Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van alles wat buitenkweek 2010 by robje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    van alles wat buitenkweek 2010 by robje

    Korting op 420shop
    yooo die mensen, echter had ik al een postje geplaats. maar het was slechte kwalitijd heb ze hoe dan ook maar weggepleurd en ben overniew begonnen , dit x met wel goede. ik kweek op cocos van ATAMI oftewel B'Cuzz, omdat ik hier al heel lang goede ervaring mee heb,en vind het veel fijner als aarde. nou ff genoeg geluld bij deze op naar de fotos en zeg me wat jullie ervan vinden

    laten we beginne met het zaadje.
    P1010321..jpg dit was de jamaica anderhalve week terug.
    P1010335..jpgdit is de jamaica anderhalve week later.
    P1010333..jpgdit is lola, ze is een witsoort maar exact welke weet ik niet.
    P1010338..jpg en daar hebben we moeilijke bertha die het wat moeilijk had. maar inmiddels is zij weer lekker opdreef.en goed hersteld. killa kush houd haar gezelschap. die ontkiemd is maar je ziet het niet op de foto, zal straks boven de grond uitsteken.

    zo laat ik het hier even ophouden over 2weken zal ik weer een foto post gaan droppen.
    nou tips comments.commentaar kom maar op

    greetzz robster

    #2
    Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

    ziet er goed uit rob, ben echt benieuwd hoe het evolueert, ik zal nog eens komen piepen binnen twee weken
    groetjes

    Comment


      #3
      Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

      ben benieuwd naar de kweek kunsten van de robster.
      grtz

      Comment


        #4
        Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

        Ben ook benieuwd het wordt binnen of buiten want das me niet helemaal duidelijk!

        Succes groetjes,
        Geniet van iedere dag!!

        Comment


          #5
          Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

          Ah Jamaica jahman, verry nice.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

            zo hier dan zoals beloofd de foto update mensen.

            P1010340..jpgde 3dames--soort onbekend echter nummer 3 rechts heeft beetje droog opgekruld blad hm hm....
            P1010343..jpgjamaica P1010341..jpgen zij is toch wel een schoonheidje haha
            nouja echter kom maar op met de comments tips.en eventueel fouten door mij..

            ik lees het wel greetzzz robster.

            Comment


              #7
              Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

              nice ziet er bekend uit die jamaicaan.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                nice.. hoelang staan ze nu al ?

                Comment


                  #9
                  Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jetta View Post
                  nice.. hoelang staan ze nu al ?
                  het zaadje 2weken de jamaica

                  de andere 4 stekken. plus minus nu een week

                  Comment


                    #10
                    Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                    hoi Robsterr!

                    Stekjes lijken goed aan te slaan precies
                    Wat ik wel opmerk is dat je direct in vrij grote potten begint. Het is misschien een idee om van een kleinere pot te beginnen en die goed te laten volwortelen. Daarna overpot ik naar een grotere pot, zo is het middenste van je pot al heel goed doorworteld en kan hij dan naar de buitenkant van je nieuwe pot gaan doorwortelen. Misschien een ideetje voor de volgende ronde

                    Misschien nog eens wat fototjes van hoe ze er nu bijstaan?

                    Comment


                      #11
                      Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                      zozo gister gebeurde me wat de tuin aant besproeien later ontdekte ik dat de tuinslang lekte pal op 2 plantjes van me ,echter maak ik me niet druk om die 3 ik pak alleen de mooiste en sterkste eruit nummer 3 is me lieveling haar verzorg ik ook echt goed nummer 1 geef ik een kans nummer 2 & 4 zijn erg zwak. mabey they going gurilla en worden ze in mei vervangen door 2 BIG DEVILS van sweet seeds.nou dan hier zoals gezegd aan jona & snowball de fotoP1010348.jpg P1010349.jpgP1010350.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                        ziet er goed uit
                        jammer van die 2 :O
                        succes

                        pease

                        Comment


                          #13
                          Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                          zoals gister beloofd en gezegd nu eindelijk me bubble ponic systeempje af.. echter de slechte plant is nu ook naar guerilla,degene die haar vind mag der hebben wie weet laat ze zich nog wel van haar beste kant zien. nou doe ik iets fout aarzel niet en meld het , nou dan zullen we het hier eens even bij gaan laten en hoppakee door naar de fotos. daar komen jullie tenslotte voor neuzen op me postje hehe..

                          P1010356.jpgP1010355.jpgP1010361.jpg drop your comments greetzzz Robster

                          Comment


                            #14
                            Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                            hey man
                            gaat goed
                            zijn ghoed van kleur dus

                            pease

                            Comment


                              #15
                              Re: van alles wat buitenkweek 2010 by robje

                              eeh die peepz..naar niewschierigheid ben ik de atami cocos a &b lijn gaan testen vs mijn betrouwbare hypro hydro a &b ervaring.
                              de 2plantjes zijn vandezelfde moeder afkomstig.hier de fotos
                              P1010363.jpgde atami cocos a & b lijn @ cocos sub (ph 5.8) ec (1.2 A 1.3)
                              P1010364.jpgde hypro hydro a & b @cocos sub (ph 5.8) ec (1.2 a 1.3)

                              beiden zijn van dezelfde moeder. echter de hypro gaat meer de breedte in.. dit doet de hypro ook bij de andere buiten plant.
                              de atami andere buiten plant. vertoont net als deze (foto 1) ook meer hoogte en ook die 2 zijn van dezelfde moeder alle 4 dus.

                              in de groei bewijst atami zich meer vind ik .. maar wat gaat er in de bloei gebeuren??
                              ik geef nog steeds me mening dat hypro dan overwint...

                              nouja laat het maar horen greetzz robster

                              Comment

                              Bezig...
                              X