Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

    Korting op 420shop
    Hallo,

    omdat ik nog twee achtergebleven PP plantjes had uit mijn binnenkweek en om het daar binnen het gedoogbeleid te houden heb ik 1plantje weggegeven en 1 bij mijn moeder in de Kas gezet.
    Ze heeft 24 dagen voorgroei gehad onder een 600 watt en daarna in de spacykuip met 1 zak Allmix van BioBizz, het hadden er twee kunnen zijn maar ja, en ik heb haar 1 of 2 keer gefimmed.
    Ik heb ze wat wortelstimulater meegegeven de eerste keer en ik gebruik regenwater vanuit de regenton ernaast.
    Ze staat nu precies drie weken in de kas en heeft het prima naar haar zin.
    Ik ben benieuwd.

    Groetjes Mazzo
    IMG_0079.jpgIMG_0080.jpgIMG_0078.jpgIMG_0075.jpgIMG_0083.jpgIMG_0074.jpgIMG_0077.jpgIMG_0081.jpgIMG_0082.jpgIMG_0076.jpg
    Last edited by Mazzo; 17 May 2010, 10:31.

    #2
    Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

    mooi plantje al,en met onze beste vriend !
    pp,gaat naar mijn mening super buiten,deze ga ik volgen.al had je wel die kuip wat verder mogen vullen!
    grtz

    Comment


      #3
      Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

      Je ben lekker bezig man . Ja ik zou zeker me kuip volgooien wat markster al zegt .

      Net of ik bij me zelf in de tuin sta met je kas .

      Greetzz GG

      Comment


        #4
        Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

        @Markster: Bedankt voor je interesse en je tip, ze heeft al een grote voorsprong dus het gaat een behoorlijke struik worden denk ik. Ik zat er al over na te denk om nog een zak AllMix te kopen, zal je advies volgen.

        @Amneeshigh: ja dacht van laat ik deze foto's ook maar plaatsen in een verslagje, ik begrijp dat jij ook zo een kas hebt. lijkt me wel leuk in een kas, alleen mijn ouders weten denk ik niet wat ze te wachten staan, die denken dat het een klein plantje blijft, ik denk dat ze de kas uitgroeid.

        Hoe kan ik er meer aarde bij doen? ze staan al 3 weken dus denk dat ze al aardig geworteld is.

        Grtz Mazzo

        Comment


          #5
          Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

          Hoi ik zou onder wat weg dieven is weg knippen of snijden en dan aan vullen met aarde , en je plant lekker fimmen en trimmen en buigen en knakken, maak er wat moois van man hij staat daar geweldig geef hem wel voldoende verse lucht anders is meeldauw een groot probleem in de kas .

          Plant er een paar takken of bloemen door lol dan valt hij minder op .

          Gaat helemaal goed komen .

          Greetzz GG

          Comment


            #6
            Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

            Hey Amneeshigh,

            Bedankt voor de snelle reactie, zal je tip volgen en deze week een zak AllMix kopen.
            Ik hou jullie op de hoogte.

            Grtz Mazzo

            Comment


              #7
              Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

              Leuk man reken maar op een super mooie en vette plant in je kas, helemaal op allmix en straks lekker voeden met biobizz ha dan ga jij een super lekker wietje trekken.

              Greetzz GG

              Comment


                #8
                Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                Hallo,

                Vandaag een update van dag 24 in de kas.

                Vandaag op aanraden een zak AllMix gekocht en haar even opgepot.
                Ze was alweer behoorlijk gegroeit de laatste week, alleen lijkt het wel of ze bloei verschijnselen heb gekregen, de toppen stonden ook een beetje krom allemaal, zag er een beetje raar uit.

                De foto's zijn gemaakt met iPhone nadat ik haar heb opgepot en daar zijn ook wat takken door gebogen, denk dat ze weer ff een lekker zonnetjes nodig heeft, want de afgelopen dagen was het WEER drie keer NIKS, daarom keek ze niet zo blij denk ik
                Voor mijn Binnenkweek is het WEER weer WEL gunstig.
                Doe mij Dan toch maar slecht weer

                Groetjes Mazzo
                IMG_0085.jpgIMG_0094.jpgIMG_0086.jpgIMG_0091.jpgIMG_0084.jpgIMG_0093.jpg
                Attached Files
                Last edited by Mazzo; 14 May 2010, 12:38.

                Comment


                  #9
                  Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                  Staat er toch heerlijk bij gaat een beste boom worden hoor word een hoop werk lol.


                  Greetzz GG

                  Comment


                    #10
                    Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                    Hahaha dat wordt mijn moeder even lief aankijken, ze houdt van tuinieren maar een wietplant heeft ze nog nooit gezien, dus voor haar ook weer een nieuwe ervaring

                    Maar jij vindt dat ze er goed bij staat en geen bloei verschijnselen toont? ik vond die groei scheuten er zo raar uitzien, stonden niet allemaal rechtop maar hingen krom naar beneden. Ook mijn eerste keer buiten dus ben een echte leek.

                    Groetjes Mazzo

                    Comment


                      #11
                      Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                      Nee ik zie op die fotos geen bloei , en het word een mooi boompje beetje toppen en snoeien .

                      Je kan mooi de eigen stekken snijden nu voor je volgende ronde.

                      Greetzz GG

                      Comment


                        #12
                        Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                        Oke dan,

                        Over die stekken had ik al nagedacht ja, lijkt mij wel een goed idee, zijn dat dan gewoon goeie stekken vroeg ik me alleen af, omdat het toch een achterblijver is geweest en eigenlijk verbannen is uit mijn growtent.
                        En ik weet ook nog niet of ik wel deze zomer door kan blijven kweken ivm hitte golf in die kamer, als het buiten al 21 graden is dan is het in die kamer al gouw 25 graden en in die tent 30 graden met lamp aan. Dus of ik moet een oplossing zoeken tegen de hitte of ik moet stoppen tot oktober.
                        Ik las wel vandaag over iemand die voorgroeide onder tl ivm met hitte en stroomkosten, maar haal je dan wel goede oogsten als je het afbloeit met hps?

                        Gr Mazzo

                        Comment


                          #13
                          Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                          Ze staat er echt fris bij...
                          Al die mooie groene groeipunten...
                          Keep On Growing

                          Comment


                            #14
                            Re: 1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                            Staan er keurig netjes bij, mooie groene bladeren en mooie volle plant
                            hou het zo

                            Comment


                              #15
                              1X PP in buiten Kas op 50 liter BioBizz AllMix in spacykuip

                              Thanx en thanx, ik hoop dat ze weer goed is aangeslagen sinds de overpot, ik had geen wortelstimulator meegenomen, dus ben benieuwd.
                              Maandag ga ik weer ff langs om te kijken, zal dan weer een update geven.

                              Gr. Mazzo

                              Comment

                              Bezig...
                              X