Eerste kweek Easy bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • flitspaal123
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 233

    #31
    Re: Eerste kweek Easy bud

    ik wacht meestal tot de wortel al bijna een cm is! dan is ie goed ontwikkeld
    I ain't going nowhere, untill I done it all!

    Comment

    • barga
      Senior Stoner
      • Feb 2010
      • 39

      #32
      Re: Eerste kweek Easy bud

      oke zal ik ook eens doen want met vorig zaadje had ik het probleem dat ik ongeduldig was
      en het worteltje was er nog mm uit , zaadje was net opengebarsten...
      Heel dom van me maar deze word een voltreffer
      Het worteltje komt er nu uit

      Comment

      • barga
        Senior Stoner
        • Feb 2010
        • 39

        #33
        Re: Eerste kweek Easy bud

        dag kwekers ,
        Het zaadje word vanavond geplant , dan volgt het kweekverslagje van mijn Easy Bud femenized !

        Grtzz Bargg.

        Comment

        Bezig...