Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ready Set Grow Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Ready Set Grow Outdoor

    men baas (boer) die gebruikt altijd npk 12-10-18 omdat dat chloorvrij is.

    groet mark

    Comment


      #32
      Re: Ready Set Grow Outdoor

      Nog enkele vraagjes:

      * Wanneer stopt de plant met groeien en begint hij te bloeien?
      * Kan ik beter stekken in de groei dan eind groei?
      * Hoe groot worden stekjes als je ze eind mei, begin juni?
      * Vanaf welke maand moet ik stoppen met groei voeding te geven en beginnen met de bloeivoeding?

      RSG

      Comment


        #33
        Re: Ready Set Grow Outdoor

        [QUOTEeen hond?][/QUOTE]

        Ja, je moest eens weten waar ik al achteraan heb gezeten op afgelegen plekken. Honden,aangereden herten,ontsnapte walibi's ect,..
        Ben ook plantjes dicht langs een weg(getje) tegen gekomen en als je ze niet bij mekaar zet maar een beetje verspreid. Vallen lowriders amper op.

        En je hebt groot gelijk met experimenteren leer je nog het meest van,vindt het een mooi stekje.

        Eerste vraag is makkelijk terug te vinden op het forum.
        Tweede vraag, doe je het tijdens de groei, groeit ze nog door afhankelijk van de weken die ze nog te gaan heeft tot de bloei.
        doe je dat aan het eind van de groei,zal het nog iets de hoogte in gaan,hoe hoog is afhankelijk van het soort. Veel meer als 30 cm zal het niet wezen.
        Dus maar net wat jij wilt.
        Derde vraag,Met weinig direct zon licht kunnen ze gaan strekken,met veel direct zonlicht blijven ze wat compacter en zal het niet veel meer zijn
        dan een meter vanaf de grond.
        Vierde,beetje lastig. Maar zou beginnen als ze in de bloei schieten. Dat kan je zelf invullen als je vraag 1 ff opzoekt.
        recht is recht. krom is krom.

        Comment


          #34
          Re: Ready Set Grow Outdoor

          binnenkort plaats ik enkele foto's van de zaden en al het gerief die ik momenteel heb...

          Comment


            #35
            Attached Files

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Ready Set Grow Outdoor

                My secret dry box.

                je kunt het kleiner maken doordat iedere keer de bovenkant van het deksel is vastgekleefd aan de onderkant van een schoendoos.

                HPIM5425..jpg HPIM5423..jpg HPIM5420..jpg HPIM5426..jpg

                alles mooi afgewerkt met plakband

                HPIM5427..jpg

                deze heb ik nog gevonden, een pot van 35liter.
                zou ik die ingraven op mijn geurilla spot zodat ik voeding kan gaan geven en daar
                een stuk of 5 stekkys insteken?
                HPIM5419..jpg HPIM5417..jpg




                nog een vraagje,

                een SCROG buiten heeft dat nut ofniet? voor geurilla farming of terras kweekj?
                Last edited by Ready Set Grow; 13 March 2010, 20:04.

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    Re: Ready Set Grow Outdoor

                    Op kweekverslagen van vorig jaar heb ik al zoveel zitten kwijlen, kijk naar Wierie Wierie (600GR DROOG) ^^
                    toppen en fimmen, ik wist wel dat je dat meer moest doen en hoe het moet hoor maar toch bedankt.
                    en wat voor nut heeft die SCROG dan allemaal?
                    meer oogst?
                    Die pot was misschien bedoeld om makkelijker voeding te kunnen geven op mijn geurilla spot,
                    dus ja een pot in de grond graven in het bos..
                    lijkt dat een goed idee?

                    ik zit al de dagen af te tellen ^^
                    1 April gaan ze de grond in dus 30Maart ontkiemen

                    Even schema maken

                    30 Maart HollandsHope (+testzaden) Ontkiemen
                    1 April HollandsHope(+testzaden) potten in turfpotjes
                    (vanaf ze groot genoeg zijn ga ik al een stekje nemen / plant om geslacht te weten te komen dus ga mijn stekken verduisteren )
                    13 Mei Lowryder #2 ontkiemen
                    15 Mei Lowryder #2 potten in turfpot
                    25-30 Juni Stekken (deze gaan na het wortelen het bos in behalve 1a2 stekjes deze worden bevrucht)

                    en voor de rest zien we alles wel nog, just let do nature her work
                    Last edited by Ready Set Grow; 21 March 2010, 08:51.

