Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luhoe 2010 Buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luhoe 2010 Buiten

    Korting op 420shop
    Een nieuw jaar, met hopelijk veel zon
    Na afgelopen jaar (http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...freebies/page2) 2 prachtige jackberry X blue kronic plantjes hebben te mogen oogsten heb ik besloten dit jaar iets beter voorbereid te werk te gaan.

    Dit jaar heb ik de volgende zaadjes:
    White Widow (3, tussen de shopwiet uitgevist, verhoogde kans op herma`s?)
    Chocolate Rain (4, Wiet met chocosmaak, ben benieuwd besteld bij sannieshop)
    Chemdawg X True Blueberry (5, Freebies gekregen bij C.R. bestelling)
    Jackberry X Blue Kronic (1, had ik nog over van vorig jaar, please laat dit een dame zijn)

    Met een totaal van 13 ontkiemende zaadjes hoop ik toch minimaal wel 5 dames te krijgen. De 5 mooiste dames gaan door naar de finale, de rest gaat naar vrienden en de heren gaan helaas in de otto)

    Ik heb besloten om net als vorig jaar weer biologisch aan de slag te gaan. Regenwater en koemest dus, misschien biologische groeibooster als ze de groei in gaan maar ik weet niet eens of dit verkrijgbaar is.

    Bij deze het eerste plaatje van dit jaar, uiteraard volgen er meer

    2010hr..jpg
    Autoflowers 2016

    #2
    Re: Luhoe 2010 Buiten

    ik ben benieuwd wat er uitkomt veel suc6.

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Luhoe 2010 Buiten

      Veel succes dit jaar.

      Comment


        #4
        Re: Luhoe 2010 Buiten

        Tomaatje !

        Comment


          #5
          Re: Luhoe 2010 Buiten

          Mooie soorten, die gaan het zeker lekker doen buiten, hoe ga je ze voorgroeien? En voor de fun wat tomaten? dat is altijd goed wat groenten!!

          Succes

          Grasper

          Comment


            #6
            Re: Luhoe 2010 Buiten

            Oorspronkelijk geplaatst door grasper View Post
            Mooie soorten, die gaan het zeker lekker doen buiten, hoe ga je ze voorgroeien? En voor de fun wat tomaten? dat is altijd goed wat groenten!!

            Succes

            Grasper
            Ik heb ze gewoon laten ontkiemen tussen de keukenrol, daarna een weekje in zo`n plastic kweekbakje gehad omdat het nog wat frisjes was en het regende regelmatig. Met het huidige weer groei ik niks voor. Alles gaat gewoon rechtstreeks vol in de zon en tegen de tijd dat ik geslacht kan zien gaan de dames in grote emmers van de bouwmarkt, en de heren in de otto. Die tomaatjes zijn voor m`n ma btw
            Autoflowers 2016

            Comment


              #7
              Re: Luhoe 2010 Buiten

              En we zijn weer een weekje verder, paar dagen mooi weer gehad en een week vol mooi weer in het vooruitzicht
              Een kleine update:

              Alles groeit mooi door, de chemdXblueberry vooraan heeft wat kleine bladprobleempjes op de onderste blaadjes. Geen probleem denk ik, daar groeit ie wel overheen en het zet zich niet door op de volgende blaadjes.



              De "monstre" achteraan in rechtse zwarte bakje heeft duidelijk zwaardere bladontwikkeling dan de anderen. En het witte bakje heeft een vlaggetje omdat je op stenen bakjes geen labelstickers kunt plakken



              Vooraan rechts een van de white widows uit zaadjes die uit de shopwiet kwamen. Deze steekt qua groeikracht met kop en schouders boven de rest uit. Mocht m`n "monstre" (jackberryXblue kronic) een tegenovergestelde sekse van deze WW zijn dan denk ik erover ze te kruisen.





              Autoflowers 2016

              Comment


                #8
                Re: Luhoe 2010 Buiten

                En weer een kleine update:



                Autoflowers 2016

                Comment


                  #9
                  Re: Luhoe 2010 Buiten

                  dat gaat helemaal goed komen
                  geloof ik

                  pease

                  Comment


                    #10
                    Re: Luhoe 2010 Buiten

                    En hoe ging het verder?

                    Nou niet zo geweldig. De widdows bleken allemaal hermafrodiet te zijn, dus die zijn allemaal omgehakt voordat er geoogst kon worden. De Chemdawg X True Blueberry`s en de Choco`s hadden wat meer groeipotentie dan verwacht en gingen binnen no-time boven de schutting uit, daar was ik niet zo blij mee dus ben ik maar gaan snoeien. Omdat ik weinig hoop meer zag op een goede oogst ben ik ook gaan "knakken" met de stengels na hier wat over gelezen te hebben. Dit had bij de choco`s wel iets positief effect, bij de andere maakte het niets uit.

                    Huidige stand van zaken:

                    2 Chocolate rain`s, zien er nog redelijk uit en de ene heeft een mooie hoofdtop waarvan ik hoop dat ik die sowieso nog kan afrijpen.

                    2 Chemdawg X True Blueberry, als ik hier nog 5 gram per plant af haal ben ik al blij. Er zit gewoon amper wat aan.

                    Foto`s zijn onderweg

                    (alle planten even in de garage gezet ivm slechte weer)

                    De hoofdtop op 1 van de 2 CR.



                    Kleiner topje aan de zijkant



                    En nog een



                    De Chemdawg X True Blueberry

                    Last edited by luhoe; 18 October 2010, 18:27.
                    Autoflowers 2016

                    Comment

                    Bezig...
                    X