Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evel's plant's (buitenkweek 2010)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Evel's plant's (buitenkweek 2010)

    Korting op 420shop
    Hey beste mede kwekers !!!

    Wat ben ik blij eindelijk men kweekverslagje te mogen aanmaken
    En het weer verbeterd juist dus, ideaal!

    Wat is men plan voor dit jaar,

    2 Amnesia's (worden vroeger in bloei getrokken door te schaduwen)

    Royal Queen Fem Amnesia Haze Hoogte van de plant: 80-100 cm Effect: psychedelische hoog Genetische achtergrond: voornamelijk sativa THC-gehalte: 20% Bloeitijd: 12 weken Opbrengst: + / - 600 gram Harvest maand: oktober

    1 Sweet Afghan Delicius (jammie )



    1 Green poison




    Dag 1: (11/05)

    Om men zaadjes te laten ontkiemen doe ik het op de gewone manier, rechtstreeks in de potgrond.

    Om de wortels niet te laten verbranden door de meststoffen voeg ik bovenaan nog stek grond toe, waar ik het zaadje in plant.






    Doordat ik de amnesia's vroeg in bloei ga zetten (half juli) gaan ze waarschijnlijk niet al te groot worden, om toch te zorgen dat deze iets groter zullen worden, heb ik het volgende in elkaar gestoken:
    Ik heb namelijk bij een oude plastieken vuilbak langs de binnenkant zilverpapier gehangen, en daarin belicht ik men plantjes extra met een 100w zonne lamp geschikt voor reptielen, deze lamp geeft geen warmte af dus ben ik vrij zeker dat men plantjes niet zullen verbranden.





    Nu heb ik in totaal bij me thuis 7 zaadjes gezaaid, (3amnesia's,2sad,2green poison's)
    Hieruit ga ik dan de beste/gezondste plantjes uitkiezen waardoor ik 4 planten over ga hebben, en dit is meer dan genoeg voor mijn eigen gebruik

    Deze zullen altijd in potten blijven, zo kan ik perfect voeding toevoegen, zonder dat dit verloren gaat.
    De SAD en Green poison zullen later over gepot worden in 40l potten, dus zullen ze voldoende ruimte hebben.
    De amnesia's blijven in relatief kleine potten (is ook handiger om ze zo binnen te zetten)


    Voeding


    Groei

    Vanaf dag 10 ga ik Rhizotonic toevoegen, dit bevordert hun wortel aanmaak, en versterkt de planten.

    Na 20 dagen ga ik canna terra vega gebruiken, als basis voeding.

    Bloei

    Basis bloei middel dat ik zal gebruiken is Canna terra flores.
    En als bloeistimulator voeg ik canna boost toe.


    Dag 5

    3 dagen geleden was er nog niets te zien, maar gisteren en vandaag is er heel wat veranderd.
    Gisteren ochtend: was 1 amnesia en 1 sad, boven gronds gekomen
    Gisteren avond: waren het er 3 (1 amnees extra)
    Deze ochtend: waren er reeds 5 van de 7 bovengrond, en de eerste amnesia was al mooi gegroeid.
    Deze avond: Nu zijn er 6 van de 7 boven gekomen



    Tot slot wil ik nog zeggen dat ik nog 3 zaadjes heb geplant bij men vriendin, omdat zij dit jaar ook eens wil bezig houden met een paar plantjes, daar staat 1 green poison, 1 Sweet afghan, en 1 the church, en deze gaan dan vrij snel in de volle grond belanden.

    The church zaden had ik gratis erbij gekregen bij alien (Thx Alien )



    Vraagjes:


    - Ik heb nog 2 amnesia zaden over en 4 church, hoe kan ik deze het best bewaren voor volgend jaar?

    - Is het goed om na 10 dagen Rhizotonic te gebruiken of is dit te vroeg? Zelfde vraag voor terra vega..

    Dit was dan mijn intro


    En tot Slot
    Dit:

    (in progress)


    Grtz Evel!!!
    Last edited by evel_smoker; 16 May 2010, 19:59.

    #2
    Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

    Wortel gebruik ik altijd gelijk van af het begin tot aan de eerste bloei verschijnselen.

    Waarneer je voeding kan geven hangt af van je medium hoeveel voeding daar al in zit, bij een specialmix hoef je de eerste 4 weken geen voeding tegeven alleen wortelstimulance.
    waarom pot grond en niet een grondje van de growshop?

