Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x AK 2xPP 1 x sb stekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x AK 2xPP 1 x sb stekje

    Korting op 420shop
    Een goede 3 weken geleden ben ik begonnen met mijn eerste kweekje buiten.


    ik heb van een vriend van mij ( hij heeft een growshop) 5 x ak femenized 3x powerplant femenized seeds gekregen.
    Deze zijn succesvol ontkiemt en al snel kwamen hun koppies boven de grond
    Deze potjes heb ik op de vensterbank gezet voor een grote achterruit.
    maar helaas zon 9 dagen geleden heeft me hond de bakken van de vensterbank gestoten en 4 ak's en 1 pp hebben het leven gegeven.

    Achja is me eigen schuld had ik ze maar beter weg moeten zetten, gelukkig heb ik nog een snowbal stekje van die maat gekrege en allemaal testertjes van voeding Hypro rootstim, Hypro spraymix, Hypro terra basisvoeding en kleinflesje bloomblastic bloeivoeding.

    De plantjes staan er nu nog mooi bij in potten, ik ben erover aan het denken om ze misschien in de volle grond te zetten

    ik zal vanavond wat kiekjes uploaden zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.

    mvg growerstyle

    #2
    Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

    Prima voeding die hypro. Succes met de dames die the dog attac hebben overleeft.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

      ak47 is een super plant. heb er zelf een kruising momenteel mee staan,en pp doet het zeer goed buiten. die voeding van hypro is perfect. gebruik hetzelfde ook met mijn buitenplanten nu. gr staff

      Comment


        #4
        Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

        de Ak is een triploid btw, ben nu ff aant kijke voor foto's up te loaden

        Comment


          #5
          Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

          zie hier de foto's:


          Comment


            #6
            Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

            even updaten:

            de AK triploid gaat heel hard, hijs nu zijn eerste 3-vingerige bladeren aan het ontwikkelen, de beide pp's gaan iets minder hard maar nog wel goed.
            Het sb stekje krijg een beetje grijs in zijn blad en wat vage witte randen. misschien gewenning?
            [IMG][/IMG]
            [IMG][/IMG]


            mijn meter uit de prehistorie( werkt wel goed)!

            Comment


              #7
              Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

              heb ze net 5 minuten geleden voor de eerste x bladvoeding gegeven.




              en de gehele voedings lijn:

              Comment


                #8
                Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

                vandaag heb ik de dames verhuist naar een andere pot. en heb goede grond van atami gehaald.




                Last edited by growerstyle; 25 May 2010, 14:15.

                Comment


                  #9
                  Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

                  ik zou er voor effe iets erom heen maken met doorschijnend plastic, voor een soort broeikast effect te krijgen, met een paar ventilatie gaatjes, neem aan dat je ze uit zaad getrokken hebt?

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

                    hey bedankt voor je reply hazeboy.

                    jha heb ze uit zaad getrokken,en ze staan nu nog alleen bij goed weer in de tuin, bij regen zoals vandaag staan ze achter in de serre. ze krijgen voldoende licht daar.

                    heb trouwens een nieuw stekje erbij. mun maat waar ik heb van heb wist de achtergrond niet maar wist wel dat het een kruising tussen een haze en een witsoort is. en binnen waar hij kweekt heeft het een bloeitijd van ongv 9 weken.

                    Als dit laaste stekje niet hier kan afbloeien, heb ik nog de mogelijk om hem binnen te laten afbloeien.


                    Comment


                      #11
                      Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje



                      weet je wat ik dee all ik jou was, omdat ze nog klein zijn en weing wortels hebben.. dan had ik in die potten al een stok igestoken van 1m ongveer ofzo. en dan doorschijnend folie, vanaf boven om de stok naar onder om de pot heen paar kleine gaatjes maken, dat je ze ook beetje water kunt geven, en misch van buiten uit het kastje inzeg maar en rand van de pot beetje nevellen en t folie beetje over t plantje kan ook geen kwaad, maar doet dat dan niet als ze in de zon staan. is voor luchtvochtigheid wat omhoog te krijgen! snap je, geloof me die plantjes die zullen omhoog schieten! geef ze niet TEVEEl water!

                      dat stekje kan je ook gwn buiten zetten.. lichteraan oogsten met buiten planten is verschillend he ook al is t een 9 weken bloeier, binne ja! buiten is meestal oogstmaanden september/oktober! zelf bij veel haze soorten half november oogsten, laat pas!! als je wil dat ze snel bloeien dan kun je ze ook 12 uur buiten zetten en 12 uur binne (donker) maar dat is een hoop werk om ze steed binne te zetten. dan kun je beter autoflowering zaad kopen

                      veel succes met je kweek!! ik kom af en toe wel eens een kijkje nemen
                      Last edited by hazeboy; 26 May 2010, 20:38.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

                        heeey mensen ben een weekje op vakans, karpervissen in france :p
                        update komt over 7 dagen.
                        laten we hopen dat ze flink gegroeit zijn tegen die tijd.

                        zonnige week gewenst mvg growerstyle

                        Comment


                          #13
                          Re: 1x AK 2xPP 1 x sb stekje

                          beste vrienden van de groene vingers.

                          na een heerlijke week in frankrijk te hebben gevist, kwam ik gisternacht thuis en het eerste wat ik deed is naar de dames kijken natuurlijk!
                          en jha hoor ze zijn flink gegroeit!!
                          k ga vanaaf beginnen met mijn basisvoeding hypro terra 1-component

                          nog ff wat plaatjes:[IMG][/IMG]

                          mijn snowball stekje:

                          mijn powerplant zaailingen:

                          mijn onbekende haze kruising:

                          mijn sterke ak-47:

                          en van bovenaf :

                          Comment

                          Bezig...
                          X