Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

    Weer een update

    Ik ben net even naar de spot geweest ik heb de bodem van de pot van de Big Bang er afgesneden en toen de big bang pot een gedeelte ingegraven. Dat ging niet helemaal goed want toen de bodem er onder uit was stort alle aarde over de big bang en verzakte alles. Ik heb toen alle aarde van de Big bang afgehaald ik hoop dat ze het nog doet en er weer boven op komt.

    De gg heb ik in de pot laten staan. Alleen water gegeven. De GG heeft volgens mij last van bladluis want er zitten een aantal mieren op.

    Afbeelding 012.jpgAfbeelding 010.jpgAfbeelding 011.jpgAfbeelding 014.jpgAfbeelding 013.jpg

    gr. jerry

    Comment


      #32
      Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

      Morgen weer update

      PS: Kijken er wel is mensen op mijn topic want er zijn weinig reacties alleen van Monty?

      gr. jerry

      Comment


        #33
        Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

        Waarschijnlijk vinden we het een beetje raar je vraag om hulp en tips en vervolgens ga je een plant in POT op een gurilia spot zetten
        en ga je elke 3 dagen kijken en water geven.

        Kijk en al die dingen zijn nu eenmaal niet zo slim.
        Dadelijk kunnen we je weer raad en tips gaan geven als je plant het gaat begeven om dat hij in pot staat
        En vervolgens komen we je hier een keer tegen en ben je over de pis om dat je plant is weg gejat, en snap je niet hoe dat zou kunnen

        Verder wil je wel tips en dat we komen kijken in Jou postje maar in die van mij ben ik Jou nog niet tegen gekomen.....
        God was never on your side..

        Comment


          #34
          Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

          Het gaat erg goed met de planten in het bos. De plant in de pot is ongeveer 1m tot 1,40 en de Big bang is zo ongeveer 30cm. Wel hebben ze een aantal erg grote bladeren maar wel weinig blad en ze zijn vrij lang lijkt een beetje op strekken misschien is de plant ook wel gaan strekken doordat er toch te weinig zon is op de plek. Of het is de genetica van de plant. Maar als er van de twee planten samen 40 gram droog afkomt ben ik al hartstikke blij. Het kost alleen maar wat aarde en potten en een klein beetje voeding.

          gr. jerry

          Comment


            #35
            Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

            Als de foto`s er zijn kunt u gaan stemmen wat u denk dat de opbrengst word van het droog gewicht van de Big Bang en GG samen?

            gr. jerry

            Comment


              #36
              Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

              Morgen update

              Comment


                #37
                Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

                Morgen is een week geleden Jerry. ghehe.
                \
                Grtz

                Comment


                  #38
                  Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

                  Ik weet het mont ben net terug van vakantie. Ik ga binnenkort is even kijken en een zeiltje erover spannen voor de regen op de toppen als die al te zien zijn.

                  gr. jerry

                  Comment


                    #39
                    Re: 1 Green-O-Matic (Autoflower) en 1 Lady cane

                    En leven ze nog ...
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X