Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

    Ondertussen zijn alle bladeren rondom de hoofdtoppen en de zijtoppen 'beneveld'. De pistels zien nog steeds heel bleek, met uitzondering van enkele uiteindjes daarvan die wat bruinig kleuren, maar dat is een uitgesproken minderheid. De toppen beginnen voller te worden, maar de geur was nergens te bespeuren vandaag. Van rot nog steeds geen sprake. Feedback is nog steeds welkom .
    04102010(001).jpg04102010(003).jpg04102010(004).jpg04102010(002).jpg04102010(005).jpg04102010.jpg
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment


      #62
      Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

      Gaat nog steeds goed dus!
      Kan je eens een kleurenfoto nemen van de kleur van je pistels (ik vind dat het nu niet echt duidelijk is). Zo kunnen we eventueel al eens schatten hoe lang ze nog moet

      Comment


        #63
        Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

        Om de voorgaande weken van slechte foto's te doen vergeten heb ik nu een goede camera kunnen lenen en wat zitten experimenteren met de macrostand. Ik ben er tevreden over, alsook over mijn plantje zelf. Enig idee wanneer ze klaar zou zijn?
        IMG_0744.jpgIMG_0753.jpgIMG_0746.jpgIMG_0771.jpgIMG_0770.jpgIMG_0745.jpgIMG_0754.jpgIMG_0768.jpgIMG_0748.jpg
        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

        Comment


          #64
          Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

          Mooie foto's maar ik kan wel zeggen dat ze echt wel nog een tijdje moeten. Nog geen enkel haartje dat gekleurd is bijna dus dat is minstens 3 weken (kan zelfs 4 zijn of meer). Dat is dus wederom enorm laat aan maar daar moet je dan maar een mouw aan passen en proberen het beste ervan te maken .

          Greetzzz

          Comment


            #65
            Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

            Dit is geen update van mijn plant, maar een vriend van mij:
            Zijn superskunk staat nog niet verder in de bloei, maar hij is bezorgd dat deze gaat doodvriezen met de afnemende temperaturen.
            kan iemand hier meer informatie over geven?
            Ik heb hem verteld dat zolang de vries niet te extreem wordt 's nachts, en de plant overdag de kans krijgt te ontdooien, zij niet zal sterven.
            In tegenstelling tot mijn plantje (voorlopig) toont deze wel al paarse verkleuring.
            Foto: image001.jpg

            Grtz,
            Dissi
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

            Comment


              #66

              Comment


                #67
                Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                Ja maar oogsten is wat vroeg gezien alle zichtbare pistels op de fotos (zowel bij mij als bij hem) nog wit zijn. Ik zal het hem zeggen dat vries compleet uit den boze is, al dacht ik hier ergens gelezen te hebben dat een beetje vries snachts goed was omdat de plant dan automatisch zich 'herpakt' en meer THC zou aanmaken.
                Die 5 graden, bedoel je dat snachts of overdag? Overdag is hier hier nog 14 graden en relatief zonnig. 's Nachts is het wel rond de 5 graden, soms wat warmer, soms wat kouder.
                Wat raad je dan net aan?
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #68
                  Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                  'S nachts bedoelde ik ja . Indien ze in potten staan zou ik ze 's nachts binnen zetten wat het weer wil wel eens raar doen denk ik zo in de Lagelanden . Maar dat laat niet weg dat het gewoon echt K*tte omstandigheden zijn voor buitenkweken de laatste tijd...

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                    kou stimuleert de plant inderdaad en dat is bij die superskunk duidelijk te zien door de paarse verkleuringen van het blad en voornamelijk de steeltjes van het blad die eerst kleuren bij koude. zolang de wortels het niet te koud krijgen blijft ze actief . superskunk is ook een plant die pas vanaf nu tot einde van de maand geoogst dient te worden en door onze grijze en droge zomer ligt alles achterop voor alle planten met iets van een tien dagen. het weer wordt er niet beter op , als ze in pot staat die superskunk dan zou je haar zelfs binnen kunne zetten 's avonds en ergens kunne beslissen ze een paar dagen in het donker te zetten en dan oogsten . er zijn verschillende manieren nog om ze extra te stressen alleen aan klieven daar zou ikniet meere aan beginnen ,teveel voor ze lijkt me alleen op het forum is meer dan genoeg info te vinden zoals je zelf al opmerkte.
                    hopelijk heb je er iets aan
                    de groeten
                    en laat ze smaken later
                    Last edited by member10463; 16 October 2010, 21:45. Reden: spelling

