Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

    Korting op 420shop
    voor dit jaar ga ik voor de big devil autoflowers, eind april half mei ontkiem ik ze ligt aan het weer,

    3x 90 liter specie kuipen, 1 gaat volledig alleen in 90 liter bak, kijken of het nu loont. denk zelf vanniet.
    50%coco's 50% aarde voedings lijn metrop ditmaal.

    Om aan de vraag van klanten naar grotere auto-flowering planten te voldoen heeft Sweet Seeds speciaal deze soort, die tot wel 1 a 1.5 meter hoogte kan groeien, geselecteerd. Goede harsvorming en compacte toppen. Fruitig aroma met een vleugje Skunk.

    nou we zullen zien of die mooie woorden ook daadwerkelijk waar zullen zijn van sweet seeds. dit was het weer voor even de rest volgt nog.

    peace

    sweet-seeds_Big-&#68.jpg

    #2
    Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

    Een 90 LITER specie kuip lijkt mij nogal veel voor 5 planten.
    Gaat je serieus veel geld kosten aan potgrond..
    Grtz

    Comment


      #3
      Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

      had vorig jaar 3 35 liter poten en 1 25 en 1 80 en die van 80 zag er op het einde het dikste uit geloof me ga dit jaar ook 5 groote specie kuipen paken suc6 man

      Comment


        #4
        Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

        90 liter, das veel voor een autoflower, maar toch succes ermee!

        Comment


          #5
          Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

          Vind ik ook als je 90 kilo moet gaan verslepen doe eens normaal xd
          gaat je veel energie kosten ::p

          Comment


            #6
            Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

            wie niet waagt wie niet wint, als het weer een beetje meezit kunnen het misschien wel hele mooie struikjes worden.

            fijn weekend.

            blowsterke
            Enjoy life, it is to short.

            Comment


              #7
              Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

              hey stafford, leuk dat je deze soort eens uitprobeert. ben benieuwd naar wat dat gaat geven.

              Ikzelf zou nog 2 kuipen van 15 liter bijkopen of ze gewoon in de vollegrond zetten. Ook zou ik pas starten eind mei met een autoflower zoda ij afbloeit in de periode dat er het meeste zon is.
              15 liter per plant lijkt mij meer dan voldoende.

              gtzz
              Last edited by janleuri; 29 March 2010, 19:22.

              Comment


                #8
                Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

                Intressant verslag.
                Zat zelf ook nog aan dit soortje te denken.
                Ik heb ze alleen gefemi zien om te verkrijgen. Die heb jij dan ook neem ik aan?

                Comment


                  #9
                  Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

                  Ik heb eveneens Big Devil zaden gekocht. Vorig jaar moest ik mijn NLX wat te vroeg omleggen vanwege de aanzet tot mannelijke bloeiwijzen. Vandaar mijn keuze voor Big Devil. Momenteel ontkiemen er 3 met de bedoeling ze half april in de buitenkas te zetten. De volgende 3 gaan medio mei de kas in. Nu maar hopen dat er in juli en augustus wat te oogsten valt. Terzijde: ik reken er niet op dat ze in 9 weken afgebloeid zijn. Denk meer in de richting van 3 maanden. Ik ga ook een poging doen om de toppen en de dieven te stekken, ook al is het een autoflower.
                  Last edited by Xtreme; 31 March 2010, 13:04.

                  Comment


                    #10
                    Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

                    en? hoe is het nu afgelopen? was aan het googlen op dit soort en kwam wederom bij JD uit.

                    Peace
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

                    Comment


                      #11
                      Re: ook hier begint het weer 5x BIG DEVIL Autoflowers by sweetsweeds

                      grote pot, is het halve werk
                      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                      Comment

                      Bezig...
                      X