Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek ww

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek ww

    Korting op 420shop
    Hallo mede growers

    omdat ik een camera van me buurman kan lenen, kan ik het niet laten om een topic te maken van me buiten plantje.

    Het is een White Widow van WZ.nl, die ik een paar maanden geleden heb gekregen bij een bestelling.

    Ze is nu bijna 8 weken oud, maar heeft in het begin door de kou (had haar gepot buiten halverwege April) en mislukte overpotting een flinke knau gekregen waardoor ze zeker een maand lang bijna stil heeft gestaan boven de grond. Maar sinds de laatse 4 weken is ze enorm gegroei van bijna 5 cm naar 38 cm wat ze nu i.

    Ik ga proberen elke week foto's te plaatsen en een verslagje erbij te doen.

    Heb ook nog een plantje gehad van een maat van me omdat hij geen ruimte meer heeft, dus die heb ik eerst buiten gezet en toen naar binnen op zolder waar ze nu in de bloei staat.

    GRTZ THC Dude

    #2
    Re: Buitenkweek ww

    Mooi breed vingerig blad. Nice.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek ww

      Hey Monty

      Zuivere indica, een kruizing van een maatje van me. Dus ik heb nog mazzel dat het een vrouwtje is eigelijk. Maar ze ruikt heel erg zoet.

      Gtz

      THC Dude

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek ww

        Ziet er goed uit!

        Succes ermee!

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek ww





          Hier wat foto's van die kruizing van me maatje, ik heb nog nooit zulk breed blad gezien.
          Breedte blad in totaal is 30cm en en vinger breedte is bijna 8,5cm.
          De plant zelf is maar 39 cm hoog.

          En ik heb mazzel dat het een vrouwtje is,


          Zo dat was het weer.

          Gtrz

          THC Dude

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek ww

            Heee, de mijne zien er ook zo uit ;D
            Is dit dan ook een zuivere indica?
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Outdoor/page6

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek ww

              Hey,

              Ziet er goed uit.
              Mooie brede bladeren.
              Veel succes.

              Greatz Sensi Lady

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweek ww

                Hey RSG

                Ik weet niet naar welk blad je verwijst, maar de slanke bladeren zijn van een WW die buiten staat in de tuin en de breede zijn van een onbekend merk, moet nog een naam krijgen, maar die staat binnen af te bloeien nu.

                De bladeren van jouw plantje zijn iets slanker en spitser, dus ik zou bijna denken dat het een hybride is, indica dominant

                Grtz THC Dude

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek ww

                  @sensi lady

                  Dank je wel, zijn idd erg mooie brede bladeren.

                  Grtz

                  THC Dude

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweek ww

                    Zo weer ff een update van het buitenplantje en die van me maatje die ik heb staan hier.

                    Ik gebruik sinds woensdag de booster van canna, en het leuk is dat me maatje de zelfde planten heeft en het niet gebruikt en je het verschil goed kan zien wat de booster doet. De WW in de tuin laat al zien dat ze een vrouwtje is met de voorbloei, dus dat is goed.

                    Die op zolder staat, staat nu 3 weken (dag 6) in de bloei en je ziet overal stuifmeel draden eruit schieten, maar het zuivere indica verhaal gaat niet meer op bij deze plant.

                    Ze begint aardig te rekken met de internodes en de zijtakken en de lamp hangt er 50 cm boven (400W) dus daar ligt het niet aan.
                    Ik gebruikt Hesi bloei voeding, straks in week 4 ga ik PK 13/14 gebruiken (ook van Hesi) en ik blijf de booster van canna gebruiken tot ik klaar ben met de PK13/14 en dan alleen maar spoelen met water.

                    Ik laat de foto's voorzich zelf spreken.

                    Er zitten ook fotos tussen waar je kan zien dat er vingers uit het blad groeien waar ze niet horen te groeien, dus het is een mongooltje, maar die leveren vaak wel de beste wiet op.







                    Veel plezier er mee.

