Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zion's Bio Grow The Church & Dieselryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zion's Bio Grow The Church & Dieselryder

Korting op 420shop
    Hay,

ik ben er weer, met wat foto’s.
    Na een aantal gefaalde guerilla kweekjes de voorbije jaren hoop ik het deze keer wel goed te doen. Binnen heb ik wel al wat succesvolle kweekjes kunnen afronden onder spaarlampen met Dieselryder plantjes.

Nu voor dit jaar:
    5 The Church zaadjes, waarvan 2 gezaaid en een hoop Dieselryder zaadjes waarvan 5 gezaaid. Ontkieming tussen laagjes vochtige keukenrol en nadien in jiffy turfpotjes met 1/3 wormencompost.

De ganja plantjes

De befaamde wormencompost

Heb ook nog een woudje tabak plantjes staan

Hier een wat groter exemplaar. Naar het schijnt rieken tabaksplanten nogal fel onaangenaam. Kan iemand dit bevestigen?

Ook nog wat klaproos, slaapbol, Blauwe korenbloem, zonnebloemen, zwarte tomaatjes, kerstomaatjes, paprikaplanten, bloemkool, broccoli, kropsla, basilicum, peterselie, thym en dragon staan. Allemaal voorlopig nog in een serre. Ze zullen het wel aangenaam vinden daar binnen, want groeien (en bloeien) doen ze allemaal goed

Bosaardbei'tjes!

Binnenkort ga ik de ganja plantjes overpotten in een aardemix van potgrond, wormencompost en guano.
    Hoewel ik nog twijfel aangezien de Dieselryders binnenkort wel hun geslacht zullen tonen. Dan heeft ,als het een mannetje is, het overpotten van de plant weinig zin gehad.
    Zo dit was het dan, voorlopig.

Greetz,
    zion

Re: Zion's Bio Grow The Church & Dieselryder

Leuk groentetuintje,

Succes met je kweek en de overige planten.

Grtz

Comment

Re: Zion's Bio Grow The Church & Dieselryder

hey zion, zo mag ik het horen. niet opgeven, dit jaar zal het lukken.

Ze zien er goed uit op de foto, hoe oud zijn ze?

gtzz janleuri

Comment

Bezig...
      X