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                      ik ken jou plant niet , de super lemon haze maar volgens mij zit ze pas maximaal in week zeven voor een plant die er tien nodig heeft maar zoals ik al zei ; ik ken superlemon haze niet , moet je eens vragen aan binnenkweker en een week tot tien dagen bijtellen vergeleken met binnenkweek pistles opbouw lijkt mij.
                      hebben ze al paarste bladstelen die superlemon van jou want veel last van de kou blijkt ze op het eerste gezicht niet te hebben alleen met de aankomende kou+hoge LV neemt de kans op budrytis enorm toe.

                      is erg moedig van je om deze plant als eerste buitenkweek te zetten
                      veel succes er nog mee

                      (ik ga me aan haar volgend jaar ook eens wagen)

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                        Bedankt voor het antwoord purple haze. Het was inderdaad wat overmoedig om met die plant te beginnen, maar geloof het of niet, de SLH is opgegeten door een everzwijn, dat is een WW die overblijft. Ben dan ook enorm aan het twijfelen om haar vroeger om te hakken om zeker te zijn van de oogst. Komende nachten wordt het koud, het wordt vochtiger. Ik kan niet elke dag gaan kijken dus eens budrot begint, kan ik er niet op tijd bij zijn.
                        Die maat van me heeft wel zijn superskunk in een pot staan, dus zal hem voorstellen om deze tegen het raam te zetten, al denk ik dat zijn ouders er niet zo happig op zullen zijn.
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                          WW heeft toch maar negen weken nodig om af te bloeien en zou tegen nu normaal klaar moeten zijn maar zoals ik al zei alles is later vandaag . dus ik kan opmaken eruit dat ze nog staat . kijk eens naar haar trichomen , een goed behandelde plant heeft soms zoveel trichomen d at he t meoillijker is om af te rijpen terwijl ze nog aanmaakt.
                          mijn waren ook negen wekers en zelfs binnen gingen ze niet op tijd . ze hebben wel vrouwelijk zaad voortgebracht , is die plant van mij toch kunnen ontsnappen naar buiten weer . je moet soms wat voor de plantjes overhebben . hi hi hi.
                          en eerstdaags is die witte dame van jou ook gans klaar .
                          ah ja , ik vind voor buitenwiet - zon proef je - dus kun je soms ook kiezen voor een laatste dag van zonnige periode.
                          ligt ook aan hoeveel je hebt en wat je wil overhouden

                          succes ermee .

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                            die superskunk hoger zetten is beter en best met wat isomo of piepschuim van de grond af zodat die wortels niet te koud worden . kan ook wat hooi of wat anders nemen en dat rond pot en dan goed afbinden/afschermen met plastiek (opengesneden zwarte vuilniszak en ducktape ) , gewoonde wortels isoleren.
                            dissi , je kunt ook je plant binnehalen en paar dagen donker zetten om laten af te rijpen , gaat ook , of oogsten
                            ooogst wel 1 uur voor zonsondergand dan is de THClevel het hoogst in een plant.

                            laat ze smaken
                            Last edited by member10463; 14 October 2010, 15:04.

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                              Nog een kleine update:
                              Ze staat er nog steeds, sommige pistels beginnen (gelukkig) wat bruiner te zien, maar de meerderheid ziet nog echt wit. Van schimmel geen sporen gezien. Ik denk dat ik het risico ga lopen ze nog wat te laten staan. Ze ruikt niet naar wiet, maar heel erg kruidig nu. En ja Purple, ik twijfel ook nog half of ik mij niet vergist heb bij het uitplanten en dat dit toch de SLH is.
                              IMG_0786.jpgIMG_0783.jpgIMG_0774.jpgIMG_0779.jpgIMG_0785.jpgIMG_0789.jpg
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste kweek: Super lemon haze + White widow

                                Hah, vergissen... Dat heb ik ook nog gehad, het overkomt de besten
                                Veel purple zit daar inderdaad niet in dus kan heel goed iets anders zijn
                                Maar SLH is een dikke meevaller zou ik zeggen. Gewoon zo lang mogelijk laten staan als je kan en wanneer je rotproblemen krijgt hem omleggen

                                Greetzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X