Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Lemon Haze²

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Super Lemon Haze²

Korting op 420shop
    Ook dit jaar gaat er weer zaad de grond in! jawel!

Het soortje: Super Lemon Haze (gefem. greenhouse)

De Super Lemon Haze van greenhouse is een echte topper. Het is de winnaar van de High times cannabis cup in 2008 en 2009. Met de smaak en het THC gehalte (22%) zit het dus wel goed !
    De Super lemon haze is een sterke plant en geschikt voor binnen en buiten kweken. Ook kan de plant goed gekweekt worden op andere media. De plant groeit compact in een kerstboom vorm en heeft Sativa achtige kenmerken.
    De smaak is scherp en citroen achtig in combinatie met de zachte smaak van Haze. Het effect is krachtig en slaat snel toe en wordt omschreven als sociaal en creatief. Niet voor niets een winnaar dus.
    Prijzen: 1e prijs High Times cannabis cup 2008 en 2009
    Genetica: Lemon Skunk x Super Silver Haze
    Effect: Slaat snel toe en duurt lekker lang, geeft een sterk high

Bloei binnen: 9 tot 10 weken voor de volledige reeks en tot 700 gr/m².
    Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 1000 gr/plant

G_super-lemon-ha&#122.jpg

Ik heb 2x speciekuip van 65liter vol batmix. Supermix en pk13-14 voeding voor de diverse groei/bloei stadia.
    9700445speciekuip&#.JPG

Net als vorig jaar zal ik weer een verslagje bijhouden!

Smoke it!

Re: Super Lemon Haze²

Wauw klinkt wel echt heel lekker!

Deze ga ik volgen

Ben benieuwd of je er echt ene kilo uit kan halen.

Comment

1 kilo per plant ö

Comment

een kilo
        aardig gekk

Comment

een kilo kan met de pefecte butenweersomstandigheden of een goeie scrog als je binnenkweekt

Comment

Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 1000 gr/plant
            Ja vast... Mijn Silver's en mijn Lemon's begonnen tegen begin oktober pas stilletjes in bloei te komen, vorig jaar.
            En 1000 gram? Eerst zien, dan geloven!

Maar alle succes ermee, lijkt me bangelijk lekker soortje!!

Comment

Ja nogal 1000gram nat zou nog kunnen maar droog is het niet te halen denk ik

Comment

wie weet ze voorspelen de warmste zomer ooit:O en van mij arjans haze #1 word aangegeven dat er bij outdoor grow 1500gram bereikt kan worden pff da wil ik wel mee make ee kerel suc6 man ik volg je

Comment

ik ga je volgen. heb zelf ook 2 weken gelden 2 super lemon haze laten ontkiemen. ze staan nu allebei onder een spaarlamp en ga ze straks ook in specie kuipen van 65 liter plaatsen. veel succes met je kweekje!

Comment

Hoy dordt,

De SLH is tot nu toe een van mijn favo's vooral op het gebied van opbrengst en kwaliteit. Non-believers verwittig ik graag op het voorhand dat deze strain echt veel in zn mars heeft indien ze aangereikt krijgt wat ze nodig heeft. Zeer moeilijk is ze niet maar wel gevoelig voor Mg en Ca tekortjes. Een te hoge pH wordt simpelweg niet getollereerd. Stilstand heb ik nog niet echt opgemerkt eenmaal je alles wat onder de knie hebt.
                    Indien je bovenstaande voorwaarden nauwkeurig opvolgt dan is dit een lange groenblijver die qua grootte perfect te controleren valt. De verspreide geur valt goed mee maar heeft toch wel de sterkte van een skunk in zich en binnen de 2 weken staat ze mooi bedekt met voorbloei. Indoor zijn de meer indica phenotypes op 9,5 weken al oogstrijp maar een weekje doet ze deugd. De laatste gaat altijd max op week 12 tegen de vlakte.
                    Sterke soort met dikke stelen, die mogelijk veel dikkere toppen aanmaakt dan de steel toelaat. Gedijt goed in zowel hoge als lage LV en kan heel wat verdragen op het vlak van temperatuur en temperatuurschommelingen. durft op het eind van de rit wel wat paars kleuren in de top. Lekkere skunk wratten met korte dikke witte haren. Houdt van wat wind door de bladeren maar heeft echt wel voldoende warmte nodig om tot haar recht te komen. Weet je nog op je 150W verslagje, de toppen die ik toonde van mn 250W grow? Dat waren SLHs.
                    De enige stabiele greenhouse soort, die ook nog eens veel opbrengt, in mijn handen tot nu toe en indoor zeker een aanrader door $iR_Smoke, maar outdoor... ik hou mn hartje vast. Ik zou het niet aandurven.

