Sjorskunk's buitenkweek '10.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjorskunk
    Retired
    • Apr 2010
    • 53

    #1

    Sjorskunk's buitenkweek '10.

    Korting op 420shop
    Zaad: Onbekende soort
    Pot of Grond: Volle grond
    Dit is me eerste kweek met onbekende zaadjes van me oom, het zijn er 9.
    Zodra ze zijn uitgekomen begin ik met de foto's
  • D0RDT
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 215

    #2
    Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

    good luck. hopelijk zijn het iig dames

    smoke it!

    Comment

    • sjorskunk
      Retired
      • Apr 2010
      • 53

      #3
      Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

      ja, ze zijn wel van 3 jaar geleden . maar ik krijg er nog meer van me oom. dus ik updat het wekelijks of om de 3 dagen.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

        succes sjors! maar vooral : veel plezier !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • Amili
          Son of the Bong
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 418

          #5
          Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

          hallo,

          Ik ga deze ook volgen
          Ben net ook begonnen met mijn eerste kweek

          Succes

          Comment

          • sjorskunk
            Retired
            • Apr 2010
            • 53

            #6
            Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

            aight, ik krijg volgende week nog meer zaadjes omdat deze bijna allemaal kpaot waren

            Comment

            • grasper
              Retired
              • Mar 2010
              • 79

              #7
              Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

              Mooi, weer een kweek op de volle grond, altijd lekker dat gehobby!!
              Ik blijf je volgen, veel succes.

              GRASper

              Comment

              • sjorskunk
                Retired
                • Apr 2010
                • 53

                #8
                Re: Sjorskunk's buitenkweek '10.

                haha, ja , dankje ik ga morgen foto's maken denk ik

                Comment

                Bezig...