Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Dit is mijn eerste buitenkweekje. De plantjes staan in een serre en krijgen water in de ochtend en in de avond( is dat teveel?).
    De columbian-plantjes staan nu ruim een maand en zijn bedoeld om uiteindelijk in het wild te kweken. De zaden zijn afkomstig van mijn binnenkweek: de planten produceerden witte haartjes enthc en vertoonden de vrouwelijke kenmerken, maar in de laatste 4 weken van de bloei merkte ik zaad in de plant, heb geprobeerd om zooveel mogelijk weg te snijden, maar uiteindelijk stonden de planten volledig in zaad. Mijn vraag is nu: Is er een kans dat dit zaad vrouwelijk is of eerder mannelijk ?

    Het A-H plantje (3 weken) en de 2 Power Plants (staan 1-2 weken) zijn gefeminiseerde zaden, dus als deze niet te veel stress hebben, denk ik wel dat dat vrouwtjes worden.

    Hier enkele foto's:

    A-H plantje
    BILD4495.jpgBILD4500.jpgBILD4501.jpg

    29mei.jpg

    Foto's van de Power Plants en Columbians (bijgevoegd)

    Grtz Ulrike
    Attached Files

    #2
    Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

    hey ulrike
    je plantjes zien er gezond uit, maar volgens mij zijn ze toch op zoek naar meer zonlicht en daardoor stretchen ze.
    Ik ben zelf ook maar een beginner, maar ik zeg het u omdat ik net in dezelfde kast kweek en die houdt heel wat zonlicht tegen.
    Daarom probeer ik ze ook zo veel mogelijk open te zetten en als het mooie weer is dan zet ik zelf de plantjes uit de kas in volle zonlicht.
    Ik heb ook al op het forum gelezen dat het beter is om je aarde niet te nat te houden,want dat verhinderd de groei van de wortels.
    Dus het is beter je aarde van tijd tot tijd toch iets droger te laten worden, je kan eventueel een waterspuitje gebruiken om de planten zo te bewateren.
    Ik heb namelijk gelezen dat de plantjes de eerste maand ofzo beter water opnemen met hun blaadjes dus is het dan ook beter om het water daar op te spuiten.
    Dit moet je natuurlijk niet in vol zonlicht doen, want dan loop je het risico dat je plant verbrand. Het is ook goed op je Ph waarde hoog te houden, maar in dit slechte, vochtige weer is dat geen probleem
    Als ik iets fout zeg, kenners verbeter me alstublieft. Ik wil hier geen slechte informatie geven.
    Ulrike ik kom zeker eens kijken, ben blij dat je ook je weg tot het forum gevonden hebt
    grtz you're friend

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

      Ja man lekker hoor die haas, verpot je haas en zet ze diep dus die steel diep in de aarde dan gaat het helemaal goed komen.


      Veel suc6.

      Greetzz GG

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

        thx.
        Ik had nog enkele vraagjes..

        - Heb last van gaten in enkele blaadjes, denk dat het slakken zijn, wat is de beste manier om deze weg te krijgen ?
        - Heb de indruk dat de columbian-plantjes stretchen. Is het omdat ze licht tekort hebben of kunnen er ook andere redenen zijn?
        - Is het goed om de plantjes af en toe uit de serre te halen en buiten te zetten, of blijven ze beter in dezelfde ruimte?

        De columbian-plantjes zijn ondertussen allemaal getopt ( 2 ervan gefimmd). Fotos volgen nog

        Grtz Ulrike

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

          Update!

          Columbians:
          BILD4536.jpgBILD4535.jpgBILD4534.jpg

          Toppen/Fimmen
          net getopt.jpg getopt later.jpg net gefimmd.jpg4dagen later2.jpg4dagen later.jpg

          Amnesia-Haze:
          A-H 4.jpgA-H 2.jpgA-H 1.jpgA-H 3.jpg


          Power Plants
          Power Plant.jpgPower Plant (2).jpg

          Hopelijk ziet het er een beetje goed uit!
          Grtz!

