Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Perfecte Guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Perfecte Guerilla

    Korting op 420shop
    https://www.youtube.com/channel/UC2J...07iCA3H8SqT0Uwhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-guerilla-spot

    Voeding met guerilla kweken is niet makkelijk.
    Je wil voor de veiligheid niet vaker dan 1 keer per 1 a 2 weken naar je spot toe. Dus je kan niet elke dag voeding geven aan je plant zoals dat sommige kweekschema's vereisen. Waar je dus voor moet zorgen is dat er voor dat je je plant neerzet voldoende voeding in de grond zit. Dit kan je op verschillende manieren doen. Je graaft een kuil van 2 schoppen diep en naar eigen wensen breed(1,5m - 2m doorsnede als je echt een boom wil groeien). Het zand van die kuil leg je aan de kant van je kuil. Je vult dit gat om en om met compost en het zand. Dit spit je nog een keer om zodat alles goed gemengd zit. Op deze manier heb je al behoorlijk wat voeding op je spot zitten. Ook kan je kippenmest korrel hiervoor. Meng er ongeveer 500-1000 gram per gat doorheen.
    Je kan ook als je niet biologisch kweekt gewoon een kunstmest pakken en deze er later bovenop strooien.

    Om al die compost naar je spot te brengen is een hoop werk. Daarom zou je ook een compost in de buurt van je spot kunnen maken van allemaal bosafval.

    Ook kan je van te voren zelf een goed grondmengsel maken en dit meenemen naar je spot.
    Dit kan je doen op bobo zijn manier: https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/1244-goede-grond-samenstelling

    Gereedschap:
    Om dat je met aarde en planten werkt heb je natuurlijk gereedschap nodig.
    Maar dit moet je allemaal meeslepen naar het bos. Dit is erg veel werk. Kies daarom voor compact gereedschap.
    -Een legerschep
    -Een plantenspuit(klein of groot hangt af van de grote van de kweek)
    -Een snoeischaar
    -Gieter
    -Handschoenen

    Al je gereedschap kan je het beste op de spot laten liggen want, als je onderweg naar je spot word aangehouden of dicht bij je spot of bij je spot wijst er niets op dat die spot van jou is. Het enige wat je niet moet laten liggen zijn je handschoenen. Je gebruikt handschoenen tegen vingerafdrukken. Maar zorg wel dat je gereedschap goed verstopt is want dit kan opvallen aangezien het niet natuurlijk is.

    De geschikte plant:

    In principe kan je iedere Wietplant buiten kweken. Maar sommige doen het dan gewoon niet goed.
    Zoek naar een plant die:
    -bestendig tegen rot en schimmels
    -niet te dichte toppen heeft maar meer verspreid
    -eventueel vroeg bloeit (eind september klaar of eerder)
    -geschikt is voor ons Nederlandse klimaat

    Voor nog wat extra tips voor guerilla kweken lees dit topic:https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...erilla-farming

    Hopelijk hebben jullie wat kunnen leren en miscchien kunnen jullie mij nog wat tips geven zodat ik volgend jaar een goede guerilla kweek kan zetten.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    #2
    Re: De Perfecte Guerilla

    Mooi verhaal, bedankt voor de moeite om je ervaringen te delen.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: De Perfecte Guerilla

      FANTASTISCH,
      Te simpel voor woorden, maar ik mis alleen de geurversprijding. Zelf ,als stadsguarilla zit met dit probleem, hoe los je dit op? Je zie ze en hoor ze niet, maar ik ruik ze wel. Dus vinden, doe ik ze.
      Groetjes,
      Goldleaf .
      Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

      Comment


        #4
        Re: De Perfecte Guerilla

        Echt heel leuk geschreven man! Bedankt
        Godleaf, tegen de geur weten we allemaal dat daar niks aan te doen is. Tenzij je binnen kweekt en een of andere super filter gebruikt.
        Je kan natuurlijk kiezen in soort, de ene geurt anders dan de ander.
        Maar dat kan je enkel bepalen uit ervaring. En dat hebben er maar bar weinig op dit forum, inclusief ikzelf.

        Love,
        Wunkie
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          #5
          Re: De Perfecte Guerilla

          Spot naast de koffiesjop bij een stads guerilla dan valt die geur niet op joh

          Comment


            #6
            Re: De Perfecte Guerilla

            Stank is tot op zekere hoogte toch rekenig mee te houden...had dit jaar een royal dwarf auto in de tuin staan die vroegtijdig om moest ivm een gigantische lucht overlast in de buurt, een purple duckfood heb ik vorig najaar binnen op de logeerkamer af laten bloeien met minimale geur overlast

            Comment


              #7
              Re: De Perfecte Guerilla

              Geur is denk ik weinig aan te doen. Dit jaar is mijn eerste keer dus ik moet zien hoe erg de stank is in oktober. Wat je misschien kan doen ivm stank is zorgen dat er andere ruikende planten in de buurt staan. Bijv dennen. Maar ik denk dat de wiet geur sterker zal zijn dan die van dennen. Maar waarom in de stad? De pak kans is zo veel groter. Fiets/rijd gewoon 5km en ga een bos in of zoiets dergelijks. Veel meer rust, pak kans kleiner, werken op gemak. Alleen maar voordelen. Behalve dat je dan ff moet fietsen.
              -De Perfecte Guerilla Kweek
              -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

              Comment


                #8
                Re: De Perfecte Guerilla

                Royal Dwarf is een skunk en (m) geurt heel erg, een lowryder minder en ga zo maar door. Maar het is in ieder geval een mooie topic waar velen van kunnen leren. En wat het fietsen betreft, ik denk dat een kilometer of 30 moet fietsen voor een goeie spot.
                Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                Comment


                  #9
                  Re: De Perfecte Guerilla

                  Zie sticky.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: De Perfecte Guerilla

                    @QnQ ik weet dat er een sticky van is maar ik vond die nog niet compleet genoeg. Ik wilde graag mijn ervaring delen en heb dit op een manier geprobeerd zodat anderen er misschien ook nog van leren.
                    Last edited by BeginGrow; 4 September 2015, 17:04.
                    -De Perfecte Guerilla Kweek
                    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                    Comment

                    Bezig...
                    X