Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla ondekt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla ondekt

    Korting op 420shop
    Nou zeg,

    Ik verleden week samen met me vriendin met 2 tassen de struiken in, wat schept onze verbazing:

    fucking 35 planten, netjes geplaatst in mooie rijen, mooi ruimte gemaakt door struiken en takken die licht blokkeren hebben ze verwijderd.
    Dit ondekte we toen we al een paar planten hadden neer gezet en ff iets verder liepen om te kijken naar een mooiere plek.

    Waren dus niet de enigste die dit plekje hebben gevonden.
    Ik heb de restrand planten die we bij ons hadden bij hun stekje neer gezet en een klein briefje om de stam van hun planten gezet met de tekst:
    wij laten jullie plantjes staan, laten jullie die van on s staan?

    wel heel erg bizar!

    Gelukkig hebben wij meerdere plekken dus maken ons geen zorgen dat onze planten daar mischien ineens tegen oogst tijd weg zijn.

    #2
    Re: guerilla ondekt

    Haha dat is grappig

    Nou maar hopen dat ze ze laten staan.

    De pakkans is wel groter natuurlijk als je met 2 verschillende personen op dezelfde plek plantjes hebt staan. Meerdere bezoeken bij de planten etc.
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment


      #3
      Re: guerilla ondekt

      Ghehehe, tja de mooie plekjes zijn snel weg. lolz.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: guerilla ondekt

        Wohoow nice

        Comment


          #5
          Re: guerilla ondekt

          dat is nice, kun je eens foto's maken en plaatsen? 35 planten is niet mis.

          GRASper

          Comment


            #6
            Re: guerilla ondekt

            Ben vandaag ff wezen kijken, puur uit nieuwschierigheid.
            alle 35 planten staan er nog, ff verderop 10 planten van mij, en ik moet zeggen, die van mij zien er een stuk beter uit.

            Volgens mijn is de eigenaar nog niet geweest want briefje hing nog keurig om het plantje heen.
            Kzit te twijfelen of ik het briefje moet laten zitten of weg halen, laat ik het zitten weten zij ook van mijn planten daar, haal ik het weg en ze ontdekken mijn planten dan zijn ze zeker weg tijdens oogstijd denk ik. (nu met briefje denken ze, goh wal coulant)

            Afijn, vanochtend wij ik eigelijk een ander plekje klaar maken, dit plekje is omringd door water (je moet door de sloot) en behoorlijk laag en dicht begroeid.
            Wou vanochtnd dus door de sloot, door de struiken (nu het nog kan) en ruimte maken voor de planten, wil daar een stuk 0f 30 neer zetten, komt echt geen hond, tenzij die hond wil zwemmen.
            Helaas toen ik vanochtend kwam aanrijden stond er een auto geparkeerd, vermoed vissers, of mischien mensen met het zelfde idee, lol mischien wel de zelfde mensen.

            Comment

            Bezig...
            X