Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Lemon Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Super Lemon Haze

    Ziet er zeker goed uit!

    Comment


      #47
      Re: Super Lemon Haze

      Oja, ik zat al een tijdje met deze vragen in m'n hoofd maar vergat ze iedere keer te stellen:

      1) Het gebeurd af en toe als ik m'n planten eens check dat er mieren zich verzamelen aan de bovenste groeischeuten en daar eitjes ofzo leggen.
      Weet iemand of dit kwaad kan? ik zal anders later eens een foto van nemen om te tonen.

      2) De eerste bladeren, boven de lobbladeren zijn reeds afgevallen, is dit erg? nu beginnen de bladeren 1 internode hoger ook geel te worden.
      Is dit omdat ik iets verkeerd doe? of laat ik het beter gerust?

      3) De zijtakken waar geen groeischeuten aangroeien maar enkel een blad kleuren paars. Ik heb daar reeds wat van gelezen vorig jaar maar kan het
      nu niet meer terugvinden. Kan dit kwaad voor de plant?

      Alvast bedankt voor al jullie hulp !

      Comment


        #48
        Re: Super Lemon Haze

        je plant paars. kan komen door de kou. ik zie dat je een open pot hebt. je geeft via onder water dat is gunstig. Maar! je wortelen komen die al uit de pot van onder? want die mogen geen zonlicht krijgen.. wortels moeten in het donker.

        kan je niet een foto posten van je gele geval
        Last edited by luukz; 7 June 2010, 19:14.

        Comment


          #49
          Re: Super Lemon Haze

          Oorspronkelijk geplaatst door luukz View Post
          je plant paars. kan komen door de kou. ik zie dat je een open pot hebt. je geeft via onder water dat is gunstig. Maar! je wortelen komen die al uit de pot van onder? want die mogen geen zonlicht krijgen.. wortels moeten in het donker.

          kan je niet een foto posten van je gele geval
          Hoe bedoel je dat ze in een open pot zitten? ze zitten in de volle grond mijn planten, ik geef ze water rondom de plant

          Comment


            #50
            Re: Super Lemon Haze

            idd hoe open kan je pot zijn als ze al in volle grond zitten grappig
            Ik hoop dat je antwoord krijgt op je gele blaadjes vraag want ik heb net hetzelfde (probleem)
            Ik dacht dat dit normaal was en die onderste blaadjes doen er toch niets toe toch?

            Comment


              #51
              Re: Super Lemon Haze

              Verse fotootjes

              P1050398.jpg P1050400.jpg P1050399.jpg

              P1050397.jpg

              Comment


                #52
                Re: Super Lemon Haze

                ziet er mooi uit hoor ben benieuwt hoe dicht jij bij de beloofde kilo per buitenplant komt

                Comment


                  #53
                  Re: Super Lemon Haze

                  aanwezigheid van mieren duidt doorgaans op bladluizen!
                  mieren werken samen met bladluizen!
                  Dus: koop een paar ton mieren vergif en een paar duizend hectoliter bladluis-dodende spray.

                  Die mieren die "verzamelen" zijn daar bladluizen aan het "melken". In ruil voor bescherming, staan de bladluizen wat voedingsappen af. Mieren leggen hun eitjes namelijk helemaal niet boven in planten, ze leggen die veilig onder de grond in hun nest. Jij verwart dus bladluizen met miereneieren.

                  grtz

                  Comment


                    #54
                    Re: Super Lemon Haze

                    Thanks Deerriz !
                    Zal daar vlug voor kijken, hopelijk zitten ze niet al overal verspreid.

                    Er is ook minder goed nieuws, de guerilla's zijn ontdekt door iemand en die heeft er allemaal stekjes van gesneden en nu schiet er niets meer van de planten over...
                    Van 1 was het zelf zo erg dat ik hem heb uitgetrokken en weggesmeten.
                    Ik bedenk wel nog een oplossing om ze veiliger te zetten.

                    Tegen het weekend : Nieuwe Foto's !
                    ( Oja ik heb ze eens gemeten, en de grootste was al 1m15 !!)

