein prijsje een kasje op de kop kunnen tikken dus daar ben ik van plan ze in te zetten. (moet eerst plek in de tuin maken, dat ding is 2 bij 3 bij 2)
    20160528_150113.jpg

    Verder heb ik nog 2 White Widow auto's in de tuin staan van RQS, maar die hebben denk wat te verdragen gehad want ze blijven maar heel klein (zitten al wel toppen in)
    20160528_151217.jpg20160528_151222.jpg

    Dit is het eerste jaar dat ik plantjes heb dus al het commentaar is van harte welkom, ik heb al flink rond gesnuffelt op het forum en op internet informatie opgezocht.

    Nou ben benieuwd hoe het zal worden en ik zal dit topic up to date houden.

    PS: de pot maten ben ik nog niet helemaal zeker over dus als jullie misschien tips hebben, Danku.

    Cheers,
    Seeringfate

    #2
    Re: Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

    Hier even een update,

    3 van de 4 zaadjes zijn al boven de grond en als je heel goed kijkt (valt niet goed te zien op de camera) dan kun je de 4de ook al zien.
    Het verbaasd me want met met WW duurde het zon 8 dagen voordat deze boven de grond uit kwamen
    20160601_093139.jpg20160601_093144.jpg20160601_093151.jpg20160601_093200.jpg

    WW doen het ook nog normaal, een van de twee begint de breedte in te gaan.
    20160601_093214.jpg20160601_093218.jpg

    toch wel leuk dat deze zaadjes binnen 3 dagen uit zijn gekomen, deze 2 WW's hebben trouwens het noodweer overleeft . alles heeft hier onder water gestaan , een hoop schaden in de buurt maar dit ontkruid is onverwoestbaar haha.

    I'll keep you updated,

    Seeringfate

    Comment


      #3
      Re: Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

      Leuk verslag! Ik volg!
      -De Perfecte Guerilla Kweek
      -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

      Comment


        #4
        Re: Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

        kiemsnelheid heeft natuurlijk alles te maken met dag- nacht temperatuur en etmaal temperatuur. En de kwaliteit van het zaad maar het eerste is veel belangrijker. op 20 tot 22 graden gaat het binnen 74 uur.

        Comment


          #5
          Re: Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

          Je bent nog op tijd om te zaaien wat betreft seizoensplant, dan krijg je er nog wel wat vanaf .
          Zoals ik lees 2 x pp en de rest autoflower.
          Die autoflower haze zal de langste bloeitijd hebben, hou em op 9 weken.
          Mag je zaadjes iets dieper in de grond stoppen een 2 a 3 cm ongeveer.
          Er kan gebeuren dat de zaailing opkomt met zn helmpje nog op ivm te ondiep zaaien .

          Dat verpotten komt later, veel geluk alvast .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #6
            Re: Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

            Bedankt voor jullie reacties, eigenlijk wel logisch ja dat ze dan eerder uitkomen. Ze hebben alleen 1 keer water gekregen toen ik ging zaaien en daarna hebben ze vocht gekregen van het noodweer (ze stonden onder een overkapping maar ze hebben toch wat spetters opgevangen). Ze zijn nu boven de grond zonder helmpje. Zal aan het einde even wat foto's uploaded.

            Bedankt allen,
            Seeringfate

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Noob - Eerste kweekje 2x Power Plant 2x Amnesia Haze

              Goedemiddag medemens,

              De update is iets later als dat ik in de planning had staan, maarja drukke week maar hier is hij dan.

              De zaailingen zijn nog +/- 5 cm lang en ze doen het nog goed, nog een klein scheutje water erbij gedaan, het 3 setje blaadjes komt er ook al aan.
              Hier wat foto's :
              20160605_115141.jpg20160605_115144.jpg

              tot nu toe zien ze er voor mij nog lekker gezond uit en mogen ze van mij nog wel lekker doorgroeien hahaha.
              nog geen worteltjes aan de onderkant van de potjes , dus ik gok dat ze nog niet zo veel worteltjes hebben, maar dat komt wel
              Nu ben ik alleen tot de conclusie gekomen dat mijn twee WW's zijn gepromoveerd van geur verspreidend ontkruid naar hotel 1ste klas voor spint en bladluis.
              plant 1:
              20160605_115209.jpg20160605_115219.jpg
              Plant 2:
              20160605_115158.jpg20160605_115228.jpg

              Nu weet ik dat ik daar gewoon middelen tegen kan kopen, maar ik hoopte dat jullie misschien een product kunnen aanraden waar jullie ervaring mee hebben en wat ook goede resultaten bij jullie gegeven heeft.
              Beetje zonde als ik dalijk toppen heb met extra vlees

              Alvast bedankt and I'll keep you updated !

              Seeringfate

              Comment

              Bezig...
              X