                    Grtz THC Dude

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek ww

                      Het is normaal dat de plant na omschakeling van 18/6 naar 12/12 eerst nog een week of twee flink in de groei blijft. In de nacht wort het inactieve bloeihormoon (phithochroom) omgezet in de actieve vorm. Hiervoor heeft de plant twee uur donker nodig alvorens dit proces op gang komt en de plant heeft dan nog tien uur nodig om voldoende kwantiteit van dit actieve bloeihormoon aan te maken. Vandaar ook dat ze pas in de bloei gaat als ze 12 uur donker ervaart. In het licht wort het active phitochroom weer heel snel omgezet in de inactieve vorm. Vandaar ook nooit spieken in je tent tijdens de donkerfase.
                      Hoelang de plant deze 12 uur duisternis nodig heeft vooral ze in de zichtbare bloei gaat is afhankelijk van het soort de leeftijd (hoelang voor gegroei) en de gesteldheid van de plant.

                      In deze periode , tussen omschakelen van de klok en de eerste zichtbare bloei, zit de groei nog flink in de plant. Nu is het zo dat de plant in het donker meer auxine aanmaakt, of liever gezicht er minder word afgebroken door het licht. Auxine beinvloed de celstrekking. In het donker maakt ze langere cellen aan. Dit vertaald zich in de internode strekking die je nu waarmeent. Zodra de zichtbare bloei in gang komt zal de groei bijna geheel tot stilstand komen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek ww

                        Hi wietjunken

                        Hierbij weer wat foto's van de buitenplant en binnen plant.

                        De buitenplant is van de week getopt en heb gister 6 stekken getrokken ervan die er erg mooi bij staan nu.

                        Ze begint nu mooi haar zijtakken omhoog te groeien om een egaal bladerdak te vormen, erg mooi om te zien.

                        Die binnen staat is van het begin naar nu van 38 cm naar 70cm gegaan, ze bloeit erg rustig maar gestaag dus het zal wel een 10 weker worden, onderste takken gebogen met vuilniszakken ijzertjes(met kunstof erom heen) en dat gaat ook lekker. Geef nu voor binnen bloei, booster (canna) en PK13/14 van Hesi aan het water mee en geef haar een liter per dag, ze staan in een 20L pot.

                        De foto laat ik verder praten want ik heb geen zin meer om te typen, te mooi weer en te stoned!!!!

                        Volgende week weer foto's.

                        Grtz THC Dude

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek ww

                          Hoi allemaal

                          WEer een paar foto's van de buitenplant en de plant op zolder.

                          De buitenplant is nu 80cm hoog en bijna net zo breed, je kan duidelijk zien dat ze getopt is, met haat 2 mooie uitlopers in de top, en de zijtakken zijn ook veel meer naar boven gekomen.

                          De "zolderplant" staat nu in week 6 dag 1, en krijgt vanaf vandaag voor de 2e week PK13/14 en CannaBooster + bloei voeding. Heb alleen iets minder voeding erin gedaan vanwege een paar verbrande puntjes in de top. Verder is ze nu 85cm hoog en ze is vol op toppen aan het aan maken.

                          Ze zal straks een mooie hoofdtop laten zien denk ik. De toppen onder in de plant zijn groter dan in de hoofdtop, dus het zal mij benieuwe hoe de zijtoppen worden.

                          Verder laat ik de foto's het woord doen.

                          Grtz THC Dude


                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweek ww

                            Gadverdarrie Thc wat een mooie planten heb je daar staan zeg o en die topkessssssss je maakt me gekkkkk
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweek ww



                              Hoi allemaal

                              Iets vreet me plant op en ik zie overal van een soort inkepingen zitten net onder de groeischeut, foto's laten het niet echt goed zien maar wel een beetje.

                              Dit is de eerste keer dat ik wat heb aan me plant buiten dus ik zou het ff niet weten.

                              Grtz

                              THC Dude

                              Comment

                              Bezig...
                              X