Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

    @sapron Ja ik was eigenlijk van plan 1 ervan niet meer over te potten want die bak waar ze nu in zitten is ong 40 liter en wou 2 van die kuipen gebruiken uiteindelijk maar had destijds maar 1 zak grond maar fijn om te horen en is het nou eigenlijk verstandig om na 3 weken ongeveer een heel klein beetje groeivoeding toe te voegen want daar ben ik nou nog steeds niet over uit na zoeken op het internet veel zeggen na 2 weken veel zeggen van niet of gewoon helemaal niet tot pas na 6 weken

    Grtz

    Comment


      #32
      Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

      Ik zou het rustig doen met voeding, geef wel wat maar niet de toegestane dosis (de toegestane dosis op een doos is voor als de plant volwaardig is, nu is ie nog klein en heeft niet zoveel voeding nodig dus)

      Als ik jou was cavanta zou ik 3 dagen normaal water geven en dan 1 dag water met wat voeding en dan moet je zien hoe het gaat

      Comment


        #33
        Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

        Dan ga ik dat eens proberen vanaf morgen alvast bedankt voor de tips hoop dat het goed uitwerkt

        grtz

        Comment


          #34
          Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

          Heb net allebei de plantjes overgepot en groeivoeding gekocht waar ik vanaf vrijdag met een kleine dosis mee begin ik zal zaterdag wel fototjes maken van de kindjes

          gegroet

          Comment


            #35
            Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

            Ze staan eindelijk in de volle grond:

            Hier is het kleintje:


            Helaas was de vorige pot waar ie inzat niet gemakkelijk om ze uit te halen en heb helaas veel wortels verloren tijdens in volle grond zetting, maar besproei ze vanavond om 7 uur allebei even met wat wortelstimulator & water. (Om 7 uur omdat ze nu in de volle zon staan )

            En de grote:


            Zag er wat slap uit in de pot dus overgeplant denk dat ze zich morge of overmorge wel helemaal terug opkrikt

            Comment


              #36
              Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

              komt goed dalijk hangen ze nog slapper morgen zullen ze weer wat rechter staan en de bladeren met en met gaan optillen naar het licht. wel even wat water geven is kurke droog daar

              Comment


                #37
                Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

                Ze hebbe pas water gehad gistere enzo dus de droogte zit wel goed en bedankt voor je tip met het benevelen van wortelstimulator stafford gaat wel lukke zo ^^

                Comment


                  #38
                  Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

                  heb het ook al eens gehad maar alles is goed gekomen hoor
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment


                    #39
                    Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

                    heb nu 1.5 ml plagron roots bij 250 ml water gedaan, (aangezien de verhouding 100 ml plagron roots - 10 liter water is en het nog maar kleintjes zijn) heb ze er even mee beneveld vanavond met een paar sproeitjes en de kleine staat wat slapper inderdaad maar komt wel goed morge denk ik zo te zien aan de reacties

                    Comment


                      #40
                      Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

                      krijgen elke dag water nu en om de 2 dagen voeding erbij het gaat goed goed goed tot nu toe update van foto's later deze week

                      Comment


                        #41
                        Re: 1ste kweekje, Northern Light Feminized Royal Queen Seeds.

                        Hey saphroN,

                        Leuk een outdoor kweek met NL van RQ, ik heb de zelfde zaden gekocht voor mijn binnen kweek

                        Ik ga je toppic volgen, vind het wel leuk om te zien wat de planten buiten zullen presteren! denk dat het wel een mooie struik zal worden

                        Keep Growing
                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment

                        Bezig...
                        X