Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early Pearl kweekverslag *2010*

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Early Pearl kweekverslag *2010*

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Dit is mijn eerste kweek en ik ga een verslagje maken/bijhouden.
    Alle suggesties en feedback is trouwens welkom.
    Zaadjes zijn 27 april begonnen met ontkiemen. Heb dit met watten en tissue gedaan, werkte prima.

    Bloei: tot eind september (snelbloeier)



    Hoogte: 200-300cm in volle grond
    Opbrengst: 400g
    Bovenstaande volgens Sensi Seeds Amsterdam.


    Heb potgrond bij de growshop compleet met mest etc. + groeimiddel alvast gekocht. Verdere info komt nog.
    Planten gaan uiteindelijk in een 20l pot. Zitten momenteel in 1,5l.



    Fotoverslag


    ************************************************** ********



    Zaad.jpg Direct maar ff een fotosouvenir .
    foto 2.jpg De turfbakjes. Alle tien besloten ze volgens deze methode het licht te zien.
    speedy dag 1.jpgspeedy dag 2.jpgspeedy dag 3.jpg Het eerste plantje heb ik tot 'Speedy' gedoopt. Hier de foto's van dag 1, dag 2 en 3. Kwam uit op 1 mei.
    eerste plantz.jpgplants1.jpgfoto.jpg
    foto 4.jpg De eerste dagen van de plantjes eerste week van mei. Zoals je ziet strekken ze snel.
    speedy eerste nieuw blad.jpgSpeedy laat de eerste nieuwe bladvorming zien.
    down klein.jpgdown klein2.jpgdown klein3.jpg Deze plant trok mijn aandacht door de drie lobblaadjes. Iets wat alle andere niet hadden, een afwijking. Daarom heet deze Down . De groeiverloop van de eerste dagen. Down kwam er 3 mei uit.
    wortels.jpg9 dagen oud.jpg 11 mei. Planten zijn 9 dagen oud en hoog tijd om over te potten nadat ik de wortels zag verschijnen.
    week 2.jpgDe planten 2 weken oud, 2 dagen in de nieuwe potten. Heb ze begraven tot lobblaadjes maar ze hebben alsnog gestrekt. Ogen wel veel steviger.

    speedy close up week 2.jpgSpeedy close up, mooie symmetrie en nog steeds de grootste.
    down week 2.jpgDown blijft het goed doen, blijf die lobblaadjes apart vinden .

    naam1.jpgnaam2.jpg 17/05 Heb ze maar allemaal een naam gegeven!


    week 3 topside.jpgweek 3.jpg 25/05 Weekje weg geweest en mn ouders hebben ze verzorgt, da weed groeit in rap tempo altijd leuk thuis komen als je even weg bent geweest. Baal wel van het klote weer maar dat zullen al mijn mede buitenkwekertjes wel hebben. Ik zet ze 's nachts nog binnen maar ze beginnen behoorlijk te ruiken. Wel erg blij met de groei, planten zijn 3 weken oud en een maandje geleden ontkiemd.

    eind mei 3.jpgeind mei 2.jpgeind mei 1.jpg 28/05 Plantjes laat ik nog tot 2 of 3 juni voor het overpotten. Even wachten op goed weer zodat ik ze 's nachts niet meer binnen hoef te zetten. Ze beginnen wel iets meer te hangen maar dat zal wel door t gewicht komen.



    Stay tuned !
    Last edited by TAZ; 28 May 2010, 11:41. Reden: kleine update
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

    #2
    Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

    Ok het eerste probleem vandaag. Planten hangen na een dag zonnen erg slap terwijl ze er vanmiddag super bij stonden. In het midden staan de kleine bladeren recht omhoog, wat betekend dit??
    Ik denk dat ik ze teveel water heb gegeven.
    Graag jullie mening...

    slap3.jpgslap2.jpgslap1.jpg
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

    Comment


      #3
      Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

      Na een nachtje er levenloos bij te hebben gehangen stonden de babies er vanochtend gelukkig wat beter bij toen de zon opkwam. Heb ze bijna verzopen...
      Eerste beginner foutje zit erop.
      Zien er nu beter uit en staan ter voorbereiding voor volgende week lekker buiten in de wind en zon.
      buiten1.jpg
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

      Comment


        #4
        Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

        mooizo. hier je gieter. en ben er spaarzaam mee.