                    Comment


                      #40
                      Re: Ready Set Grow Outdoor

                      zet je ze gewoon in de grond of ga je zelf ng rennen met aarde
                      sigpic

                      Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                      May Jah Bless The Herbs

                      Comment


                        #41
                        Re: Ready Set Grow Outdoor

                        is deze voeiding beter dn de gewone tera vega of tera floress ???
                        sigpic

                        Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                        May Jah Bless The Herbs

                        Comment


                          #42
                          Re: Ready Set Grow Outdoor

                          230320101552..jpgdeze lowrider is tweeenenhalve week oud en je kan dan al zien dat het een man is, heb hem vandaag ontdekt, de vrouwen laten het iets later zien het geslacht.

                          gr blowsterke
                          Enjoy life, it is to short.

                          Comment


                            #43
                            Re: Ready Set Grow Outdoor

                            Oorspronkelijk geplaatst door CronicAronic View Post
                            is deze voeiding beter dn de gewone tera vega of tera floress ???
                            zelf rennen met water?
                            en neen die is niet beter hij is gewoon BIOLOGISCH en ik ben een BIO ventje

                            Comment


                              #44
                              Re: Ready Set Grow Outdoor

                              over stekken gesproken, heb vorig jaar van hollandse hope stekken kunnen maken toen de boom al redelijk ver in de bloei was, moet er wel bij zeggen dat ik de stekjes van onder heb genomen, zat al een klein beetje topvorming aan,ben als volgt ter werk gegaan:2 blokken oase genomen van 15x15x15, vol laten zuigen met water,gaatje ingemaakt van ong, 6 cm.planten spuit gelult met water, op de nevel stand gezet, beetje clonex (vloeibaar) in een hoestdrank doseer bekertje gedaan, wat water erbij GOED! gemixt, hele scherpe snoeischaar genomen, deze gedesinfecteerd,zorg dat alles zon beetje de zelfde tempratuur heeft.water, schaar,oase blok met water,clonex brouwsel, stek gezocht, daar wat van het blad weg geknipt, 2 bladparen, waar normaal het 3e bladpaar zit, heb ik weg geknipt, 1 cm onder deze innode ben ik in een hoek van 45 tot 60 graden gaan knippen om de stek te maken,KNIP SNEL! meteen in het bekertje met clonex 60 sec staan laten, in het oase gedaan 5 cm. 1 cm overlaten, in de schaduw gezet, bladeren beneveld, savonds de stekken naar binnen gehaald, dagen ernaa:6 a7 dagen buiten in halve schaduw, NIET in de volle zon,ik was vergeten de stekken te verzetten en ze stonden bij mij een walf uur in de volle zon,AL mijn bladeren hingen al helemaal slap.TIP! dit heb ik ook gedaan! stek direct in de schaduw zetten,neem planten spuit vullen met schoon water (let op de tempratuur) zet deze op de nevel stand, spuit de gehele plant goed nat,doe dit in het eerste anderhalf uur om de 10 minuuten,je zult ziet dat je plant zich hersteld in veel gevallen!!! oase nat houden controleer dit een paar keer per dag,savonds naar binnen halen, na die 6 a 7 dagen in de aarde planten (potjes) naar een paar dagen heeft het plantje worteltjes. hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en dat veel mensen wat aan deze informatie hebben.

                              m.v.g. PPlantje
                              Attached Files
                              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                              Comment


                                #45
                                Re: Ready Set Grow Outdoor

                                Ik ga in turfpotjes stekken met gewone aarde in,
                                heb al stekpoeder. heb ook een propogator.
                                Een mesje heb ik zeker al liggen. dus ik heb alles dacht ik...
                                Niet in de volle zon? gewoon in de schaduw laten kiemen? kan ik ze in een kamer zetten
                                waar het momenteel maar 16 graden is? of moet ik een verwarmd laken (dat je gewoon op je bed kan leggen)
                                eronder steken of is dat dan TE warm...

                                Comment

                                Bezig...
                                X