Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lemon skunk fem buiten/kas 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

    Dehm , Lemon skunks buiten , daar ga je je plezier aan beleven man :O
    Ik vond dit echt KUTplanten , zoals sir al zei hebbe we daar ons hoofd al is op gebroken. Volg ik zeker dus.
    Veel suc6 ng verder ghehe

    MvG Izzz

    Comment


      #17
      Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

      nou dat is mooi heb ik al twee mensen die er duidelijk ervaring mee hebben. Ja ik ga zeker opletten na wat ik gelezen heb van jullie( izthewiz en sir smoke alot)
      ik ga ze in de volle grond zetten (klei) dat is van nature al niet zuur, maar hoe checken jullie de ph waarde ? en bij welke waarde ging het mis bij jullie ? Dan kan ik daar namelijk extra op letten en misschien nu al voorkomen bedankt voor jullie ervaring alvast.

      PS: gaan jullie zelf ook nog wat zetten of hebben jullie indoor al iets gezet ?

      groet mark.

      Comment


        #18
        Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

        Je dient stalen van je grond, op verschillende dieptes op te lossen in gedemineraliseerd water. De verhouding van aarde op water, daar twijfel ik momenteel nog over maar ik dacht 1:3. Misschien is het raadzaam om even af te wachten wat anderen zeggen hierover.
        dit laat je 24uur staan en het mengsel giet je dan weg door een koffiefilter in een reservoirtje (glas ofzo). Meet de pH van dit water.
        Persoonlijk denk ik dat onder invloed van mn pH regulerende voeding het gietwater vaak onder de 6 heeft gezeten, ook vind ik dat lemon skunk niet zon windbestendige plant is want deze voor de ventilator gedroeg zich echt vreemd tov deze die tegen de verste wand stond.
        Ik denk dat ik nog een indoor ronde ga afwerken met kortbloeiende plantjes om dan buiten verder te gaan. Ik heb in de koelkast mijn NL, danish gold, biddy early en wat autoflowers. Ik weet nog niet precies voor welke ik ga gaan.

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

          http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...607#post122607

          Simpel PH bodemtestje.

          Grtz

          Comment


            #20
            Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

            de meest growers hebben lemon skunk al binnen gezet..

            Comment


              #21
              Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

              @ Sirankje voor de info daar heb ik veel aan, ik denk nu ik dat lees over wind dat ik alle dames lekker in het kasje zet zegmaar want bij ons waait het nogal vaak en hard in de tuin, dat growen gaat alweer helemaal goed komen zie ik, Als je een verslag gaat maken volg ik hem zeker;P.

              @Monty: thanks Monty hadig dingetje ga ik gelijk even halen ik was hem nog niet tegen gekomen ga jij nog wat buiten neer zetten of doe je al indoor ?

              @ Ready: Oke dan ja ik heb altijd het idee gehad dat dat indoor growen veel geld gaat kosten plus ik heb de ruimte er binnen niet voor ,maar als je/jullie nog dingen te boven schieten van oh shit daar moet je op letten want dat ging bij mij mis dan hoor ik dat graag;P.

              Comment


                #22
                Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

                Heb geen tuin dus misschien wel wat guerilia. Rest gebeurd binnen idd.

                Grtz

                Comment


                  #23
                  Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

                  Lieve mensen wat een mooie dag weer vandaag hier zeg het zonnetje schijnt heerlijk, en toen ik vanochtend wakker werd zag ik met grote blijdschap deze twee hoofdjes omhoog steken jeeej PICT0026..jpgPICT0027..jpg er zijn er nog 5 die ook graag aan de race me willen doen , dus dat doet mij goed. en veel succes Monty met je kweek .

                  groeten Mark.
                  0.

                  Comment


                    #24
                    Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

                    Mooi in de kas vorig jaar had er iemand purple widow in de kas buiten!
                    Dat waren echt giganten geworden volgens mij 4+ meters!
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                    Comment


                      #25
                      Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

                      Gefeliciteerd met de geboorte xD

                      Comment


                        #26
                        Re: lemon skunk fem buiten/kas 2010

                        sorry mensen was de laatste tijd niet beschikbaar was erg druk op mijn werk dus. maar ik ben er weer helemaal dankje ready ik heb vandaag ontdekt dat ze alle 10 zijn uitgekomen dus ik ben erg blij.

                        groetjes mark

                        Comment

                        Bezig...
                        X