        Comment


          #5
          Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

          beter iest te weinign water dn te veel plantjes kunne heel wat hebben als ze slpa gaan hangen omdat je ze te weinig water heb geven water bij geven en alles is vanzelf opgelost doe je ding en sucsesss !!
          sigpic

          Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
          May Jah Bless The Herbs

          Comment


            #6
            Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

            Comment


              #7
              Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

              lang leve de chil ouders. Eerste kweek, 10 planten en ze zorgen ervoor als je weg bentnice
              ik heb trouwens ook die fout gemaakt vorig jaar, ik gaf ze bijnna 2 maal per dag waterdus je bent al een betere beginner dan ik
              grtz succes

              Comment


                #8
                Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                Lang leve chill ouders, m'n mams maakte zich zelf zorgen afgelopen nacht of ik geen zuurstoftekort had door de planten in m'n vensterbank.. lol!
                Denk dat vele die fout maken, de grond ziet er vaak eind vd dag zo droog uit dat je geneigd bent te overdrijven met wateren.
                Thx, heb ook bij jouw kweek gekeken wens je ook veel succes toe!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                Comment


                  #9
                  Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                  ben ook bezig met mijn eerste kweek terwijl ik wat aan het opzoeken was kwam ik op dit forum terecht.
                  Het zijn ook sensi seeds maar geen early pearl maar early skunk. Ik gebruik geen voeding gewoon een mengeling van potgrond met gewone grond/geen crowshops in belgie/ .
                  Ik zal jou topic op de voet volgen omdat onze plantjes bijna op hetzelfde moment geplant zijn (uw planten wat vroeger) en bijna dezelfde grote en vorm hebben.
                  Heb wel al wat last gehad van slakken(2 plantjes volledig weg) maar heb dit opgelost met slakkenkorrels.
                  Ik ga proberen(als je er geen bezwaar op hebt) ook eens een paar foto's van mijn kweek in deze topic te plaatsen.

                  veel succes!!!
                  Last edited by seysman; 27 May 2010, 12:42.

                  Comment


                    #10
                    Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                    Hey seysman, geen bezwaar ben benieuwd naar de skunk versie en in hoeverre jouw voornamelijk indica plant van mijn voornamelijk sativa plant verschilt. Zolang je het wel overzichtelijk houd zoals ik.
                    Tarz, dit is mijn kweekverslag weet je nog? Vind het prima dat je wat info over belgische growshops maar zaken zoals voedingadvies etc horen niet thuis in een kweekverslag van iemand anders.

                    28/05 De zon schijnt dus ze staan weer buiten sinds 2 dagen. And they like it!
                    Mooie symmetrie weedplant. Troep op blaadjes is tegen bladluis en andere pesticiden.
                    Close up Speedy, leading the way met al die nieuwe takjess.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                    Comment


                      #11
                      Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                      sry was niet mijn bedoeling

                      Comment


                        #12
                        Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                        Maakt niet uit ! Beetje zon daar in Belgie ?
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                        Comment


                          #13
                          Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                          niet echt, veel wolken waar de zon blijft achter zitten vooral
                          Kutklimaat hier, nuja de beste maanden moeten nog komen dus
                          there is hope
                          In Nederland?

                          Comment


                            #14
                            Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                            Ik heb vandaag gelukkig de hele middag zon gehad, wel harde wind waardoor sommige beetje schever staan dan normaal. Maar goed what doesnt kill them makes em stronger aye?
                            Ik heb ze niet vast gezet met stokjes oid en ze groeien recht.
                            Weekend wordt zwaar kut maar ik hoop dat juni ons gunstig is zodat mn babies goed groot worden. Hoop moeten we houden idd ..
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

                            Comment


                              #15
                              Re: Early Pearl kweekverslag *2010*

                              Heb de mijn planten afgeschermd met rek of wikkel folie

                              Comment

                              Bezig...
                              X