Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

    dat hoop ik ook voor je dat er vrouwtjes tussen zitten sjoeke. die zes lowryders zijn wel vrouwelijk? en van welke zaadbank heb je ze?
    denk dat im de fotos zaterdag even ga plaatsen.
    m.v.g. pplantje
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

    Comment


      #47
      Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

      Nee ik heb ze gekocht op de marktplaats van growshop.nl haha!

      10 voor 15 euro en ik kreeg er 12 xD

      Ik hoop ook dat er bij die andere vrouwelijke tussen zitten!
      Wees aardig tegen smokers, iedere joint kan hun laatste zijn.

      Comment


        #48
        Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

        zo mensen, hier zijn de foto"s, ze groeien nu echt snel.
        op deze grond hebben ze voldoende voedding voor een week of drie/vier.
        daarna ga ik ze misschien een beetje bijmesten.
        denk dat ik ze half/eind jullie in de bloei ga zetten. m.v.g. pplantje
        Attached Files
        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

        Comment


          #49
          Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

          hey hey ik heb gister ook maar 2 plantjes gehaald ze zijn nu beide denk zo`n 10 cm en staan heerlijk op het balkon,
          nu maar afwachtte of alles goed zal gaan ben best wel benieuwd. wie nog tips heeft voor me ze zijn van harte welkom gr

          Comment


            #50
            Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

            zooo mensen, daar ben ik dan weer, met een paar nieuwe fototjes van de Power Plant.
            ik moet zeggen dat het nu echt heel snel goeit, ik heb mij voorgenomen om ze deze week te gaan toppen, een heb ik net gedaan, de andere doe ik in het weekend, en dit weekend
            wil ik ook uit gaan zoeken hoe ik ze het beste kan gaan verduisteren, want in week 28 wil ik beginnen met het verduisteren, ze hebben ongeveer tien weken bloei nodig, dus dat zal betekenen dat ze rond week
            38 a 39 uitgebloeid moeten zijn (uiterlijk eind september) hoop dat het een goede,droge,redelijk warme nazomer wordt, als iemand tips heeft, zijn ze van harte welkom.
            m.v.g. PPlantje
            Attached Files
            ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

            Comment


              #51
              Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

              gewoon een raamwerk maken van hout en daar gooi je een zwart zeil over een
              hebben ze bij de boerenbond

              Comment


                #52
                Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                Je kan ze het best nu al gaan verduisteren want ze groeien nog drie weken door, dan wordt het verduisteren alleen maar moeilijker omdat je meer ruimte nodig hebt, ik verduister ze altijd in kamer . sommige in schuur, maar daar moet je wel wat voor over hebben, vooral met die grote potten van je.

                Succes, Blowsterke
                Enjoy life, it is to short.

                Comment


                  #53
                  Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                  ok, Blowsterke, dat is wel een goed idee in de schuur, daar is het nog redelijk warm, en als het overdag heeft geregend worden ze droog (toprot)
                  en hebben ze een redelijk regelmatige tempratuur.dus jij zegt nu beginnen met verduisteren, hoeveel uur zon?, hoeveel uur donker? potten zijn 45 liter, dat is opzich nog redelijk te doen.
                  M.V.G. PPlantje
                  ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                  Comment


                    #54
                    Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                    zooooo mensen, hier ben ik dan weer met een paar nieuwe fotos, ben al een tijdje bezig met verduisteren, heb er een hokje voor gemaakt, 200x75x180, wil er alleen nog een ventilator inzetten, heb ik deze week genoeg tijd voor want ik heb vakantie, moest ik ff melden, groei gaat heel goed, waar de toppen komen zitten al witte haartjes, en met een week of twee zullen de eerste topjes ook al komen, ze zijn nu ongeveer 120 groot, en beginnen lekker breed te worden, geen last van beestjes gelukkig.ik houd jullie op de hoogte

                    mvg PPlantje.
                    Attached Files
                    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                    Comment


                      #55
                      Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                      Ik heb vorig jaar gekweekt met pure power plant zaadjes. Mijn ervaring met deze soort is 2 delig, zoals altijd laat ik een plant eerder in de bloei gaan zo rond 25 juni en de rest laat ik gewoon zijn gangetje gaan.
                      De plant die ik eerder in de bloei heb gezet gaf maar liefst 2.5 ons DROOG, das dus niet slecht te noemen maar..................de andere 3 die ik heb laten staan gaven waardelooze resultaten nog geen 3.5 ons van 3 planten.
                      Wat me opviel was dat ze erg veel tijd aan het groeien besteden ( dik 2 meter hoog)en erg laat in de bloei gingen dus erg dunne toppen als resultaat. Mijn hint.....niet laten afbloeien met het gewone zonlicht maar eerder in de bloei zetten, dan heb je een heerlijk wietje.

                      Comment


                        #56
                        Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                        bedankt voor de info z750s, ben al druk bezig om ze in de bloei te krijgen, zal deze week nog wel even een foto of wat plaatsen, hoop wel dat ik een goede oogst krijg.
                        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                        Comment


                          #57
                          Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                          sjiek hoor ze staan er goed bij
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment


                            #58
                            Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                            ziet er zeer goed uit! ik ben zelf ook bezig met powerplants
                            nog veel succes!

                            Comment


                              #59
                              Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                              zooo mensen daar ben ik weer, deze week een zestal ventilatoren op 12 Volt in mijn hokje vastgetimmert. ik heb ze nog steeds geen extra voeding gegeven, dat ga ik pas doen als ze nog een week of 4 a 5 moeten bloeien, als ik de nieuwe fotos vergelijk met vorige week zie ik een hele vooruitgang, ze zijn nu echt veeel voller, heb bijna geen last van afstervend blad, alleen een beetje onderaan. ben alleen benieuwd of ik op schema lig, zou ik in de eerste week van oktober kunnen oogsten? houd jullie op de hoogte.
                              mvg PPlantje.
                              Attached Files
                              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                              Comment


                                #60
                                Re: Power Plant kweek 2010 (Outdoor)

                                ziet er echt super uit!
                                hoop dat je een mooie oogst krijgt....

                                grtzz flits
                                I ain't going nowhere, untill I done it all!

                                Comment

                                Bezig...
                                X