Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

    Korting op 420shop
    Dit jaar heb ik besloten 9 Big Devils en 6 Super Silver Haze-planten, waarvan 3 Big Devils en 2 Haze-planten in mijn foliekas, te kweken. De overige 10 exemplaren staan elders (risicospreiding). Vooralsnog heb ik de zaden van de 9 Big Devils ontkiemd. De 6 stekken van de Haze verwacht ik medio juni. De Big Devils bloei ik volledig af in de kas. De Haze-planten zullen waarschijnlijk onder 2 stuks HPS van 400 watt moeten afbloeien. Ik heb namelijk niet veel fiducie om de Haze-planten ergens in november te moeten oogsten. Zowel de Big Devils als de Haze-planten worden in een (verplaatsbare) scrog geteeld. Ik houd de volledige voedingslijn van Bio Nova Grond aan.
    Er volgen foto's van:
    - mijn stulpje
    - mijn foliekas
    - de volledige voedingslijn
    - de kiemplanten
    - de verplaatsbare scrog (een stukje huisvlijt).
    Verder zal ik de forumleden op de hoogte houden van het volledige proces d.m.v. een periodiek fotoverslag.
    Attached Files
    Last edited by Xtreme; 27 May 2010, 13:49.

    #2
    Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

    Veel succes met je kweken. Jouw kennende komt het zeker weer goed.

    Kijk zo nu en dan eens binnen bij je je schrijft altijd leuke en interessante dingen en als altijd zeer correct en gedetailleerd.

    Ben al benieuwd naar de eerste foto's

    Comment


      #3
      Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

      ziet er heel goed uit, succes!

      grtz

      Comment


        #4
        Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

        vet vet!! verplaatsbare scrog is best een geniaal idee,zal misschien ook eens iets dergelijks proberen.
        Dit verslag ga ik zeker volgen.
        grtz,thelos

        Comment


          #5
          Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

          Hedenmorgen heb ik de Big Devils in 18 liter containers verpot. Nog 2 internodes en dan worden ze getopt. Ook al zijn het autoflowers, toch ga ik een poging doen om de toppen te stekken. Ik houd jullie hiervan op de hoogte d.m.v. een fotoverslag.
          Hier volgen foto's van:
          - mijn siertuin (wiet kweken is niet mijn enige hobby)
          - de verpotte Big Devils (terzijde: op de houten uitsteeksels schroef ik binnenkort de scrogframes)
          Attached Files
          Last edited by Xtreme; 9 June 2010, 15:33.

          Comment


            #6
            Re: Verslag kaskweek Big Devil/Super Silver Haze

            ik heb eens een autoflower gefimd maar die ging na de fim meteen de bloei in. Groeide dus niet verder met twee of meer toppen maar bleef stilstaan en schoot de bloei in. Ben benieuwd of het je wel lukt en of je de stek dan geworteld krijgt en deze nog groei vertoond of dat dit dan ook meteen de bloei ingaat.

            Volg je.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

              Omdat Big Devils grote planten worden waag ik het er op. Aangezien er nog 6 stuks op andere locaties staan kan ik het me permitteren een paar planten te verknallen. Als het stekken lukt dan is het mooi meegenomen, omdat de zaden ruim 8 euro per stuk kosten. Daar kan een ieder die Big Devils kweekt of zal gaan kweken zijn voordeel mee doen.
              Last edited by Xtreme; 9 June 2010, 19:06.

              Comment


                #8
                Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                hee xtreme waag het maar er niet op heb ze zelf ook bigdevils gewoon hun gang laten gaan. en zeker een goeie keus. ook om te roken lekker smaakje zit eraan. en zeer netjes ziet ze uit ook markster heeft ze gekweekt en ook die was zeer tevreden over de big devil.
                ga er niet aan lopen kutten dat verneukt haar in het grof gezegd laat haar haar eigen gang maar gaan dan komt alles goed

                greetzz staff

                Comment


                  #9
                  Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                  Hallo Stafford,

                  "kutten"

                  Bedankt voor je advies. Echter, ik ben er bij voortduring op uit om mogelijkheden na te gaan, net zo lang tot ik het gewenste resultaat bereik. "Trial and error!" Mitsdien ga ik 3 Big Devils mogelijk vermallemoeren. Eind deze week ga ik toppen en de toppen stekken. Ook daarvan maak ik foto's. Dan kunnen jullie zien hoe ik op mijn bek val. De planten leveren namelijk geen goed stekmateriaal: de internode afstand na de 5e bladzetting varieert van 20 tot 25 mm. Dus het worden steks met een klein voetje. Met betrekking tot de internode afstand vraag ik me af: "hoe "big" zullen mijn Devils worden?"
                  Last edited by Xtreme; 14 June 2010, 18:59.

                  Comment


                    #10
                    Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                    Veel succes makker

                    Comment


                      #11
                      Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                      ik ben ook bezig met big devil van sweet seeds buiten aan het kweeken ik hoop dat ik niet te laat ben begonnen. iemand tips voor big devil?????

                      Comment


                        #12
                        Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                        en ik zal zeker naar jouw verslag kijken . ik zal ook foto's posten van mijn kweekje. ik maak gebruik van ph meter met ph - en hesi kweekset voor aarde. mijn 3de kweek buiten.

                        Comment


                          #13
                          Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                          DSC00709.jpgDSC00727.jpgDSC00726.jpgDSC00729.jpg
                          voila dit zijn mijn kanabia flash seeds gefimeniseerd en autoflower.
                          deze is mijn mooiste flash volgende foto's is van mijn 2de flash . vervolg van big devil komt nog ze zijn aan het groeien!
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                            dit is dus mijn 2de. deze is getopt. automatico flash van kanabia gefimeniseerd
                            buitenkweek. bijna 5 weken oud.

                            DSC00728.jpgDSC00725.jpgDSC00730.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Verslag kaskweek 2010 Big devil/Super Silver Haze

                              big devil vraagt hetzelfde als een gewone bekende soort eigenlijk kwa voeding en behandeling zowel binnen als buiten. dat is wel de grootste tip ervoor, verdere tip wat ik kan geven laat haar haar gang gaan en ga niet blad met steel eraf trekken. voorkom stress bij haar. dan wort het nog een aardig plantje kwa hoogte en goed gevuld ,met een lekker rokertje en compact heid, ga je haar stressen zal het vrijwel al snel uitlopen op hooi herma is bij sweetseeds amper spraken van , gewoon de grond in en de gang laten gaan groetjes

                              Comment

                              Bezig...
                              X