Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x White Widow Fem.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x White Widow Fem.

    Korting op 420shop
    Hoi mede growers,

    Het is weer eens tijd om je potten van onder het stof te halen en te starten met de buiten kweek.

    Zondag 11/04/2010 ben ik gestart met het kiemen van de zaadjes het is echt primo zaad want al na een dikke dag kiemde ze al, maar heb ze nog 2daagjes langer in het water laten liggen zadat ik een mooi steeltje heb voor als ik ze in de grond stop.
    Heb 2 potten van elk 35L gevult met potgrond die ik bemest heb met micro-life van bio nova zodat de meststoffen goed ik de grond trekken.
    En oja heb al 2 kleine potjes van ongeveer een liter of 2 gevult met potgrond waarbij ik wit zand heb bij gedaan voor een ideale stekkegrond te krijgen, en ze daarna binnen gezet zodat de grond mooi op kamer temperatuur komt.

    Woensdag 14/04/2010 heb de zaadjes nu uit het glas water gehaald en in een gaatje van ongeveer 1 a 2 cm gestopt, waarom zo diep, omdat ik ze een dag te lang ik het water heb latten liggen de worteltjes waren ongeveer een cm lang en denk dat er zelf 1tje bij zit die naar de 2cm gaat dus daarom zo diep maar het kopje zit ongeveer 0,5 onder de grond.
    Nu is het wachten geblazen tot maximum een week anders is het niet goed gekomen met het zaad.

    Groeten Motion en tot de volgende update

    #2
    Re: 2x White Widow Fem.

    Klinkt goed zo, nu wachten tot ze boven komen!

    GRASper

    Comment


      #3
      Re: 2x White Widow Fem.

      Klikt goed.

      Ik ben zelf al een week of 2 geleden begonnen met 10x white widow.
      Is het niet beter om de zaden de volgende keer minder lang te laten liggen in het water?

      Comment


        #4
        Re: 2x White Widow Fem.

        Hoi StonedGrowers,

        Ja je hebt gelijk ze zouden zeker wat minder lang in het water mogen liggen, maar het probleem zit hem er in dat ze niet bij mij staan, aangezien mijn ouders radicaal tegen drugs zijn ale nu tog want vroeger een jaar of 10 geleden stonden hier wel home growen weed, Maar staan bij een vriend van mij en kan niet elke dag langs komen want je moet werken en ik moet me ook nog voorbereiden op men avondonderwijs de wiskunde zonder hulp is niet te doen.

        19/04/2010: men schatjes hebben hun hoofdje laten zien en zijn al door geschoten tot een cm of 3 maar om te voorkomen dat ze verder de lucht in schieten ga'k ze zeker niet teveel water geven, ale als mijne maat zich tenminste kan inhouden, heb het hem uitgelegt maar ik was ook zo in het beging das de meeste voor komende fout van de beginde kweker.
        Foto's heb'k nog niet maar zal zeker niet zo lang mer duren.

        Adios Amigo's

        Comment


          #5
          Re: 2x White Widow Fem.

          Ik zou ze nog even laten staan, en als ze echt een cm of 5 gestrekt zijn overpotten in een iets grotere pot en dan tot de lob blaadjes in de grond stoppen.
          En zoveel mogenlijk in direct licht zetten. Dus zo min mogenlijk achter glas. Want dan gaan ze strekken.

          @ everone: Verbeter me als ik het fout heb.

          Comment


            #6
            Re: 2x White Widow Fem.

            motion ik verlang wel naar je foto`s kan ik efef vergelijken of de mijne er goed bij staan

            Comment

            Bezig...
            X