Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

den boer op 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    den boer op 2010

    Korting op 420shop
    tosser222.gifAfb0281.jpgAfb0272.jpgAfb0274.jpgAfb0279.jpgAfb0273.jpgAfb0276.jpgAfb0278.jpghomerjump_w2biptm1.gifAfb0277.jpgNaar jaarlijkse gewoonte vertrekken er rond deze tijd van het jaar een aantal stekken of voorgegroeide zaadplanten
    naar een bevriende landbouwer om daar hun zomer door te brengen met hun voeten in volle grond
    Dit jaar gaan er op reis naar boer groen 1 AMS , 2 Anestecia, 2 santa maria, 1 skank , 1 powerplant , 1 "pruts"haze ,
    en 2 ny-hog's (pheno 1&3) kunnen het vlugst geoogst worden
    Sommigen onder hen zijn al van redelijke leeftijd voor een weedplant maar ben zeker dat ze nog een goeie zomer kunnen "doen"
    De grond is gans het jaar door bemest met duivemest en verder niets ,
    tijdens de groei en bloei wordt er niets gedaan eraan , gewoon wachten tot ze klaar zijn
    Last edited by pele; 8 May 2010, 20:34.
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

    #2
    Re: den boer op 2010

    Nice, veel succes ermee. wel leuk zoon bevriende boer.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: den boer op 2010

      "pruts"haze...hahaha leuk
      Vorig jaar was de haze klaar half oktober in de serre, dus veronderstel ik dat jij ze buiten kunt knippen voor november...

      Heb de foto's gezien van je kweekje vorig jaar bij die boer...zou je er geen koepelserre mogen zetten van die gast?
      Kost je nog geen 80 euro aan materiaal...plastiek, enkele elekriciteit buizen en wat spanbanden...
      Wil gerust komen helpen opzetten...heb er namelijk al enkele opgezet...het hoeven niet altijd binnen hokjes te zijn

      Succes met de buiten kweek dit jaar

      Later

      Comment


        #4
        Re: den boer op 2010

        Ziet erg goed uit maar sommige bladeren zien iets geel. Als ik jou was zou ik ff wat bijmesten met koemestkorrels dan worden ze minder geel.Koemest is trouwens een goede bemesting.
        GR VAK410

        Comment


          #5
          Re: den boer op 2010

          @ prutser ,
          ga ik idd es vragen , zou wel niet over de gehele strook te doen zijn , het veld waar ze dit jaar over verdeeld( andere plaats dan vorig jaar ) zijn is zeker 10 a15 vierkante meter
          hopelijk helemaal dichtgegroeid tegen oogsttijd?
          @ vak 410
          het is uit mijn handen nu , ze staan vast al in volle grond en hoop dat de tekorten wel vlug gevonden worden door het plantje zelf in de bodem ,
          sommige waren ook al wat groot geworden om in een 7,5cm potje te staan dus dat verklaart ook wel waarom die ny-hog wat geel blad heeft , denk ik
          Ganja is my medication , ganja is my cure ;
          smoking marihuana for sure !!!

          Comment


            #6
            Re: den boer op 2010

            Yoooooooooo,

            Misschien enkel voor de langbloeiers in te zetten...voor de gehele strook kom je zeker niet toe met die 80 euro...dat is eerder voor een serre van 4 op 3 en 2 hoog.

            Later

            Comment


              #7
              Re: den boer op 2010

              @ prutser ie ziet dat niet zitten , jammer genoeg
              nostalgische bui naar zomer 2009 , deze pics genomen op 31 september 2009
              hopen dat ik zelfde beelden kan zien dit jaar
              med_gallery_10871_8329_456687.jpgmed_gallery_10871_8329_673440.jpgmed_gallery_10871_8329_278742.jpgmed_gallery_10871_9494_138023.jpg
              zijn Santa maria toppen op het kleine plantje na dan waarvan ik de naam niet meer weet
              Ganja is my medication , ganja is my cure ;
              smoking marihuana for sure !!!

              Comment


                #8
                Re: den boer op 2010

                Zag er lekker uit, succes met je kweek!

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: den boer op 2010

                    :O die fotos van vorig jaar zien er zkkr nice uit wens je veel suc6 dit jaar ookal zit het weer nog nie egt mee-.- peace god..

                    Comment


                      #11
                      Re: den boer op 2010

                      @ prutser en ondertussen nog een blik Jupiler in zijn handjes geduwd zodat ie klein blijft zeker . lol ,
                      @thegod , bedankt , was zelf ook happy
                      tja de luchtvochtigheid ligt in ieder geval al hoog genoeg , hopen dat die warmte ook niet te lang op zich laat wachten zodat ze kunnen gaan groeien
                      EDIT daags erna / joepie waar ge om vraagt kun je krijgen , opeens is die warme lentezon daar dus ideaal weer voor groeiende plantjes , wat broeierig !!
                      gelukkig hadden ze al wat voorgroei achter de rug want het waren toch kouden nachten sinds hun vertrek ,
                      komende nacht zelfs nog kans op vorst aan de grond en dat half mei
                      Maar waar ze niet dood van gaan worden ze sterker van ?
                      greetz
                      Last edited by pele; 14 May 2010, 14:51. Reden: zie je wel ;-)
                      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                      smoking marihuana for sure !!!

                      Comment


                        #12
                        raad gevraagd over gebruik van knipmachine

                        ze hebben naar hren zeggen een trage start gemaakt ( normal met die koude mei en juni maand)
                        maar ik vertrouw op Laura , de zon , minder in helpend handen als de oogst moet geeknipt worden
                        merktte vaak dat er iets bleef plakken bij de helpers en het lag niet aan de befaamde sticky fingers na het knippen
                        daarom samen met kennis deze aangekocht in Alien
                        BILD0006.jpg
                        Weet nu wel nog niet juiste werwijze maar veronderstel dat ik op you tube wel raad vind (of hier )
                        tumble trimmer heet dit zeker , moet je je toppen daar vers geknipt in leggen of na een droogperiode ?
                        Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                        smoking marihuana for sure !!!

                        Comment


                          #13
                          Re: den boer op 2010

                          nou succes met je tumble trimmer , ben er niet over te spreken, maargoed uitendelijk zul je nog zelf veel knipwerk mogen verrichten succes

                          Comment


                            #14
                            Re: raad gevraagd over gebruik van knipmachine

                            hier het filmpje hoe het moet scheelt je weer wat zoekwerk pele. groetjes staff

                            hier de link--- http://www.youtube.com/watch?v=cgmIJUYP2CQ

                            Comment


                              #15
                              Re: den boer op 2010

                              thx idd , scheelt zoekwerk
                              vond deze , hier te zien met glazen koepel zodat je het principe ziet
                              http://www.youtube.com/watch?v=kwyfa...eature=related
                              mag niet al te nauw kijken , is voor buitenkweek te kuisen voor ie de tijd heeft om toprot tijdens het drogen te hebben
                              alle beetjes helpen
                              Last edited by pele; 8 July 2010, 21:46.
                              Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                              smoking marihuana for sure !!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X