@ Oblivion:
                    Die super silver vind ik gewoon een zware mislukking. Hier begon ze pas in de 7e week na overzetting op 12/12 te bloeien, nadat 60% van de zaden reeds vroegtijdig was uitgevallen. Ook andere growers met ervaring zijn niet te spreken over de prestaties van deze soort. Ik had nog een stekje dat het veel beter deed en al zeer goed op weg was, maar deze werd opgepeuzeld door spint die er blijkbaar verzot op is. De SSH werd op 3 dagjes volledig gekolloniseerd terwijl de rest praktisch ongemoeid werd gelaten.
                    Ook op de lemon skunk heb ik mn tanden, zoals enkele anderen hier, serieus stuk gebeten. Echter op het eind van de rit werd veel me duidelijk. Tis geen eenvoudige plant, indoor al niet, en stelt duidelijke eisen op het vlak van ph en ventilatie. Stilstand met als gevolg achterstand zijn schering en inslag. Er werden 2 SLHs sneller geoogst dan gelijk welke lemon skunk, deze brachten tot 30% meer op en dus als ze dan toch evenlang moet staan is de keuze voor mij snel gemaakt... Enig lichtpunt is dat de plant blijkbaar echt wel een constante opbrenger is waarmee ik bedoel dat elke plant ongeveer evenveel opbrengt ookal zit er duidelijk verschil in phenotypes.
                    En eigenlijk, om eerlijk te zijn, vind ik de SLH een verbeterde lemon skunk, of een verbeterde super silver haze... Je noemt beide ouders op die volgens mij de moeite niet echt waard zijn, maar de dochter die eruit kwam heeft mij serieus verbaast. Ik begin me zo stilaan af te vragen of ze wel uit deze strains voorkomt.
                    De lemon skunk stond er 2 keer naast en de SLH is gewoon beter. Ook bij het roken prikt ze minder in de keel, heb je de lemon smaak en geur maar nog extra daarbij een lekker kruidige haze smaak die indien goed geoogst iedereen zonder twijfel kan bekoren. Als je de 2 soortjes niet naast elkaar rookt smaak je eigenlijk geen verschil.
                    In de greenhouse shop in amsterdam is de lemon skunk (wel een superskunk) een van de soortjes die ze zelf niet te koop aanbieden. Toeval...?

80-90 bloei - 11-21.04 - SLH (23).JPG80-90 bloei - 11-21.04 - SLH (5).JPG80-90 bloei - 11-21.04 - SLH (12).JPG

Grtz $iR
                    Last edited by SirSmokeAllot; 18 May 2010, 16:05.
                    sigpic

Comment

Daarom ga ik een augustus al verduisteren, rijpt je plant met goed weer af

Comment

jhum jhum wat een mooie toppen sir heerlijk

Comment

sir doet zijn best ! haha khoop voor je dt alles volgens plan gaat heb er wel vertrouwen in op naar de KI
                          sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                          May Jah Bless The Herbs

Comment

Cool weer iemand die SLH kweek heeft, ik dit jaar mijn eerste buitenkweek met SLH

Ik ga je zeker volgen en wens je suc6

dit zijn mijn skatjes nu, ze zijn ruim 5 weken...

01-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg02-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg04-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg05-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg06-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg03-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg
                            Dream as if you 'll live forever...
                            Live as if you 'll die today!

Comment

Bezig...
                            X