Re: 1ste kweek ruderalis indica
dat je een kruising hebt, die alleen om hun combinatie werkt.
ruderalis voor de vroege bloei
indica voor behoud wit soort en behoud THC gehalte.
ik heb in de db gekeken en vond 5 kruisingen oa. met skunk
om het zo te noemen,. past niet in de nomenclatuur.
als het om cannabis gaat is het soms omdat het beestje een naam moet hebben!
1ste kweek ruderalis indica
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
dus wat zegt dat over ruderalis indica?Ik vindt de naam die Sensi aan deze soort heeft gegeven Verkeerd! Na 5000 planten te moeten kennen, leer je ook de benaming en vertaling van het Latijns.
De hoofdsoort is Cannabis. De 3 ondersoorten zijn Cannabis sativa, Cannabis indica en Cannabis ruderalis (textiel ed). Dan pas de 1400 varieteiten die je zo moet schrijven.
Cannabis indica "K2"
Ik ben trouwens ook met m'n eerste buiten kweek bezig en heb ook 5 zaadjes ruderalis indica ontkiemt
ik zou vandaag nog een paar nieuwe foto's plaatsenLast edited by quizmaster; 25 June 2010, 11:45.Leave a comment:
-
veel succes heb het soortje laatst
binnen gehad en was goed
en je bent niet te laat velen beginnen nu pas met buitten zetten en hebben dan wel al een tijd binnen
ze laeten voorgroeiien
maar dat maakt niks je bent nog op tijd
gr batssman ps en zorg dat je fatsoenlijke growmix haalt angel heeft gelijk ,
kn ht niet vaak gng benadrukken hiero (oo ziet net dat je nu batmix hebt goeiiuhh
Leave a comment:
-
Ik vindt de naam die Sensi aan deze soort heeft gegeven Verkeerd! Na 5000 planten te moeten kennen, leer je ook de benaming en vertaling van het Latijns.ik ben nu 10 zaadjes Ruderalis Indica van sensi seed bank
De hoofdsoort is Cannabis. De 3 ondersoorten zijn Cannabis sativa, Cannabis indica en Cannabis ruderalis (textiel ed). Dan pas de 1400 varieteiten die je zo moet schrijven.
Cannabis indica "K2"Leave a comment:
-
1 zaadje staat open en ik zie een groen streepje
2 zaadjes staan heeeeeel klein beetje open
7 zaadjes doen nog helemaal niks
ik heb vochtig (kraanwater) keukenrol op een bord gelegd, daarop de zaadjes, daar overheen ook vochtig keukenrol, daaroverheen cellofaantje met gaatjes geprikt, daaroverheen weer een bord.....ze staan nu 6 dgn tussen de 20/25 graden..........
duurd naar mn gevoel wel erg lang, doe ik iets verkeerd ?Leave a comment:
-
wilde ze eerst binnen houden in kleine potjes en daarna naar buiten in 25 ltr potten, heb vdg nieuw kweekmedium gehaald van het merk Batmix....onderstaande specs komen van growshop-website
De absolute slimme samenstelling tussen de verschillende elementen maakt batmix tot een uitstekkend teelt medium waar omzet records mee kunnen worden gebroken.Leave a comment:
-
18 graden volstaat echt wel. En dat ontkiemen in watjes of papier is enkel goed voor zaad met slechte kiemkracht. Als je bvb 100 zaden zaait in evenveel potjes is het veel werk voor niks als er slechts 10 bovenkomen. Vandaar dat voorkiemen in watjes of papier daarbij handig is om te zien in welke zaadjes er leven zit.
Ik stop al mijn zaadjes direct in de cocopeat of zaaigrond en ze komen bijna altijd allemaal uit.
Dat ben je toch ook vanplan of ga je direct in potgrond zaaien?
Zoals je gelezen hebt op site van sensi seeds zullen er planten uit komen met autoflower eigenschap en andere zullen gewoon bloeien in september october.
En ja met gewone potgrond lukt het ook, al zal je met de grond van de growshop natuurlijk veel beter resultaat halen.
gtzzLast edited by janleuri; 31 May 2010, 15:40.Leave a comment:
-
heb ze net ff onder een lamp en vergrootglas bekeken en ze beginnen volgens mij nu toch wel een beetje open te scheuren, heb om de luchtvochtigheid en temp hoog te houden cellofaantje over heen gespannen.....en gaatjes geprikt natuurlijk
Leave a comment:
-
25 graden is optimaal
tussen 20 en 25 graden heb ik normaal alles te ontkiemen staan in kweekkasjes.
als ze maar lekker warm staan dat het 'n beetje kan 'broeien' onder het schoteltje
.
Leave a comment:
-
25 graden
ik dacht dat ik gelezen had tussen de 18 en 24 graden, kheb geen plek in huis waar het 25 graden is !Leave a comment:
-
donker wegzetten is niet echt nodig
als het maar rond de 25 graden is en vochtig blijft
NAT ======== TE VOCHTIG
houd je keukenpapier vochtig, niet zeiknatLeave a comment:
-
ik ben aan het ontkiemen op de manier voor beginners hier op het forum aanbevolen, tussen nat keukenpapier en twee borden en lkkr warm en donker wegzetten.
maak me nog geen zorgen.....wel stiekum elke dag 2 x kijken, toch wel weer spannend na al die jaren
Leave a comment:
-
ten eerst welkom op het forum rasta met ontkiemen moet je gewoon gedult hebben houd de zaadjes goed nat maar niet te nat
zowals angel al zei ik zouw ook growmix halen heb ik tog al redelijk suc6 mee geboekt het zaad is bij mij ook onbekent dus kan je hier ook niet veel informatie over geven peace god
Leave a comment:
-
dat ze na 3 dagen nog steeds niet ontkiemt zijn wil weinig zeggen
als je ze maar onder gunstige omstandigheden laat ontkiemen
vandaar ook de luchtige samenstelling van de growmix
Leave a comment:
-
oke dat is duidelijke taal....voorlopig zijn mn zaadjes na 3 dagen nog steeds niet ontkiemt, ik kan die potgrond nog wel retouneren denk ik, en dan bij de growshop maar growmix halen !Leave a comment:

Leave a comment: