Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

    netjes!

    en hoe staat het nu met je meeldauw?

    Comment


      #32
      Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

      Na laaaaaaaaaaaaaange tijd: UPDATE!

      DSC01275.jpgDSC01260.jpgDSC01277.jpgDSC01270.jpgDSC01269.jpgDSC01285.jpgDSC01289.jpgDSC01267.jpgDSC01261.jpgDSC01268.jpgDSC01288.jpgDSC01271.jpgDSC01276.jpg
      Fotos zeggen genoeg denk ik.
      Opmerkingen en suggesties hoor ik graag.
      Heb 1 vraagje, zijn mijn toppen niet zeer klein in verhouding met de andere buitenplanten die ik hier op het forum zie?

      Comment


        #33
        Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

        das van soort tot soort afhankelijk , je zult wel een hoger thc-gehalte halen , ze moeten nog een tijdje , kunnen ze nog wat aandikken maar sommige rassen geven nu eenmaal heel zware buds en hoe groter de plant hoe groter de top kan worden.
        hou ze goed in het oog
        Last edited by member10463; 12 October 2010, 20:53.

        Comment


          #34
          Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

          blue cheese, is geen makkelijke soort om te kweken, vooral buiten niet, kheb zelf blue cheese gehad, en tis echt een gevorderd exemplaar, niet iets wat echt op de makkelijke wijzen is te behandelen en uit te voeren, maar blue cheese eenmaal onder de knie, en de plant prijst je, de wiet is echt heftig, en allemaal mooie compacte bollen. echter raad ik hem je niet meer aan voor de buiten kweek uit.

          gr stafford

          Comment


            #35
            Re: 3x Blue cheese & 2x Green o matic (autoflower)

            Dat het geen makkelijke soort is heb ik al ondervonden, maar voor mijn eerste kweek heb ik de plantjes nog deftig gesoigneert denk ik...
            Hoe lang hebben die van jou gebloeit staff?

            Comment

            Bezig...
            X