Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x AutoBlueberry ..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x AutoBlueberry ..

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik ben Rwiet. Ben gister begonnen met het ontkiemen van men nieuwe AutoBlueberry zaden. Dit word mijn eerste kweekje.

    Ik heb alleen nog wat twijfels waar ik misschien jullie kennis wel bij kan gebruiken:
    Klopt het dat ik autoflowering soorten bloei- en groeivoeding tegelijk moet geven en dan van allebei iets minder als de aanbevolen hoeveelheid op de verpakking (ik heb Plagron groei- en bloeivoeding bestelt)?
    Ik wil het zo simpel mogelijk houden en gewoon wat kweke om zelf te roken dus heb ik uberhaupt aan bloei- en groeivoeding genoeg of is het echt nodig om ook wortelstimulator bladstimulator etc te halen?

    Bvd Rwiet.

    #2
    Re: 4x AutoBlueberry ..

    ik ga je volgen snel foto`s posten ok kom ook effe kijken bij me whites

    Comment


      #3
      Re: 4x AutoBlueberry ..

      je had er beter aan gedaan 'n flesje wortelstimulator te kopen en 'n litertje HY-PRO voeding
      danhad je alles wat je nodig hebt meteen in 1 x gehad.
      groei en bloei voeding tegelijkertijd geven vind ik zelf 'n raar idee maar het zou wel kunnen.
      of het ook nut heeft is 'n 2de

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: 4x AutoBlueberry ..

        oke ik zal even kyke of ik dat dan misschien als nog ga halen, want vind de informatie over voeding geven aan autoflowering soorten een beetje beperkt of zelfs bijna niks. Het enige wat ik erover las was dat sommige mensen bloei- en groeivoeding na de 1ste week ofzo tegelijk geven omdat hij ook in allebei de fases tegelijk zit. Ik weet niet of dit klopt? Iemand misschien wat meer informatie hierover?

        Morgen even wat foto's maken van t ontkiemen

        Comment


          #5
          Re: 4x AutoBlueberry ..

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...(lowlife-seeds)
          kijk daar maar eens rond
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: 4x AutoBlueberry ..

            @Angel777 : Bedankt voor de info in je verslagje, zeer handig.

            Ik ga zo ff wat foto's maken en dan de ontkiemde zaden in de zaaigrond stoppe.. 2/3 potgrond 1/3 gewoon scherpe zand is een goeie combinatie om zelf zaaigrond te make heb k gelezen. Kan iemand da bevestige?

            Comment


              #7
              Re: 4x AutoBlueberry ..

              Weer een paar dagen verder inmiddels en er komt al wat leven in 3 zitten er in de grond waarvan er al 2 boven komen. 1 zaadje is nog steeds niet ontkiemd en ligt dus nog in de vochtige doekjes.

              Hier alvast een fototje..

              P10-06-10_09.19.jpg

              Comment


                #8
                Re: 4x AutoBlueberry ..

                Autoflower plantjes hebben geen voeding nodig een goede potgrond daar zit meer dan genoeg voeding in die jou plantjes nodig hebben.
                Voeding ga je pas geven als je planten voeding nodig hebben.
                In de aarde die je gebruik zit voor minimaal 3 maanden voeding en een autoflower plantje is in 2 maanden klaar.
                Mocht je grotere toppen willen dan zou je is kunne kijken voor een toppen booster evt.
                Pas op ga je wel voeding geven dan is de kans groot dat je Overvoedings problemen krijgt.

                Gr bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: 4x AutoBlueberry ..

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Autoflower plantjes hebben geen voeding nodig een goede potgrond daar zit meer dan genoeg voeding in die jou plantjes nodig hebben.
                  Voeding ga je pas geven als je planten voeding nodig hebben.
                  In de aarde die je gebruik zit voor minimaal 3 maanden voeding en een autoflower plantje is in 2 maanden klaar.
                  Mocht je grotere toppen willen dan zou je is kunne kijken voor een toppen booster evt.
                  Pas op ga je wel voeding geven dan is de kans groot dat je Overvoedings problemen krijgt.

                  Gr bella
                  ???? bij mijn weten kan een beetje groeivoeding nooit geen kwaad ... de voeding die in potgrond zit wordt niet ten volle opgenomen door de planten
                  daar ze niet alle stoffen van deze pre-bemeste grond gebruiken. Het is handig om bepaalde stoffen in de grond aan te vullen zodanig dat er geen tekorten optreden (hetgeen ze meest nodig hebben zal eerst mankeren)

                  eenmaal als je ziet dat je plantjes in bloei staan, dan kun je nog 1 a 2 weekjes wat bloeivoeding bijgeven (niet elke dag), dan worden er grotere toppen aangemaakt (let wel minstens tien dagen voor de oogst stoppen)

                  --> dit is mijn beproefde manier om lowryder #2 etc. een degelijke oogst te laten afleveren
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 4x AutoBlueberry ..

                    Mijn pc is helaas deze week overleden kkan daarom even geen foto's meer erop planten.

                    Comment


                      #11
                      Re: 4x AutoBlueberry ..

                      zolang als je plantjes maar blijven leven is dat nog niet zo'n ramp
                      succes met de zoektocht naar 'n vervangende pc

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: 4x AutoBlueberry ..

                        Precies daar draait het om..
                        Kan wel melden dat ze nu zo'n 40 cm hoog zijn geworden inmiddels en al wat verschijnselen van toppen begint te vertonen.. kmaak elke dag foto's dus kzal binnekort ff foto's van de laatste 2 weken erop planten.. heb wel een vraagje heb deze week voor t eerst wat voeding bijgegeven.. hierna werden de bladeren eventjes wat dunner en slapper leek het wel vervolgens weer normaal water bijgegeven omdat ik maar 1 keer per week voeding geef aangezien de grond al voeding bevat dezelfde avond nog was er niks meer aan de hand.. Is dit omdat de plant voor t eerst in aanraking komt met de voeding of kan ik gewoon beter helemaal geen voeding geven?

                        Comment


                          #13
                          Re: 4x AutoBlueberry ..

                          Het is allemaal weer goed gekomen plus ik heb een aantal foto's op de computer weten te zetten.. nogal een verschil met de laatste foto's

                          P04-07-10_10.50[02].jpgP02-07-10_09.58[01].jpgP02-07-10_09.58.jpgP12-07-10_08.40[01].jpgP12-07-10_08.40.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: 4x AutoBlueberry ..

                            Mooi hoor
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: 4x AutoBlueberry ..

                              P13-07-10_13.11.jpgbedankt belladonna,

                              ff wat verse foto's..

                              P13-07-10_13.10.jpgP13-07-10_13.12.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X