Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek ww

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Buitenkweek ww

    Lekkah lekkah!!!

    Maar even een vraagje, die paraplu doe je die er over om rot te voorkomen of hoe moet ik dat zien? Mijn toppen zijn ook bijna rijp en hoop niet dat het dadelijk nog gaat mislukken door rot, vandaar die vraag of je dat daarom doet?!

    Grtzzz

    Comment


      Re: Buitenkweek ww

      Ziet er mooi uit hoor
      Ik had ook een parasol gezet om dat ik wat rot had maar heeft niet veel geholpen hoor
      Op moment dat je toprot ziet ben je eigenlijk al te laat merkte ik het rot begin namelijk binnen in de top en gaat zo naar buiten toe
      Bij veel toppen waar je niks bij zag bleek bij het knippen dat er rot binnen in zat ik kon meer dan de helft van mn oogst weg gooien.
      dus knip effe een top waar je niks bij ziet en check die van binnen.

      groetjes
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Buitenkweek ww

        Ik heb al een paar toppen geknipt en bij mij zat er alleen maar een beetje beginnende rot aan de onderkant van de toppen en niet erin.
        En ik zet die plu pas neer als het 18:00H is, en dan voornamelijk om de ochtenddauw en regen er vanaf te houden. Het is simpel, maar werkt wel bij mij.
        Ik heb minder rot in de toppen zitten, doordat er geen water rechtstreeks op de toppen komt, zoals nu. Als je al toprot dan doe je daar niets meer aan, maar ik kijk elke dag, en als ik wat zie knip ik het weg. En toe dus ver gaat dat aardig goed, en ik moet zeggen dat deze WW goed stress bestendig is en redelijk schimmel bestendig is.


        Grtz

        Comment


          Re: Buitenkweek ww

          Weer wat foto's gemaakt van de planten in de tuin.

          Ze doen het erg goed, en de rot valt nog mee vind ik (ff afkloppen) maar je ziet wel dat ze onstaan bij de meeldraadhoesjes van de voorbloei.
          Het begint steeds bij een oksel van een topje en werk zich dan omhoog en naar buiten toe. Zonde maar niets aan te doen.

          De 2 kleinere planten hebben nergens last van en moeten ook wat langer dan de grote.

          Foto's laat ik verder spreken.

          Op een paar foto's zie je de plu staan met de ochtend dauw erop, anders had dat op me plant gezeten.

          Comment


            Re: Buitenkweek ww

            zo dat staat er goe bij en dan ben je geluk als ik het zo allemaal lees op het form hebben toch wel last van toprot
            hoop dat het zo blijft voor je en dat er nog wat dagen met zon komen

            rustig
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment


              Re: Buitenkweek ww

              Zo, het is gebeurd!!!!

              De grote plant is naar de kapper geweest, en hangt lekker te drogen op zolder in het donker. Moet nog 6 takken knippen maar dat doe ik mogen wel, geen zin meer.

              hier de plant net na leeg knippen. Dit is wel de dikste stam tot nu toe.


              Verder gaat alles lekker met de 2 die nog een tijdje moeten. Ze zien er zeer goed uit en geen last van toprot (ff afkloppen), maar duurt ff wat langer dan moeders.

              We gaan nog een paar weekjes verder met de 2 andere planten en dan is het gebeurt voor dit jaar. Volgend jaar ga ik een kasje maken met plexiglas (tip van misty of bella, weet nie meer ) en dan in grote kuipen.

              Nog een paar foto's van de 2 kleine die er nog staan.

              grtz

              Comment


                Re: Buitenkweek ww

                Zo hey die ww is kaal geworden

                Die twee kleinere zien er goed uit ik duim voor je dat er geen toprot komt.
                Goed gedaan man.
                Gr Pantera

                Comment


                  Re: Buitenkweek ww

                  Weer wat foto's van de 2 overgebleven ww-tjes.

                  De foto's spreken voor zich!!

                  Grtz

                  Comment


                    Re: Buitenkweek ww

                    wat een heerlijke top bij foto 2

                    Comment


                      Re: Buitenkweek ww

                      Ziet er deftig uit hoor

                      groetjes
                      God was never on your side..

                      Comment


                        Re: Buitenkweek ww

                        lekker hoor zo kruidentuintje
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                        Comment


                          Re: Buitenkweek ww

                          ziet er goed uit vooral met dit weer sterke plant en een mooie plant.

                          Gr Pantera

                          Comment


                            Re: Buitenkweek ww

                            mijn planten zien er ongeveer ook zo uit (nouja... de toppen dan)
                            hoelang duurt het nog voor ze klaar zijn met dit weer?
                            mooie planten btw

                            Comment


                              Re: Buitenkweek ww

                              @ distoned
                              Ik denk dat die van mij nog een paar weken moeten. Maar door het weer duurt het allemaal wat langer. Maar het zal het wachten waard zijn!!!

                              Verder gaat de planten goed. heb ze nu een paar dagen onder de plu gehad vanwege de regen van de laatse paar dagen. er komt genoeg licht door de plu heen, want het blad stond bijna 45 graden omhoog, op een paar foto's is dat goed te zien. Ze heeft nog steeds geen rot in de toppen, en de plu schijnt goed te werken tegen de rot. Zolang de toppen droog blijven heb je bijna, tot geen, last van rot.

                              Foto's laat ik verder spreken.

                              grtz

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X