3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Groeien
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2010
    • 57

    #1

    3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

    Korting op 420shop
    Heb net mijn zaadjes binnengekregen, zeer snelle levering van wietzaadjes.nl



    Zoals je ziet dus 2x Green o matic, 5x Blue cheese en 1x gratis WW.
    Hiervan ga ik de green o matic en 3 blue cheese zaadjes in mijn tuin zetten, de rest gaat naar een vriend.

    2x Green o matic



    3x Blue cheese



    Zaadjes zijn op dit moment aan het ontkiemen in jiffy tabletten.

  • TAZ
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2010
    • 52

    #2
    Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

    Veel plezier en succes toegewenst !
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...verslag-*2010*

    Comment

    • Groeien
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2010
      • 57

      #3
      Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

      Thanks! 3 van de 5 zaadjes zijn nu ontkiemt maar ga even wachten tot ze hun kopje laten zien voordat ik foto's trek

      Comment

      • Groeien
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2010
        • 57

        #4
        Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

        Update! Alle zaadjes zijn nu goed boven de grond maar slechts 1 heeft zijn zaadhoes al afgeworpen.

        Comment

        • Groeien
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2010
          • 57

          #5
          Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

          Het gaat goet met mijn plantjes, alleen zijn de punten van de blaasjes van de 1ste Green o Matic wat bruin.
          Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?





          Comment

          • Ready Set Grow
            Retired
            • Jan 2010
            • 796

            #6
            Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

            Die gaan groeien
            Mooi zo,
            Ik had ook probleempjes met z'on bruine vlekjes maar dat gaat over.
            Dat komt door dat de zaadhuisje er iets te lang aan ging zodat dat deeltje beetj is aangetast (volgens mij)


            voor de foto kijk naar linker lobblaadje
            DSCN0246.jpg

            Comment

            • Groeien
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2010
              • 57

              #7
              Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

              Oke, zal het dan wel gewoon afwachten
              Bedankt voor de info.

              Comment

              • Groeien
                Advanced Stoner
                Member
                • May 2010
                • 57

                #8
                Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                Update!
                1 plantje is al van ons heen gegaan
                Ik denk dat een vogel het heeft kapotgemaakt want de steel was gebroken.
                De rest, tja, ik vraag mij af of ze het wel goed doen...
                Ze zijn allemaal nogal slapjes.

                DSC01053.jpgDSC01052.jpgDSC01054.jpgDSC01055.jpgDSC01051.jpgDSC01056.jpgDSC01050.jpg

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #9
                  Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                  Man je hebt niets te klagen, het zijn mooitjes. Moet je de mijne eens zien in het begin en nu? Juist het zelfde. Dat worden mooie planten hoor

                  Hier wat fotos van de mijne in hun vroeg stadia
                  HPIM5584.jpg

                  55865595.jpg

                  55935594.jpg deze is nu zo HPIM5901.JPG

                  55915592.jpg

                  Comment

                  • Groeien
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2010
                    • 57

                    #10
                    Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                    Ja ik zie het!
                    Ja ben blijkbaar gewoon wat overbezorgd, komt wel goed...
                    Hoever staat die plant al?

                    Comment

                    • Groeien
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2010
                      • 57

                      #11
                      Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                      DSC01063.jpgDSC01062.jpg

                      Dit zijn mijn 2 gehandicapte vrouwtjes!
                      De een heeft een gaatje in het blad, de andere is gewoon volledig misvormd.
                      Weet iemand hoe dit komt?

                      Comment

                      • Groeien
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2010
                        • 57

                        #12
                        Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                        Niemand?

                        Comment

                        • Groeien
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • May 2010
                          • 57

                          #13
                          Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                          DSC01142.jpgDSC01145.jpgDSC01144.jpgDSC01146.jpgDSC01143.jpg

                          Weer even een update! Plantjes doen het vrij goed maar heb wat last van verschillende beestjes die gaten in de bladeren maken. Kan ik hier iets tegen doen?

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                            Ongedierte spray kopen van bayer dat wil wel helpen.
                            ze staan er mooi bij hoor

                            Gr bella
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Oblivion
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2009
                              • 245

                              #15
                              Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

                              Lekker giertje brouwen van brandnetel en holpijp enzo, wil ook wel eens helpen!

                              Comment

                              Bezig...