Kweekverslag 2010 onbekende plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #16
    Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

    Hoe gaat het nog met de erdbere? xD

    Comment

    • razor151987
      Stoner
      Member
      • Apr 2010
      • 24

      #17
      Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

      Nou ze staan er op 6 april om 19.00 uur zo bij Heerlijk te genieten in de vensterbank na in de tuin eventjes in het zonnetje te hebben mogen staan

















      Wat een schatjes he;D

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #18
        Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

        Ze zijn aan het groeien... Mooi mooi

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #19
          Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

          Dat ziet er al een stuk beter uit.

          Comment

          • razor151987
            Stoner
            Member
            • Apr 2010
            • 24

            #20
            Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

            Jaja groeien als kolen die dames.... Ik heb rhizotonic met sporenmix - mix gemaakt en die geef ik elke dag... is dat hendig of beter 1 dag water 1 dag de mix?

            Comment

            • razor151987
              Stoner
              Member
              • Apr 2010
              • 24

              #21
              Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

              Inmiddels staan de dames er alweer heerlijk bij.... Alleen mijn meisje 3 heeft het zwaar te voortduren gehad... Erg kaaltjes, maar zoals ik zie is dat probleem ook zo goed als opgelost. De nieuwe blaadjes groeien kei en keihard!!!

              Foto's:

















              Comment

              • Ready Set Grow
                Retired
                • Jan 2010
                • 796

                #22
                Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

                Die 4 staat mooi.. de rest moet er nog wat doorkkomen denk ik... je zou misschien beter zorgen voor een hogere luchtvochtigheid, zet die kap er op van je propogator..
                en zet je foto's gewoon beneden... das handiger om ze te bekijken

                Comment

                • D0RDT
                  Wicked Stoner
                  • May 2009
                  • 215

                  #23
                  Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

                  Je plantjes snakken naar een hogere luchtvochtigheid. zet inderdaad snel de kap op je propegator! suc6

                  smoke it

                  Comment

                  • razor151987
                    Stoner
                    Member
                    • Apr 2010
                    • 24

                    #24
                    Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

                    Zo. er staan er weer 3 heel erg mooi bij.... nummero 2 en 3 hebben tijdelijke achterstand, maar door de liefde die ik ze geef, groeien ze wel als kooltjes!
                    Net 2 minuten geleden nog even wortelstimu en sporen mix gegeven aan men dames, en ze trekken nu al lekker naar boven Hieronder een paar fotootjes....


                    Woensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpgWoensdag 22 april&.jpg

                    Comment

                    • thegod
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 212

                      #25
                      Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

                      wat een verschil zeg dat ziet er al beter uit ik denk wat is dit tog maar zo te zien komt allus weer goed suc6 man

                      Comment

                      • ricardo
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2010
                        • 35

                        #26
                        Re: Kweekverslag 2010 onbekende plant

                        die groeien wel lekker waneer zijn ze geplant

                        Comment

                        Bezig...