Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja ik weet het, maar heb op verschillende plaatsen gelezen dat cannalope "maar" 8-9 weken bloeitijd nodig heeft (95% sat. 5% indica, dat verkort de bloei), wat nog meevalt voor een sativa, niet?
Ziet er gezond uit. Ik denk dat je nu nog niet kunt zien of het een bitch is
Die haartjes zijn gewoon het begin van nieuwe aftakkingen, wat ook een goed teken is natuurlijk.
cannalope lijkt idd mooi soortj
succes en nu hopen op mooi weer in belgie
11 weken raad ik zelfs aan heb ze ook zelf gehad. van dna genetics mooi plantje. maar de super cannalope beviel me beter. greetzz verder vrij sterk plantje nu maar hopen dat je daar een wijffie hebt succes staff
thx
inderdaad hopen ja, en moest het regenen/slecht weer worden verop in de bloei, ik heb altijd een plaatsje om hem binnen te zetten, dus tijd maakt niet zoveel uit, tijd genoeg...
na een weekje zijn alweer een stukje verder gegroeid..
wat foto's..
naar mijn mening doen ze het heel goed tot nu toe, maar laat ma weten als je iets slechts ziet?
mmm, cannalope, ook een van men favorietere soortjes!
lekker lekker! hopelijk is het een vrouwtje en geraakt hij afgerijpt vooraleer het te koud en vochtig wordt hier!
ze zijn weer goed gegroeid maar heel het plantje zijn blaadjes waren echt zielig slap aant hange, bodem was te drassig dus heb nog enkele gaten voor het water
af te voeren bijgeklopt en hopen dat ie snel terug beter is, foto's volgen dan
Comment