    Gr Rara
    Begin de dag met een dansje en een lach
    Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

    Comment


      #3
      Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

      Fantastisch,thx Evel

      je zaden bewaar je het best in de koelkast droog en donker,je rhizotonic mag je vanaf het begin gebruiken tot aan de bloei zoals rara al gezegd heeft,ik ga zeer zeker je kweek volgen.

      veel succes man
      grtzzz

      Comment


        #4
        Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

        Dit ga ik zeker volgen!
        Vooral omda ik ook 4 amnesia plantjes (in potten) vroeger in bloei ga zetten. Succes!

        Comment


          #5
          Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

          haha de buite kweeken gaan van start zelf ben ik er al wat weeken mee besig heb mijn planjtes ook lkkr voorgegroeid onder tl verlichting. ze zijn al cker 30 cm lang en staan al in de tuin als het mooi weer is we gaan volgen en sucses
          sigpic

          Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
          May Jah Bless The Herbs

          Comment


            #6
            Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

            Thx iedereen voor je leuke reacties

            Leuk om te horen dat er nog andere mensen amnesia's vroeger in bloei trekken, en ja we zullen zien wat het geeft

            Dag 6
            momenteel zijn nu alle plantjes uitgekiemd die ik heb gezaaid, en ben benieuwd of ze nu de komende dagen verder zouden groeien of enkel strekken, we zullen wel zien

            En ik zal vanaf morgen rizotonic bij men water toevoegen
            grtz!!
            Attached Files
            Last edited by evel_smoker; 17 May 2010, 21:13.

            Comment


              #7
              Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

              Veel geluk met je kweek evel smoker en benieuwd hoe the church het bij je vriendin gaat doen.The church ben ik nu ook aan het ontkiemen en ik denk morgen of overmorgen in de potgrond.

              Comment


                #8
                Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                Ik heb de laatste paar dagen niets laten weten, met de reden dat alles goed gaat
                plantjes genieten volop van de zon, krijgen wel regelmatig water (enkel op de grond sproeien als ze nog in de zon staan, en tijdens de middag uren water vermijden)

                morgen ga ik dan nog eens foto's trekken.
                O ja na 1week heb ik de bij belichting van de amnesia's stop gezet omdat ik vond dat dit weinig nut had.

                Grtz!!

                Comment


                  #9
                  Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                  Hey evel smoker,...

                  Ik ga je zeker volgen man.
                  En wens ons alle buiten kwekers van 2010 veel geluk met het mooie weer.
                  Laat de planten maar knallen, met toppen zo groot als annanassen.

                  Veel suc6 greatz RoB..

                  Comment


                    #10
                    Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                    thx rob
                    en ja daar streven we naar eh rod
                    grtz!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                      Hier ben ik dan weer,
                      De plantjes zijn 2 weken ver, en dankzei het goede weer strekken ze niet echt
                      Ondertussen geef ik de plantjes 1 week rhizotonic om de wortel groei te stimuleren.

                      Voor de rest gaat alles vlotjes , volgende week zullen ze er wss wel heel anders uit gaan zien
                      grtz!
                      evel
                      Attached Files
                      Last edited by evel_smoker; 25 May 2010, 22:53.

                      Comment


                        #12
                        Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                        ziet er goed uit. Inderdaad in west-vlaanderen is het hier nu volop aan het regenen, goed voor 1dag het regenwater aan te vullen, maar vanaf morgen mag het terug anders.
                        Ik zal je verslag volgen en je producten onthouden. Ik kan duidelijk nog iets leren van jou
                        succes grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                          Oorspronkelijk geplaatst door tarz View Post
                          ziet er goed uit. Inderdaad in west-vlaanderen is het hier nu volop aan het regenen, goed voor 1dag het regenwater aan te vullen, maar vanaf morgen mag het terug anders.
                          Ik zal je verslag volgen en je producten onthouden. Ik kan duidelijk nog iets leren van jou
                          succes grtz
                          Leuk om te horen, hier in brussel heeft het ook erg geregend maar heb ik heb men plantjes vandaag gewoon in in men veranda gelaten zo hadden ze nog voldoende warmte en licht en geen last van de regen
                          grtz!

                          Comment


                            #14
                            Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                            Hey

                            Ik ben ook van belgie. Maar dan van oost vlaanderen. En hier is tog een enorme bui gepasseerd.
                            Ik hoop niet te veel voor men plantjes.
                            Alle sinds ziet er goed uit bey the way.
                            Kvolg dit zeker mee.

                            Greatz RoB.

                            Comment


                              #15
                              Re: Evel's plant's (buitenkweek 2010)

                              geen schrik rob, je plantjes zijn al stevig genoeg om zo een regenbui te overleven, het zal hun zelf deugt doen
                              zeker omdat ze reeds in de volle grond staan!
                              grtz!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X