Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, na the church te hebben gezet vorige zomer ben ik nu helemaal klaar voor mijn 2de buitenkweek! Ik heb gratis 10 buddha haze zaadjes kunnen bemachtigen van een medekweker en heb er al 6 ontkiemd die in de loop van de dag wss zullen bovenkomen. Als containers gebruik ik dit jaar weer 1 mortelkuip van 110 liter (voor het eerste vrouwtje dat ik ontdek) en een plantenbak van 200 liter.(voor de andere mogelijke vrouwtjes)
    Net als vorig jaar ga ik om de 6-7 dagen een uitgebreide foto-update doen en ik hoop dat het weer een mooi buitenkweek jaar wordt .

    grtz,thelos
    Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2010, 15:51. Reden: titel gewijzigd

    #2
    Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

    Leuk. Lekker soortje ook.
    veel suc6 en laat die foto's maar komen .

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

      High everybody . Foto-update.

      is een overzicht van alle drie de potjes twee dagen geleden op de mortelkuip die ik ga gebruiken als container voor mijn hoofdplant.




      De buitenkweekkoorts sloeg toe en ik heb ze meteen buiten gezet vanaf dag 1.

      Ik hoop dat ze allemaal het wisselvallige weer overleven en als ze in mei nog staan ben ik een blije mens en komt alles wel goed denk ik.
      Als ze het niet halen heb ik wel 2 the church feminised net als mijn succesvolle kweek vorig jaar als backup plan.

      grtz,thelos

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

        Succes Met je buitenkweek. Aan de potgrote zal het niet liggen in ieder geval, hihi. Nu hopen dat het weer je meezit zo vroeg al buiten.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

          Ziet er een leuk soortje uit Buddha Haze.

          Productbeschrijving:
          Having acquired what is undoubtedly the #1 haze cutting in Holland, the world-famous Amnesia Haze (also known as Super Silver and G-13 haze), Big Buddha knew he had something special. rather than just feminising back to itself, we crossed it to a reversed Manga Rosa. the Manga Rosa was collected by friends in Spain - it's believed to be a real 'Spiritual Sativa' strain, originating from north-east Brazil.


          Extra informatie:
          Genetica Amnesia, G-13, Super silver haze X Manga Rosa S1
          Varieteit Indica / Sativa
          Locatie Broeikas, Binnenshuis
          Bloeiperiode 11-13 Weeks
          Oogstrijp Early November

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

            foto update:
            ze zijn alle 6 boven!





            de 3 in de potjes komen vanaf het einde van deze week in 20 liter potten en als ze daar door wortelen(wat nog wel even kan duren) dan gaan ze in mortelkuipen.
            grtz,thelos

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

              Sorry dat ik deze thread een hele maand heb laten verkankeren, had wat problemen met het weer .


              de kabouters beschermen mijn plant



              Deze 2 leven nog , de rest heb ik vermoord en ik heb mij een greenhouse indica mix pack g gekocht, 4 zaden zijn ontkiemd en in kleine potjes nu. update volgt

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

                Ghehehe funny de tuinkabouters erbij.

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

                  ziet er goed uit hier ga ik zeker vaker kijken

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

                    the world-famous Amnesia Haze (also known as Super Silver and G-13 haze)
                    Welke is het dan? Want de meeste kwekers weten toch dat die 3 absoluut niet dezelfde zijn!?
                    Succes in elk geval! Sativa is geen goed idee in dit klimaat, heb ik vorig jaar gemerkt... Hoop dat het hier wat wordt.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

                      ik weet dat sativa niet ideaal is voor ons klimaat, maar ik heb die zaadjes gratis gekregen. Daarom heb ik ook een greenhouse indica mix gekocht erbij nog . Ik weet eigenlijk niets over de soort buddha haze, die informatie van die ene amerikaanse seedbank vind ik ook maar dubieus op zijn minst... En ik hoorde van een vriend van mij dat die zaadjes buddha haze waren, maarja je weet nooit zeker wat wat is tenzij je het bestelt bij een seedbank zelf.Van de indica mix van greenhouse zijn de great white shark, trainwreck en lemon skunk net boven de grond gekomen. foto's volgen zodra ze beginnen aan hun eerste internode.
                      grtz,thelos.

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

                        foto_update: De buddha haze gaat hard!

                        de great white shark,trainwreck en lemon skunk zijn ook boven


                        Ik heb geen idee hoe het gebeurd is maar het zaadje van de white rhino is verkankerd en er komt maar geen plantje uit...

                        En nu nog een foto met de hele familie!


                        grtz,thelos

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweekavontuur 2010: 6* buddha haze regular

                          foto_update!
                          Ik heb spint ontdekt op mijn buddha haze en ben meteen achter edialux talstar gegaan.

                          de buddha haze staat er wel goed bij:

                          unknown soortje, net getopt op 3de internode:


                          en de 3 nieuwe overgepotte lemon skunk,trainwreck en great white shark


                          commentaar en tips altijd welkom !
                          grtz,thelos

                          Comment


                            #14
                            Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

                            update: buddha haze is net getopt is nu + - 30 cm hoog.
                            Ik had een vraagje over mijn lemon skunk,trainwreck en great white shark...
                            de eerste reeks bladeren die ze aangemaakt hebben zijn alledrie enkelvoudige bladeren.
                            Kan dit kwaad? Het is de eerste keer dat ik het voorgehad heb dat mijn eerste internode niet tenminste 3 vingerige bladeren heeft.

                            grtz,thelos

                            Comment


                              #15
                              Re: buiten2010: 1*(fem)trainwreck,GWS,Lemon Skunk,buddha haze

                              haha die kabouters er bij.
                              geniaal.

                              kweek ze!
                              nono

                              Comment

                              Bezig...
                              X