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

            nice ze hebben duidelijk deugt van de zon die uitzit.
            Die gefimde plant ziet het groeit lekker, net zoals de rest blijkbaar
            grtz tarz

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

              zien er netjes uit zeker wil je ook effe komen kijken bij me whites

              greetz ricardo

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                Nog wat foto's..
                BILD4548.jpgBILD4547.jpg BILD4540.jpg
                Het Amnesia-Haze plantje is ondertussen verpot (oranje pot) en is flink aan het groeien!
                Er is ook nog een power plant bijgekomen, dus 3 vanaf nu.
                De planten staan nu ook op de grond in de plaats van op een plantenrekje, aangezien
                ze te groot werden..

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                  hey ulrike
                  ofwel is het het perspectief van de foto maar ik heb toch de indruk dat ze erg naar boven groeien en niet in de breedte.
                  Maarja nu je ze getopt en gefimt hebt zal dat wel veranderen wss, het kan ook zijn omdat ik juist naar een draadje keek met echte struiken
                  Als je naar mijn kweekverslag kijkt magj me gerust commentaar geven hoor. Ik hoop dat ik ongelijk heb in jou geval en dat het gezichtbedrog is
                  grtz tarz

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                    Ja idd, van die columbians zijn der wel stuk of 3 gestretcht maar de rest heeft al redelijk veel bladeren enzo en staan voller. En ze zijn gwn enorm gegroeid die 3,ze
                    zijn ook groter dan al de andere dusja. Maar da komt wel goe ze, kmaak er mij gn zorgen in. In binnenkweek waren ze in het begin ook wa gestrecht en dat
                    is toen ook goed gekomen. Ze kunnen maar groeien naar het licht dat ze krijgen en iedere plant verschilt dsja we zien wel. De natuur zijn werk laten doen!
                    Last edited by ulrike; 12 June 2010, 11:37.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                      dat is een feit, die binnenkweeks zijn wel nog deftige struikboomtjes gekomen
                      let's hope it's the same here

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                        Weer een weekje later..

                        Het toppen en fimmen is bij alle Columbians goed gelukt. Ze worden nu ook wat voller (behalve 2 die redelijk gestretcht zijn maar door het fimmen zal dat wel beteren)
                        Het A-H plantje is goed aan het groeien. Op de Power Plants is het nog even wachten tot ze groter worden.
                        Heb deze week nog een low ryder-zaadje Santa Maria op de kop kunnen tikken. Het is aan nu aan het ontkiemen..



                        foto's:

                        Columbians:
                        BILD4561.jpgBILD4562.jpgBILD4564.jpgBILD4574.jpgBILD4570.jpgBILD4587.jpgBILD4568.jpgBILD4565.jpg

                        A-H
                        BILD4585.jpg


                        BILD4553.jpgBILD4557.jpgBILD4558.jpgBILD4551.jpg

                        Grtz Ulrike
                        Last edited by ulrike; 12 June 2010, 14:31.

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                          hey ulrike
                          Dat overpotten gaat echt wel hoogdringend nodig zijn , die grootste zeker en volgens mij allemaal eigelijk.
                          idd sommige beginnen al meer te vertakken aan de bovenkant, maar de onderkant ziet er voor merendeel niet echt veel vertakt uit.
                          Ik zal gauw nog eens komen kijken, in the real life kun je dat natuurlijk beter zien. Die AH ziet er wel gezond uit
                          Weet je moeder het van die zoveelste plant die er nog bijkomt?lekker overdrijven dat heel de stad je plantage ruikt tssss
                          good luck
                          grtz tarz

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

                              Hey Ulrike

                              Ik zou ze ook overzetten in grotere potten, dan heb je wat meer ruimte in de pot, want anders is die pot te snel droog voor een grote plant.

                              Verder vind ik ze er goed uitzien, op het strekken na dan. Ga je zeker volge.

                              Grtz

                              THC Dude

                              Comment

                              Bezig...
                              X