de kabouter fotos zonder a p s
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: de kabouter fotos zonder a p s
idd. Ben zelf ook dyslectisch en heb ook de grootste moeite met d en/of t schijven. Met dit stukje wilde ik enkel even aangeven dat het gewoon leesbaar is ook al rammelt het voor een niet dyslectisch persoon van de vouten.
Hoe gaat het met je plantjes kaboutertje¿
GrtzComment



Comment