Dit is mijn eerste kweek en dus ook eerste kweekverslag. Ik wil hier vastleggen hoe mijn kweek uit 5 Top44 zaden, gekocht bij Weedseedshop, verloopt. Ik ben al 3 dagen bezig en de zaadjes zijn inmiddels ontkiemd en in ruimere potten gestopt. Hieronder mijn eerste log.
Zaterdag 19:00 - 8 mei
Waarnemingen: 5 zaadjes droog in een envelop.
Acties: Natte doekjes met kom eroverheen. Gedemineraliseerd water om chlorine etc te voorkomen. Handen gewassen ter verkleining kans evt besmetting.
Foto0586.jpg
tijd ~48 uur= 2 dagen
Maandag 20:00 - 10 mei
Waarnemingen: zaadjes zijn lijken iets boller, donkerder van kleur en er ontspringt een klein wit worteltje. Conclusie -> alle zaadjes zijn ontkiemd dus levensvatbaar(?).
Foto0591.jpg
Acties: 5 bloempotten van 10cm hoog en 14cm in diameter gepakt. Gevuld met potgrond, zaadjes met behulp van een pen 5mm onder de grond gestopt.Één zaadje per pot. Worteltje naar beneden richten. Vervolgens ruim besproeid met gedemineraliseerd water.
Foto0593.jpg
Zaterdag 19:00 - 8 mei
Waarnemingen: 5 zaadjes droog in een envelop.
Acties: Natte doekjes met kom eroverheen. Gedemineraliseerd water om chlorine etc te voorkomen. Handen gewassen ter verkleining kans evt besmetting.
Foto0586.jpg
tijd ~48 uur= 2 dagen
Maandag 20:00 - 10 mei
Waarnemingen: zaadjes zijn lijken iets boller, donkerder van kleur en er ontspringt een klein wit worteltje. Conclusie -> alle zaadjes zijn ontkiemd dus levensvatbaar(?).
Foto0591.jpg
Acties: 5 bloempotten van 10cm hoog en 14cm in diameter gepakt. Gevuld met potgrond, zaadjes met behulp van een pen 5mm onder de grond gestopt.Één zaadje per pot. Worteltje naar beneden richten. Vervolgens ruim besproeid met gedemineraliseerd water.
Foto0593.jpg

Comment