Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

    Korting op 420shop
    Nu mijn buitenkweek met durban poison niet door gaat ben ik aan de slag gegaan met de bovengenoemde planten.White widow en easy bud zijn nu 3 weken oud.Shaman heb ik gisteren in de potgrond gedaan en frisian dew is nog aan het ontkiemen.Als easy bud klaar is ik hoop in juni dan is het de bedoeling dat daarvoor in de plaats een lowryder 2 komt.Verder wil ik de shaman,white widow,frisian dew gaan verduisteren en mochten ze te groot gaan worden dan ga ik ze toppen.Ze worden in potten gekweekt in mijn tuin op het zuid westen.Ik hoop dat het goed gaat met de buren ik hoop dat het niet te zeer gaat ruiken want dan kon ik wel eens een probleem hebben.De linkse plant is white widow de rechtse is easy bud.
    Attached Files
    Last edited by tomaat; 1 May 2010, 10:02.

    #2
    Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

    Ziet er mooi en gezond uit !
    Wel een beetje gestrekt

    Veel succes!

    Comment


      #3
      Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

      doe je goed

      Comment


        #4
        Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

        Dat ze een beetje gestrekt zijn komt denk ik omdat ze in het begin veel voor het raam hebben gestaan.Nu gaan ze iedere dag naar buiten alleen s,nachts haal ik ze nog wel eens naar binnnen.

        Comment


          #5
          Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

          zo en het derde plantje erbij shaman met helmpje nog aan zijn stengel003.JPG004.JPG

          Comment


            #6
            Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

            Zo hier een kleine update.Easy bud en white widow heb ik deze week verpot in grotere potten.Het frisian dew zaadje wat ik was aan het ontkiemen heb ik weg gegooid want na 8 dagen was nog helemaal niks te zien.Ik heb een nieuw frisian dew zaadje ontkiemt deze is wel opengegaan maar er zat bijna geen worteltje aan.Ik heb het zaadje toch maar in de grond gestopt en ik zie wel wat het wordt.Anders komt er nog een shaman of passion 1 zaadje bij.Easy bud en white widow hebben deze week voor het eerst een beetje voeding gehad heb 1 liter water aangemaakt met een beetje plagron grow.De planten buiten groeien slecht deze week wat wil je ook met dit klote weer en klote temperaturen.Easy bud en white widow staan onder de terras overkapping staan ze in elk geval droog.Shaman en frisian dew staan nog binnen voor het raam vooral shaman begint behoorlijk te strekken dus tijd dat het weer beter wordt dan kan hij naar buiten.Misschien dat ik mijn durban poison zaadjes nog krijg en dan kan het zo zijn dat ik daar ook nog wat van ontkiem.Verder niks meer te melden. 002.JPG

            Comment


              #7
              Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

              Zo even een kleine update.Na het koude en natte weer van de afgelopen 2 weken hebben de planten zeer weinig gedaan ze hebben de hele tijd buiten gestaan onder de terras overkapping.Het zonnige weer nu doet de planten goed de white widow staat er goed bij vindt ik zelf de easy bud staat een beetje stil groeit erg weinig maar maakt wel zij scheuten aan en ik heb het vermoeden dat hij wel eens in bloei kon gaan.Shaman gaat ook goed nu was behoorlijk gestrekt met een zwak stengeltje maar nu hij buiten staat begint hij een stevig stengeltje te krijgen.Frisian dew heeft het niet gered het was een erg zwak plantje wat ik zelf maar heb geveld.Daarvoor in de plaats heb ik nu 1 the church zaadje ontkiemd.Verder heb ik mijn durban poison zaadjes binnen gekregen met freebies van hollands hope en jamaican pearl misschien dat ik hier nog 2 zaadjes van ontkiem en dan hopen dat er een vrouwtje tussenzit want het zijn regular zaadjes.Ik zal kijken of ik van het weekend nog effe foto,s kan posten.

              Comment


                #8
                Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

                Zo hier weer een kleine update met foto,s.De white widow is behoorlijk gegroeid de laatste tijd en heb ik afgelopen weekend getopt.Wel heb ik bij deze plant wat problemen met luis dat heb ik nog niet helemaal onder controle verder heb ik vorige week met dat warme weer wat te weinig water gegeven waardoor de blad punten en blad randen wat verbrand zijn maar ik denk dat de plant daar wenig last van heeft.Easy bud staat in bloei maar volgens mij wordt dat niet veel allemaal hele kleine topjes hij moet nog eigenlijk een paar weken en ik zie nu al bruine haartjes ik denk dat ik deze plant te vroeg heb ontkiemd en door de slechte en koude mei maand heeft hij een behoorlijke achterstand opgelopen.Frisiandew en shaman zijn gesneuveld daar voor in de plaats is er 1 the church bij gekomen.Ik ben nu nog 1 shaman en nog 1 the church zaadje aan het ontkiemen. wietplant 001.JPGwietplant 002.JPGwietplant 003.JPGwietplant 004.JPG
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

                  Een beetje laat maar mijn eindverslag over mijn buitenkweek 2010.De easy bud is niet veel geworden heb ik niks van geoogst waren allemaal hele kleine mini topjes die je nauwelijks kon oogsten.Het church zaadje wat ik nog ontkiemd had was een prachtige plant maar helaas een mannetje en heb ik dus geveld.De white widow heeft het redelijk goed gedaan kwam wel laat in bloei. In oktober toen er bijna geen blad meer aan de plant zat en ik wat rot ontdekt had in de toppen heb ik maar besloten om de plant te oogsten.De opbrengst was voor een eerste keer denk ik redelijk.Na het oogsten van de white widow heeft mijn huis 2a3 dagen een behoorlijk sterke wietgeur gehad.En dan had ik nog een lowryder 2 die heeft wel wat opgeleverd maar volgens mij is het niet veel want als ik nu aan het zakje ruik ruik ik helemaal niks.Dit jaar weer een buitenkweek alleen denk ik dit jaar alleen autoflowering soorten en ik begin dan pas in juni en niet in maart of april zoals vorig jaar.

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn buitenkweek 2010 met white widow,shaman,frisian dew,easy bud

                    okee , heel wat geweest zo te horen en je hebt nog geoogst , goed. ikizelf was wat verschrokken(positief) van het feit dat planten(stekken in mijn geval) die pas na de 10 juni de grond ingingen nog steeds twee meter haalde. voor sommige rassen verkies ik te starten in april , nooit in maart , maar zou je beginnen met ontkiemen op de volle maan in mei dan heb je nog steeds mooie planten die op tijd zullen afbleoien .
                    veel succes met je kweek van het jaar
                    grtz
                    ph

                    Comment

                    Bezig...
                    X