Hello iedereen,
na een lange afwezigheid ben ik ook weer begonnen met mijn buitenkweekje 2010
Wat staat er buiten bij mij: 20 plantjes
soorten: Strawberry haze, grapefruit, Blue Mystic, Bubblicious, Purple Power.
Gezaaid halwege april, uitgekomen begin Mei, en dit is de huidige status: zie bijlagen.
voor bescherming tegen vreemden en gluurders hebben we een serre'ke opgezet.
stelling gemaakt uit pvc buizen van 32mm en het plastiek is plastiek dat we van een lokale boer gekregen hebben (werd vroeger gebruikt om aardbeien te kweken) --> staat ook nog aangeboden op het forum
voor de geïnteresseerden: de serre gaat 1,5m hoog langs de zijkanten en bij de nok van het dak is het 2m+ dus ze kunnen wel even groeien
de volledige setup kost minder dan 30 EUR, voor die prijs kan je het wel al eens proberen niet?
vragen en opmerkingen shoot!
na een lange afwezigheid ben ik ook weer begonnen met mijn buitenkweekje 2010
Wat staat er buiten bij mij: 20 plantjes
soorten: Strawberry haze, grapefruit, Blue Mystic, Bubblicious, Purple Power.
Gezaaid halwege april, uitgekomen begin Mei, en dit is de huidige status: zie bijlagen.
voor bescherming tegen vreemden en gluurders hebben we een serre'ke opgezet.
stelling gemaakt uit pvc buizen van 32mm en het plastiek is plastiek dat we van een lokale boer gekregen hebben (werd vroeger gebruikt om aardbeien te kweken) --> staat ook nog aangeboden op het forum
voor de geïnteresseerden: de serre gaat 1,5m hoog langs de zijkanten en bij de nok van het dak is het 2m+ dus ze kunnen wel even groeien
de volledige setup kost minder dan 30 EUR, voor die prijs kan je het wel al eens proberen niet?
vragen en opmerkingen shoot!

Comment