Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek durban poison 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek durban poison 2010

    Korting op 420shop
    na een aantal jaren niet meer geblowd te hebben heb ik besloten dit jaar toch eens een buitenteelt te gaan proberen.Ik heb bij bobo seeds durban pioson outdoor besteld en voornamelijk omdat dit niet een al te moeilijke plant voor beginners moet zijn en het thc gehalte niet te hoog is.Ik heb buiten een mooie terras overkapping en daaronder wil ik de plantjes groot brengen.Teelt tips zijn altijd welkom vooral over voeding geven.Ik heb 10 zaadjes en ben van plan de eerste 5 zaadjes te ontkiemen eind maart begin april de volgende 5 zaadjes wil ik dan eind april begin mei ontkiemen.Onder de overkapping is altijd een lekker warm klimaat plus de planten staan droog en er komt toch voldoende ventilatie onder de overkapping.Omdat de overkapping open is en niet gesloten.Ik wil de planten in potten teelen maar ik weet nog niet of ik ze in potgrond cocos of perliet teel.En aangezien ik dadelijk 10 planten heb moet ik ook keuzes maken zwakkere planten wegdoen en mannetjes.of is het verstandiger om nu 2 plantjes te ontkiemen en dan begin mei nog eens 3 dan zit ik ook niet met teveel planten.Maar dan is het wel hopen dat er een vrouwtje tussen zit.
    de voeding die ze voor tomatenplanten geven kan ik die ook voor wietplanten gebruiken?
    Tips zijn altijd welkom
    Last edited by Jointjedraaien; 15 March 2010, 15:31.

    #2
    Re: buitenkweek durban poison 2010

    Ik heb deze soort vorig jaar guerrilla gezet. Durban Poison Amazing Special van High Quality Seeds. Waarschijnlijk lag het aan mij, eerste keer , maar tegen eind october pas, heeft een van de vier die ik had staan zijn geslacht laten zien, mannelijk, de drie andere hebben geen teken gegeven of ze nu vrouwelijk of mannelijk waren, tot grote ergernis en hoe zoiets kan, snap ik niet. Planten waren wel super hoog, tot 4 meter. Dit jaar neem ik een ander, makkelijker soortje, eentje die wat lager blijft.
    Succes!

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek durban poison 2010

      Neem gewoon de combinatie van perliet en universele potgrond.
      en om je planten klein te houden kan je toppen / fimmen of je neemt stekken om zo meer planten en je plant klein te houden
      zoals ik ga doen ^^

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek durban poison 2010

        Ik heb de zaadjes van nirvana seeds.Volgens mij zijn het gewoon regular seeds dus afwachten wat het gaat worden.Ik heb er in ieder geval wel zin in om aan te beginnen.

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek durban poison 2010

          Ik ook hoor ^^
          maar nog eventjes wachten tot 1 April - 1 Mei.
          om het geslacht te achterhalen kan je stekken en verduisteren...

          Comment


            #6
            Re: buitenkweek durban poison 2010

            Als durban poison gaat bloeien komt er dan een sterke reuk van af?Misschien dat iemand dit weet.Ik vraag dit in verband met de buren.Anders zit ik er nog aan te denken om een paarse wiet soort te pakken ik heb gelezen dat die minder sterk ruiken.Ik dacht trouwens dat durban poison ook paarse wiet was of heb ik dat nu verkeerd ?

            Comment


              #7
              Re: buitenkweek durban poison 2010

              Ik heb 2 jaar geleden een durban poisen gezet van ducht passion. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van maar de mijne was echt paars en de ruik viel echt mee.
              De P.P. van dutch passion stond er naast en die stonk pas echt dus denk dat je daarmee wel veilig bent. Is geen slecht wietje ook.

              Comment


                #8
                Re: buitenkweek durban poison 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                Ik heb 2 jaar geleden een durban poisen gezet van ducht passion. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van maar de mijne was echt paars en de ruik viel echt mee.
                De P.P. van dutch passion stond er naast en die stonk pas echt dus denk dat je daarmee wel veilig bent. Is geen slecht wietje ook.
                oke dan hoop ik dat ik kwa reuk goed zit met deze plant.

                Comment


                  #9
                  Re: buitenkweek durban poison 2010

                  gogogogo succes TOMAAT
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment


                    #10
                    Re: buitenkweek durban poison 2010

                    hmm leuk soortje ga deze volgen greets en nog veel suc6

                    Comment


                      #11
                      Re: buitenkweek durban poison 2010

                      Oorspronkelijk geplaatst door greensteven View Post
                      hmm leuk soortje ga deze volgen greets en nog veel suc6
                      dank je ik ga proberen jullie met foto,s en zo op de hoogte te houden als ik weet hoe ik die moet uploaden

                      Comment


                        #12
                        Re: buitenkweek durban poison 2010

                        is totaal niet moeilijk.. je drukt op meer opties --- Manage attachments --- Add Files --- upload files.

                        Comment


                          #13
                          Re: buitenkweek durban poison 2010

                          Shit problemen met mijn durban poison zaadjes 1 week geleden besteld en betaald en nu 1 week later nog niks binnnen.Ik heb bobo seeds een mailtje gestuurd maar nog geen reactie.Ik hoop toch dat het probleem wordt opgelost want ik wil die zaadjes wel hebben.

                          Comment


                            #14
                            Re: buitenkweek durban poison 2010

                            Relex man, alle tijd
                            Tis nog best koud voor buiten

                            Comment


                              #15
                              Re: buitenkweek durban poison 2010

                              probleem opgelost met bobo seeds komende week komen ze waarschijnlijk binnen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X