                    Comment


                      #55
                      Re: Super Lemon Haze

                      dat is best wel triest
                      hoop voor je dat ze niet meer terug komen...
                      hoe heb je je zaadjes ontkiemd?
                      de mijne zijn denk ik dood
                      ik werd vanochtend wakker en ze papier was kurk en krukdroog (dus ook de zaadjes) dat overleven ze denk ik niet

                      Comment


                        #56
                        Re: Super Lemon Haze

                        idd das wel erg kut als ze nu al zijn ontdekt ze kune er ook niet gewoon afblijven dan he shit triest maar die hazejes doen het goed zeg me maat het ook super lemon haze zal daar een deze dage eens ff kijkje gaan nemen keep on growing

                        Comment


                          #57
                          Re: Super Lemon Haze

                          Oorspronkelijk geplaatst door rik de blower View Post
                          dat is best wel triest
                          hoop voor je dat ze niet meer terug komen...
                          hoe heb je je zaadjes ontkiemd?
                          de mijne zijn denk ik dood
                          ik werd vanochtend wakker en ze papier was kurk en krukdroog (dus ook de zaadjes) dat overleven ze denk ik niet
                          Tussen vochtige watten tussen 2 schaaltjes met nog een grondje water in het onderste schaaltje zodat ze zeker een dag vochtig kunnen blijven.
                          Ik denk wel dat ze het zullen overleven als je ze vochtig houd, probeer het zeker !

                          Comment


                            #58
                            Re: Super Lemon Haze

                            Oorspronkelijk geplaatst door rik de blower View Post
                            ziet er mooi uit hoor ben benieuwt hoe dicht jij bij de beloofde kilo per buitenplant komt
                            Ik hoop ERBOVEN !

                            Comment


                              #59
                              Re: Super Lemon Haze

                              ik ook
                              ze staan in de volle grond zie ik dus groot zullen ze worden. weeg het wel even na afloop. zie dat veel mensen dat niet doen en dat maakt normaal ook niet uit maar als er een kilo beloofd word (wat vast en zeker onzin is) wil ik wel graag weten hoe dicht je in de buurt komt
                              ik heb de zaadjes in goed natte grond gezet met folie erover heen. 1 van de 2 ziet er nog wel uit dat hij te redden valt... de ander niet echt
                              succes en hoop dat ze van je planten afblijven

                              Comment


                                #60
                                Re: Super Lemon Haze

                                Yoooo iedereen,
                                Alweer een verse update:
                                Hier komen een aantal foto's die wat verduidelijking nodig hebben.

                                Ik heb 3 x SLH (super lemon haze ) en 2 X PF ( phatt fruity )

                                Vorig jaar had ik 3x onbekend staan, maar dit jaar eistte m'n broer zijn deel op omdat hij vorig jaar niets had.
                                Daarom besliste moeder elk 1 plant.

                                Dus waarvan 2x SLH thuis
                                en 1x SLH + 2 PF op guerilla ( waar moeder geen weet van heeft natuurlijk )

                                Plant A is de mijne
                                Plant B is die van mijn broer

                                Plant A: Plant B:
                                P1050401.jpg P1050404.jpg
                                Al sinds de eerste weken was plant B wat vreemd, ik denk dat het misschien komt door ooit eens te veel voeding te hebben gegeven
                                toen ze nog klein was, maar ben dat niet zeker. Dit kon me niet zoveel schelen want het was tosch plant B ( die van mijn broer dus )
                                Ze groeide sneller, had grotere en donkerdere bladeren, gerimpelde bladeren, en langere internodes.
                                Nu dacht ik, laat ik die arme stakker helpen met zijn plant en het eens op internet vragen wat er fout is gelopen of kan verholpen worden

                                Hier wat foto's van de ' rare dingen' aan plant B
                                P1050413.jpgP1050414.jpgP1050415.jpgP1050412.jpgP1050403.jpg

                                Moest er iemand zijn die me hierbij kan helpen, wees vrijblijvend om te reageren!

                                En dan nu terug naar Plant A : de mijne dus !

                                Je kan zo goed het verschil zien tussen die 2 planten!

                                P1050416.jpg P1050408.jpg
                                P1050402.jpg Dit is mijn 1ste poging ooit tot fimmen, is dit goed gelukt?
                                P1050409.jpgAlreeds vette stam vergeleken met dat bamboestokje
                                P1050410.jpg En nog een foto van een al eerder vermeld probleem: de paarse stengels !

                                Mijn broer die doet altijd alsof hij de beste plant heeft wan die is het grootst, wacht maar af !! de mijne is het gezondst

                                Ziezo, alle commentaar of antwoord is welkom !
                                Alvast bedankt

                                Comment

                                Bezig...
                                X